Stránka 1 z 1

spojka

Napsal: 18.02.2007 19:36
od schwimer
Zravím všechny.Koupil jsem focuse 1.8 v1.6 ghia. Jsem sním spokojen akorát pedál spojky jde strašne zlehka sešlápnout.Jinak bere hned od podlahy.U golfa jsem jen utáh lanko, ale tady nevím.

Napsal: 18.02.2007 19:49
od Bery
co vím tak spojka by měla zabírat až uplně nahoře,myslím co nejdál od podlahy. Když zabírá už od začátku tak je spojka za zenitem :wink:

spojka

Napsal: 18.02.2007 20:05
od schwimer
Spojka má hlavně strašnou vůli.Auto má nalítáno 110 000Km. Což mi nepřijde tak moc.Co stim?

Re: spojka

Napsal: 18.02.2007 20:42
od pelen
schwimer píše:Spojka má hlavně strašnou vůli.Auto má nalítáno 110 000Km. Což mi nepřijde tak moc.Co stim?
Pedal spojky se reguluje automaticky a zivotnost spojky je vice jak 100000km, zalezi na zpusobu jizdy, to je citat z Jak na to. :wink:

Napsal: 18.02.2007 23:51
od Magic
Já mám pouze občasný problém se zařazením zpátečky, někdy ji tam rvu na 2x. Někdo tady už psal, že pomáhá dvakrát zmáčknout pedál spojky a pak to jde samo. Zajímalo by mne čím konkrétně to může být způsobeno?

Napsal: 18.02.2007 23:54
od Jasio
Někdy prostě dosedne zub na zub, jak se říká. Když mi nejde zpátečka, tak si odbrzdím ručku, auto se trošku hne a vklidku pak zařadím. :wink:

Napsal: 18.02.2007 23:54
od pelen
Magic píše:Já mám pouze občasný problém se zařazením zpátečky, někdy ji tam rvu na 2x. Někdo tady už psal, že pomáhá dvakrát zmáčknout pedál spojky a pak to jde samo. Zajímalo by mne čím konkrétně to může být způsobeno?
Kdyz nejde zpatecka napoprve, tak zaradit jednicku a pak znovu zpatecku. Vysvetluji si to, ze na nizsi prevodovy stupen se ozubena kola posunou do vhodnejsi polohy a zpatecka, ta je nejvice zprevodovana. :lol:

Napsal: 19.02.2007 07:09
od Bery
pelen píše:
Magic píše:Já mám pouze občasný problém se zařazením zpátečky, někdy ji tam rvu na 2x. Někdo tady už psal, že pomáhá dvakrát zmáčknout pedál spojky a pak to jde samo. Zajímalo by mne čím konkrétně to může být způsobeno?
Kdyz nejde zpatecka napoprve, tak zaradit jednicku a pak znovu zpatecku. Vysvetluji si to, ze na nizsi prevodovy stupen se ozubena kola posunou do vhodnejsi polohy a zpatecka, ta je nejvice zprevodovana. :lol:
U Fikuse v pohodě, ale u favoritu jsem taky nejdřív trošku cuknul na jedničku a pak šla zpátečka jako pomásle :lol: :wink: