Stránka 1 z 2

Ztráta výkonu, cukání a klepání auta.

Napsal: 09.07.2012 19:29
od Achiler
Zdravím, vlastním od ledna Fofa 1.6 (1999), všechno nádherně šlapalo, až do pátku. Přijedu z chaty ( 160km) a pár km před domem se mi při rozjezdu na křižovatce auto málem "zadusilo". Celou cestu jsem jel tak 120, jen při konci dálnice jsem na to trošku šláp a vytáhl tak na 175. Ale teď k problému, vystoupím tedy z auta a slyším 20 let starý traktor, respektive mého Focuse (zevnitř auta nic slyšet nebylo). Ten zvuk je opravdu strašný, říkal jsem si, že asi vejfuk, je už pěkně sežranej a někde tam možná nějaká dirka byla, ale až takovejdle zvuk byl fakt podezřelej. Neřešil jsem to moc a šel si vybalit. Poté nastartuju a zas ten zvuk, ke všemu se celé auto jaksi klepalo, vejfuk lítal ze strany na stranu. Rozjíždím se auto se klepalo jak prase před porážkou. Je viditelná ztráta výkonu, to co jsme jezdil na 3ku teď musím jet na 2, jinak se auto dusí a škube se. Když šlápnu na plyn, to auto táhne jak naložená 3válcová HTP Fábie :/ Todle bych si typl na ty svíčky, ale nechápu, proč se kvůli tomu to auto tak klepe ( je to opravdu hodně znát), výfuk taky pěkně smrdí ( jak petarda) a ke všemu ten zvuk. Myslel jsem si, jestli to neodešlo tou změnou rychlosti, celou cestu 120 a pak 175,ale to mi přijde jako stupidita. Projel jsem pak ještě celou Prahu a nic. Napado mě, že by i zvhly kabely, celou cestu solidně pršelo, ale ty jsem odpojil a po zjištění že jsou pěkné, suché ( a očividně i nové) jsem je jen prostříkl kontaktolem a zase zapojil. Nevíte, co by s tím mohlo být? Budou to jen svíčky a nefunkční 1 válec? Nebo i něco víc? Viz to klepání celého auta, zvuk z vejfuku? Hrozné je i, když mám nohu na plynu, strašně se rozklepe volant. Tankuju většinou normálně benzin, jen teď před cestou jsem tam nalil z důvodu úspory trochu E85 (1:3) , ale jelikož jsem již na něj jezdil i občas dřív, nepřipadá mi to jako ten důvod. Dneska při spuštěné klimatizaci a rozjezdu na jedničku mi to zas málem chcíplo. Při vyšších otáčkách mi přijde auto v pohodě. Díky za reakce. ;)

Re: Ztráta výkonu, cukání a klepání auta.

Napsal: 09.07.2012 20:27
od mischa123
ano,trefil si to dobře....auto jede na 3 válce.....máš cívku v prdeli :wink: připrav si zhruba 3 tisíce a navštiv henryho :palec_nahoru:

Re: Ztráta výkonu, cukání a klepání auta.

Napsal: 09.07.2012 20:56
od Achiler
Díky moc, zejtra jedu pro svíčky a kdyžtak vemu i tu cívku no. To je taky přímo origo pro Ford? Na netu jsem našel třeba od DEPLHI nebo FEBI. Jak to pracuje s nima?

Re: Ztráta výkonu, cukání a klepání auta.

Napsal: 09.07.2012 21:26
od miki21
Pokud máš peníze na experimentování,tak prosím. Tyhle motory jsou na věci kolem zapalování (cívka,kabely,svíčky) dost lechtivé a ne vše s nima funguje jak má a hlavně delší dobu. :cooler:

Re: Ztráta výkonu, cukání a klepání auta.

Napsal: 09.07.2012 21:32
od Achiler
No, jen jsem se koukal. Půjdu na jistotu, takže jedině do Motocraftu. Dík.

Re: Ztráta výkonu, cukání a klepání auta.

Napsal: 09.07.2012 22:10
od mouse
kabely mám NGK za 1200,- a jsou v pohodě
svíce mám NGK platinum za cca: 600,- a je to naprosto v pohodě
jinak ještě Motocraft není výrobce, pro tuto značku dělá třeba NGK a i jiní

Re: Ztráta výkonu, cukání a klepání auta.

Napsal: 09.07.2012 23:06
od mischa123
no to je sice pravda ,ale kup origo :cooler: svíčka stojí kolem kila :wink:

Re: Ztráta výkonu, cukání a klepání auta.

Napsal: 10.07.2012 05:51
od mouse
:wallbash: :dih:
tak znova: Motocraft je třeba na svících akorát razítko a udělá to NGK
dále Motocraft svíce platinky už dávno nesežene, protože je už nechce, ale NGK je dělá a já za ně dal cca: 600,- a výdrž je o hodně větší
dále káble, Motocraft se koupí za cca: 2100,- za sadu, někde tu je i vlákno o zapal. káblech
já jsem pořídil ty NGK za 1200,- celou sadu a jedu na ně už skoro rok a ani jeden problém

Re: Ztráta výkonu, cukání a klepání auta.

Napsal: 10.07.2012 11:45
od Achiler
Už mám objednány origa (150/kus) + si vemu ještě vzduchovej a palivovej filtr. Odpoledne si pro to jedu, zejtra ještě (kdyby problém nepřestal) vemu tu cívku a snad by měl bejt pokoj na pár let ;) Když už se jdu do toho hrabat, tak toho udělám víc :cooler: Jinak nic proti NGK, ale já si radši připlatím a koupím origa. Přece jen ty ceny Motocraftu nejsou nějak extrémní.Tím se nic zkazit nemůže.

Re: Ztráta výkonu, cukání a klepání auta.

Napsal: 13.07.2012 19:46
od vitr73
si priplatis za NGK(a nebo BOSH) svicky skoro 2x tolik jo? ...no jo...ja tolik penez nemam...

Re: Ztráta výkonu, cukání a klepání auta.

Napsal: 13.07.2012 19:47
od mouse
vitr73 píše:si priplatis za MGK
tuto značku teda neznám, ale znám NGK

Re: Ztráta výkonu, cukání a klepání auta.

Napsal: 13.07.2012 19:49
od vitr73
no sem se pretukl nooo....na tomhle notesu je strasne prtava klavesnice na moje haksny...

Re: Ztráta výkonu, cukání a klepání auta.

Napsal: 20.03.2013 09:53
od citacz
Tak včera se mi to taky stalo , cukání a jelo to na 3 válce opravdu jsem si připadal jak traktorista :) , jezdím na LPG takže nejspíš svíčky ty dost trpí objednal jsem platinový od BOSH 313,-/1ks 8O . Doufám že je to jen svíčkami, pokud ne dám vědět :palec_nahoru:

Re: Ztráta výkonu, cukání a klepání auta.

Napsal: 20.03.2013 11:50
od miki21
:dih: Kdybs koupil to, s čím už jsou nějaké zkušenosti, tak Tě to nevyjde ani tak draho :totlsmile:
:arrow: http://www.autodily-cardo.cz/svicky/zap ... ord-mazda/

Re: Ztráta výkonu, cukání a klepání auta.

Napsal: 20.03.2013 13:30
od citacz
Tj , ale dal jsem auto do servisu pač mi kolísaly otáčky a svítí kontrolka ABS , je toho víc na autě takže jsem to hodil do servisu aby to omrkli . Jak se tady píše může to být cívka nebo i přidřený ventil tak uvidíme FF trpí s LPG ventily proto když se dává LPG tak jedině s FlashTube což mam . Až budu vědět výsledky tak dám sem vědět :wink: .