Stránka 1 z 1
Upravy klasickeho motoru 2.5 V6
Napsal: 11.05.2012 19:56
od eman07
mel bych jeste par dotazu ohledne upravy meho motoru.Pasuji tam vstriky a klapka z St200 popripade
St 220?A kdyby to tam pasovalo,da se nejak upravit tlak cerpadla,aby to pak davalo vic paliva,nebo koupit nejake kde se da regulovat tlak?Dik
Re: Upravy klasickeho motoru 2.5 V6
Napsal: 11.05.2012 20:23
od djdekl
OT: a jak tam dostaneš víc vzduchu?
Re: Upravy klasickeho motoru 2.5 V6
Napsal: 11.05.2012 20:28
od eman07
prave tou vetsi klapkou,na st by mela byt prece vetsi
Re: Upravy klasickeho motoru 2.5 V6
Napsal: 11.05.2012 20:29
od djdekl
Spíš by to chtělo jiný vačky taky...
Re: Upravy klasickeho motoru 2.5 V6
Napsal: 14.05.2013 12:35
od konupek88
Tuning atmosferických V6 je dosti nákladný a neúčinný. Pokud chceš získat víc než jednotky kW, tak je třeba vyměnit vačky, sání, písty, ojnice a zároveň s tím i soft v ŘJ...
Když je člověk dostatečnej magor, je možné vykuchat katalyzátor a střední tlumič, s tím že na STK asi nebudou rádi... To vše je potřeba dostatečně zásobovat benzínem, takže pravděpodobně bude potřeba posílit i palivovou soustavu.
Viděl jsem i turbokit za 170 000 bez DPH
Prostě V6 se nedá nějak výrazně otunit, aniž by kvůli tomu bylo potřeba prodat ledvinu

Pokud chce někdo tunit, nechť si pořídí VW 1.8T, ze kterého lze prokazatelně vyrazit až 180 kW, ovšem narozdíl od V6 nemůže počítat s tím, že na něm najezdí 300 000 km...
Re: Upravy klasickeho motoru 2.5 V6
Napsal: 14.05.2013 17:13
od HmerX
nejjednodušší na úpravu V6 125kW je použít díly z ST200 ... vačky, vstřiky, sání atd .... pak dokoupit výfukové svody bez katů, De-Cat případně celý výfuk ... a ECU zkusit třeba z ST2OO, ale na původní elektro-instalaci nefunguje(alespoň u MkII), je potřeba přehodit i část "drátů" .... nebo programovatelná ECU, která ale stojí nějak cca 11.000
viděl jsem i do MkII naimplantovaný motor ST220 z MkIII ... takže do MkIII by to taky mělo jít ...
je otázkou, jakou cestou se člověk vydá ....
nebo blok z 3,0 V6 15OkW nebo ST220 a hlavy a sání a zbytek z ST200 - je taky možnost .... na netu je toho hodně

dají se sehnat i kované vnitřky třeba do 3,0 V6
existují turbo - kity, kompresor - kity ... tam by to chtělo asi generálku motoru, aby to vůbec přežil ... a pak je otázka co spojka atd ....