TDCi - vstřiky - kolik jste na ně najeli do výměny?
- palacinka
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 15.02.2010 21:27
- Bydliště: Napajedla
TDCi - vstřiky - kolik jste na ně najeli do výměny?
Zdravím všechny s motory TDCi a rovnou se ptám, kolik jste najeli na vstřiky než jste je museli vyměnit? Podělte se o zkušenost.
Jinak na mém Mondeu jsou stále původní a auto má najeto cca 220.000km z toho cca 140.000km brázdilo v německu, takže čekám kdy asi začnou.
Jinak na mém Mondeu jsou stále původní a auto má najeto cca 220.000km z toho cca 140.000km brázdilo v německu, takže čekám kdy asi začnou.
Mondeo Combi TDCi 96kW Futura X, 11/06, dovoz Německo + VW Passat Variant 1.8T 110kW Tiptronic
-
- Junior
- Příspěvky: 496
- Registrován: 04.11.2010 15:51
- Bydliště: telnice
Re: TDCi - vstřiky - kolik jste na ně najeli do výměny?
už budu mít 200 000 a furt původní,ale už jdou celkem slyšet,tak čekám každou chvíli že se to rozsype.
známej je dělal asi při 205 000 i s čerpadlem,koupil to když to mělo 100 000 a bylo to z itálie.
známej je dělal asi při 205 000 i s čerpadlem,koupil to když to mělo 100 000 a bylo to z itálie.
Mondeo 2.0 TDCI 96kw\2006 kombi
- coka
- Nováček
- Příspěvky: 65
- Registrován: 23.01.2012 19:54
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi - vstřiky - kolik jste na ně najeli do výměny?
při 150 jsem je dělal




Ford Mondeo 2.0 TDci 96 kw, 2006 GHIA, Stav 158 000,
-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 21.05.2012 20:36
Chemie pomůže prodloužit životnost vstřikovačů
Pánové, rád bych na tomto místě provětral jedno téma, které mě zajímá. Jde o použití čističe injektoru (vstřikovače). Více se dozvíte z tohoto linku: http://forum.autobazar.eu/dlhodoby-test ... it%C3%ADva
Jsem přesvědčen, že vhodný injector cleaner dokáže odstranit mnoho problémů, které tu se vstřikovači máme, resp. významně prodloužit jejich život. Protože jsem rozený experimentátor, rozhodl jsem se preventivně použít čistič palivové soustavy značky STP, i když zatím problém s chodem motoru TDCi 96 kW Euro IV nemám.
Vím, že test bude dlouhodobý a účinky se ihned nedají změřit nebo jinak zaznamenat. Obracím se proto na Vás s prosbou o odpověď na otázky:
1. Máte zkušenosti s čističem vstřiků? Jaké?
2. Protože začíná být problém sehnat výrobky, které jsou udávány ve výše uvedeném odkazu (Texaco, Delphi diesel +), je třeba hledat substituci. Co byste doporučili?
Dosud jsem používal VIF diesel aditiv a doporučuji všem. Nicméně ve vážnějších případech, kdy jsou vstřikovače už načaté, je třeba použít razantnější řešení. Dle mého názoru je takto chemickou cestou možné předejít výměně vstřikovačů v delphi servisech v řádů desítek tisíc. Většina problémů patrně spadá na konto nečistot, které se na injektory napečou a zhoršují jejich funkci,
Děkuji za příspěvky!
Jsem přesvědčen, že vhodný injector cleaner dokáže odstranit mnoho problémů, které tu se vstřikovači máme, resp. významně prodloužit jejich život. Protože jsem rozený experimentátor, rozhodl jsem se preventivně použít čistič palivové soustavy značky STP, i když zatím problém s chodem motoru TDCi 96 kW Euro IV nemám.
Vím, že test bude dlouhodobý a účinky se ihned nedají změřit nebo jinak zaznamenat. Obracím se proto na Vás s prosbou o odpověď na otázky:
1. Máte zkušenosti s čističem vstřiků? Jaké?
2. Protože začíná být problém sehnat výrobky, které jsou udávány ve výše uvedeném odkazu (Texaco, Delphi diesel +), je třeba hledat substituci. Co byste doporučili?
Dosud jsem používal VIF diesel aditiv a doporučuji všem. Nicméně ve vážnějších případech, kdy jsou vstřikovače už načaté, je třeba použít razantnější řešení. Dle mého názoru je takto chemickou cestou možné předejít výměně vstřikovačů v delphi servisech v řádů desítek tisíc. Většina problémů patrně spadá na konto nečistot, které se na injektory napečou a zhoršují jejich funkci,
Děkuji za příspěvky!
- gabriiel
- Junior
- Příspěvky: 213
- Registrován: 01.12.2012 19:47
- Bydliště: Chrudim
Re: TDCi - vstřiky - kolik jste na ně najeli do výměny?
Ja zas nasel moc dobre reference na TEC2000 Diesel Injector Cleaner, ale v tom vlakne kde vychvaluji Delphi Diesel+ o nem nebyla ani zminka. Tak nevim, VIF je prej prevence, ale neni na radikalni reseni.
Premyslim, ze zkusim Delphi a uvidime...
Premyslim, ze zkusim Delphi a uvidime...
-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 21.05.2012 20:36
Re: TDCi - vstřiky - kolik jste na ně najeli do výměny?
gabrieli
VIF používám dlouhodobě a v případě našeho motoru je to takřka povinností
Psal jsi o nouzáku. Jak to dopadlo, už nezlobí_?
VIF používám dlouhodobě a v případě našeho motoru je to takřka povinností
Psal jsi o nouzáku. Jak to dopadlo, už nezlobí_?
- gabriiel
- Junior
- Příspěvky: 213
- Registrován: 01.12.2012 19:47
- Bydliště: Chrudim
Re: TDCi - vstřiky - kolik jste na ně najeli do výměny?
Delphi jsem nesehnal, ale po precteni ruznych moznych clanku a brouzdani po forech jsem objednal BG 244 velke baleni, leje se to do skoroprazdny nadrze a dotankuje se pak doplna, takze jednoduchy.donald píše:gabrieli
VIF používám dlouhodobě a v případě našeho motoru je to takřka povinností
Psal jsi o nouzáku. Jak to dopadlo, už nezlobí_?
S tim TEC2000, ktery se ma davkovat naprimo odpojenim saci a prepadove hadice... na to si zatim netroufam (a nevyznam se v tom, co ja vim ktera hadice je k cemu? nejsem mechanik


V sobotu budu tankovat, tak to tam lupnu a uvidime. Zatim jsem od posledniho nouzaku dalsi problem nezaznamenal, ale taky je pravda, ze po meste se to moc na 5ku rozjet neda. Jinak dalsi symptomy, ktere doprovazeji spatne vstriky, jako spatne startovani, kolisani otacek u volnobehu, divne zvuky od motoru, nic takoveho nemam. Jedine s tou 5kou a razantnim pridanim plynu jsem si toho vsiml (taky ze ne, kdyz to muselo stranou

Ford Focus MKIII TR Easy 2013 | 1.0 EcoBoost | 74 kW | 
Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

- gabriiel
- Junior
- Příspěvky: 213
- Registrován: 01.12.2012 19:47
- Bydliště: Chrudim
Re: TDCi - vstřiky - kolik jste na ně najeli do výměny?
OT: Kdyby nekdo shanel, tak uz se da koupit Delphi Diesel+ aditivum, je to nejaka nova formule, takze kapku drazsi nez predtim, ale sehnat se da bud v TAD Praha, nebo Autohulda. Nikde jinde jsem to nenasel.
Ford Focus MKIII TR Easy 2013 | 1.0 EcoBoost | 74 kW | 
Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

- bredoc
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 18.05.2012 16:16
Re: TDCi - vstřiky - kolik jste na ně najeli do výměny?
Kup nový pal. filtr, nalej do něj TEC2000 a vyměn ho. Nechat 20 minut běžet na volnoběh. Hodně mi pomohl.........
- gabriiel
- Junior
- Příspěvky: 213
- Registrován: 01.12.2012 19:47
- Bydliště: Chrudim
Re: TDCi - vstřiky - kolik jste na ně najeli do výměny?
Vzhledem k pokrocilemu datu oproti puvodnimu prispevku, je tohle uz davno za mnou 

Ford Focus MKIII TR Easy 2013 | 1.0 EcoBoost | 74 kW | 
Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: TDCi - vstřiky - kolik jste na ně najeli do výměny?
mám 245000 tis. km a původní vstřiky (v zimě start na 1x pokus, žádný dým, kouřivost nic, motor si vrní jak koťě, takže si myslím, že vstřiky ještě pár desítek tis. km nebudu řešit)
uživatel Milano měl už cca před 3 měsíci 295 tis. km a původní vstřiky
dle mého názoru, teoretická životnost 300 tis. km je reálná
problém je, že auta najedou nájezd mezi 120 tis. až 180 tis. několikrát

uživatel Milano měl už cca před 3 měsíci 295 tis. km a původní vstřiky
dle mého názoru, teoretická životnost 300 tis. km je reálná
problém je, že auta najedou nájezd mezi 120 tis. až 180 tis. několikrát



Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: TDCi - vstřiky - kolik jste na ně najeli do výměny?
Eidž: +1 také už mám cca 232tis(TDCI 1.6) a ťuk ťuk ťuk, drží... V zimě také, nastartuji na první brnk a kouřit to nekouří, jen když nastartuji tak se občas objeví za autem takovej ten oblak dýmu s naftovým smradem, jinak pohoda. Doufám, že vydrží do těch cca 300tis +/- 

- Jony85
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.10.2011 20:53
Re: TDCi - vstřiky - kolik jste na ně najeli do výměny?
mě odešli dva vstřiky při 145000 km, další dva vypadají že ještě dlouho budou v pohodě. Dávám aditivum při každém tankování. Myslím, že je to o tom jak kdo tankuje a stará se o palivovu soustavu. Já sem se sice staral, ale asi už nyli chycené, když sem to auto koupil. 

-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: TDCi - vstřiky - kolik jste na ně najeli do výměny?
A jakou informaci při koupi jsi měl k tachu? Referentský vůz s garancí km?
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- Jony85
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.10.2011 20:53
Re: TDCi - vstřiky - kolik jste na ně najeli do výměny?
to nevím, no kupoval sem to, když to mělo 102000 km, ale poctivích, sem si to zjišťoval u původního majitele, který byl jenom jeden, nějaký majitel jedné firmy v Praze, on to koupil nové. Už v techničáku bylo dokonce psané, výměna egru, už po 35000,-
, to moc nevydržel. Ale těžko říct jak s tím jezdil a co tam tankoval.

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů