koupil jsem si kabel od Tomina a používám program Fordiag. Vlastním Ford Mondeo 2.0 TDCI,
85 kW, r.v. 2005, najeto 133000 km. Nikdy mi auto nespadlo do nouzového režimu a neprobliklo žhavení. Spotřeba 5.8 až 6,4 l. Mám jediný problém, špatné teplé starty. Musím déle točit, naskočí 500 ot/min. a nejde přidat plyn. Za 6 sek. se otáčky srovnají. Zkusil jsem vyčistit startér, nepomohlo. Když zapnu před startem 2 x klíček, start je lepší. Zkusil jsem i u teplého motoru vypojit teplotní čidlo vody, start byl lepší. Každý mi píše - špatné vstřiky, oprava od 15 000 do 25 000 kč.
Po připojení na Mondeo mám tyto hodnoty:
Zapnu klíček - aktuální tlak paliva 1 MPa. Hodnoty prý mají být 1 - 1.5 MPa.
Nastartuji a aktuální tlak je jako požadovaný.
Prizpusobeni/adaptace vstriku
Gauges ICU
Main fuel demend inj.
volnoběh 799 ot/min.
1 vstřik-4,8 mg/str
2 vstřik -4,5 mg/str
3 vstřik-4,9 mg/str
4 vstřik-5,2 mg/str
otáčky 2105 ot/min.
1 a 2 vstřik - 3,5 mg/str
3 a 4 vstřik - 3,4 mg/str
Tlak paliva:
požadováno 28 MPa
aktuální 27 MPa
Koupil jsem si TEC 2000 Diesel Injector Cleaner, vypustil paliv. filtr, doplnil ho aditivem a nechal 30 min. běžet na volnoběh. Zvuk motoru se zlepšil.Vypuštěná nafta do sklenice neobsahuje kovové piliny z čerpadla. Ujel jsem asi 300 km a změřil nové hodnoty.
Tlak paliva:
požadováno 29 MPa
aktuální 29 MPa
Prizpusobeni/adaptace vstriku
Gauges ICU
Main fuel demend inj.
volnoběh 799 ot/min.
1 vstřik-4,6 mg/str
2 vstřik -4,2 mg/str
3 vstřik-4,7 mg/str
4 vstřik-5,5 mg/str
Když přidám otáčky, tak jsou hodnoty prizpusobeni/adaptace vstřiku stejné.
Někde jsem četl, že rozdíl hodnot může být až 5%. Zdá se mi 4 vstřik špatný.......
Když si koupím z Aukra 1 x repasovaný vstřik za 3300 kč, pomůže to?
Čerpadlo asi špatné nebude, když mám naftu čistou bez pilin.
Jaké máte hodnoty z Fordiag na svém TDCI?
Děkuji za odpovědi a pomoc.
