Stránka 1 z 1

Upravy klasickeho motoru 2.5 V6

Napsal: 11.05.2012 19:56
od eman07
mel bych jeste par dotazu ohledne upravy meho motoru.Pasuji tam vstriky a klapka z St200 popripade
St 220?A kdyby to tam pasovalo,da se nejak upravit tlak cerpadla,aby to pak davalo vic paliva,nebo koupit nejake kde se da regulovat tlak?Dik

Re: Upravy klasickeho motoru 2.5 V6

Napsal: 11.05.2012 20:23
od djdekl
OT: a jak tam dostaneš víc vzduchu?

Re: Upravy klasickeho motoru 2.5 V6

Napsal: 11.05.2012 20:28
od eman07
prave tou vetsi klapkou,na st by mela byt prece vetsi

Re: Upravy klasickeho motoru 2.5 V6

Napsal: 11.05.2012 20:29
od djdekl
Spíš by to chtělo jiný vačky taky...

Re: Upravy klasickeho motoru 2.5 V6

Napsal: 14.05.2013 12:35
od konupek88
Tuning atmosferických V6 je dosti nákladný a neúčinný. Pokud chceš získat víc než jednotky kW, tak je třeba vyměnit vačky, sání, písty, ojnice a zároveň s tím i soft v ŘJ...
Když je člověk dostatečnej magor, je možné vykuchat katalyzátor a střední tlumič, s tím že na STK asi nebudou rádi... To vše je potřeba dostatečně zásobovat benzínem, takže pravděpodobně bude potřeba posílit i palivovou soustavu.

Viděl jsem i turbokit za 170 000 bez DPH

Prostě V6 se nedá nějak výrazně otunit, aniž by kvůli tomu bylo potřeba prodat ledvinu :(
Pokud chce někdo tunit, nechť si pořídí VW 1.8T, ze kterého lze prokazatelně vyrazit až 180 kW, ovšem narozdíl od V6 nemůže počítat s tím, že na něm najezdí 300 000 km...

Re: Upravy klasickeho motoru 2.5 V6

Napsal: 14.05.2013 17:13
od HmerX
nejjednodušší na úpravu V6 125kW je použít díly z ST200 ... vačky, vstřiky, sání atd .... pak dokoupit výfukové svody bez katů, De-Cat případně celý výfuk ... a ECU zkusit třeba z ST2OO, ale na původní elektro-instalaci nefunguje(alespoň u MkII), je potřeba přehodit i část "drátů" .... nebo programovatelná ECU, která ale stojí nějak cca 11.000 :roll:
viděl jsem i do MkII naimplantovaný motor ST220 z MkIII ... takže do MkIII by to taky mělo jít ...
je otázkou, jakou cestou se člověk vydá ....
nebo blok z 3,0 V6 15OkW nebo ST220 a hlavy a sání a zbytek z ST200 - je taky možnost .... na netu je toho hodně :irre: :mrgreen: dají se sehnat i kované vnitřky třeba do 3,0 V6 :cooler:
existují turbo - kity, kompresor - kity ... tam by to chtělo asi generálku motoru, aby to vůbec přežil ... a pak je otázka co spojka atd ....