Stránka 1 z 1
Focus 1,4 FXDD
Napsal: 23.04.2012 21:25
od michal.filip.dj
Zdravím všechny, měl bych dotaz servisuji auto s motorem 1,4 Zetec
Majitel jezdil bez oleje a jeden ojniční šálek na klice to nevydržel.
Ve Fordu prodávají pouze půl motor takže se ptám neví někdo kde sehnat
ojniční šály?
Popřípadně nemá někdo půl motor? Díky za pomoc
Re: Focus 1,4 FXDD
Napsal: 24.04.2012 06:41
od miki21
Tenhle motor zahodit a sehnat jiný. Pokud umřela jedna šála,tak zbytek motoru bude ve fázi klinické smrti. Poskládáš to a odejdou pístní čepy. Kroužky už taky nebudou nic moc a o povrchu válců už ani nemluvě.Je to to samé jak u 1.6. Generálka moc smysluplná není,takže buď polomotor+repas hlavy,nebo jiný starší motor ovšem s rizikem.
Re: Focus 1,4 FXDD
Napsal: 24.04.2012 07:35
od pkadecka
Optimista vidí příležitost vyměnit motor za 1.6, tj. zvýšit výkon.
Re: Focus 1,4 FXDD
Napsal: 24.04.2012 07:43
od miki21
Navíc,když jsou ty motory téměř stejné.

Re: Focus 1,4 FXDD
Napsal: 24.04.2012 07:56
od pkadecka
No však právě proto. Ani by si to snad nevyžádalo žádnou změnu v techničáku.
Re: Focus 1,4 FXDD
Napsal: 24.04.2012 08:16
od Hal9000
Vyžádalo. Navíc by jsi musel mít potvrzení za 3500 od Fordu že záměna je možná.
Re: Focus 1,4 FXDD
Napsal: 24.04.2012 11:16
od pkadecka
To by poznali na STK, že je tam jinej motor? Myslim tím při běžný technický kontrole. (Asi ne.)
Jiná věc je evidenční kontrola, výrobní číslo motoru v techničáku nemám, jen typ.
Re: Focus 1,4 FXDD
Napsal: 24.04.2012 11:25
od Hal9000
Mě na STK vždy hledali typ motoru, takže by na to přišli.
Re: Focus 1,4 FXDD
Napsal: 24.04.2012 12:10
od pkadecka
Něco jsem k tomu našel, poměrně vyčerpávající rozbor problému i s příklady je tady:
Re: Focus 1,4 FXDD
Napsal: 25.04.2012 18:32
od cev
Hal9000 píše:Mě na STK vždy hledali typ motoru, takže by na to přišli.
souhlasím + na spodku motoru mam výstupek a tam je napsaný 1.6