SCi volnobeznej ventil nema (zaplatpanbu

). Ma elektronickou skrtici klapku s moturkem, takze tam muze byt pomalejsi odezva na plyn a taky pomalejsi je. Litani otacek pri prerazovani se bezne stava. Dela to vetsinou pri plnym plynu, ale muze se to stat i jindy. Neni to dle meho zavada. Docasne reseni je reset ECU, potom je odezva na plyn pomerne svizna, ale casem se to zase rozhasi, nevim proc to tak je.
Poskubavani muze delat setrvak jestli uz mas hodne najeto, nebo EGR ventil, ktery otvira pri malem zaberu motoru, tudiz pri spalovani chude smesi, tudiz pri generaci velkeho mnozstvi NOXu, ktere se snizuje prave michanim vzduchu se spalinama. EGR muze spatne tesnit, muze mit mizerny el. kontakt. Cisteni a prostriknuti kontaktolem muze trochu pomoct.
Ja si uz na to skubani zvyknul a u me to bude uz opravdu setrvak, protoze to je cim dal horsi a ma uz po vic nez 200tis km narok.
Sundat sani znamena sundat veskerou kabelaz a k nekterym konektorum se dostava sakra blbe. Dale se musi sundat plochy remen a bohuzel servopumpa, protoze se pod ni schovava jeden z mnoha sroubu, ktere sani drzi. Ostatni srouby jdou s golou dobre demontovat...jsou zepredu na sani a jeden zespodu auta. Ja jsem servo sundavat nechtel...nechtel sem riskovat, ze mi to pak bude tect, kdyby tam bylo mizerny tesneni a ani nemam ten olej, kterym se to pak plni. Takze jsem to mel jen odchliple a zase sem to vratil

Sani je zasrany neskutecne, pri pohledu od skrtici klapky je dole videt i louze oleje, MAP cidlo byva uplne obaleny. Nemyslim, ze po vycisteni by sani cisty zustalo dlouho. EGR v kombinaci s odvetravanim ventilove skrine udela svoje behem chvile.
Cukani samozrejme muzou zpusobovat i svicky a vubec zapalovaci soustava vcetne palivove. Kontrola svicek neuskodi a je to mnohem mene pracne.
Tak si vyber co s tim provedes
