Horní silentblok motoru
Napsal: 01.04.2012 11:15
Zdravím, hledal jsem, jak jsem nejlíp uměl, ale vlákno k tomuto problému jsem nenašel. Pokud tu už je, předem se omlouvám:
Minulý týden jsem nechal vyměnit celý přední díl výfuku a zadní silentblok převodovky. Tím mi zmizela většina kraválu i vibrace na volnoběh, ale pořád to vibruje při brzdění motorem a při akceleraci v zatáčkách (nejvíc tak kolem 2000 ot). Hnací kloub to myslím nebude, je to zjevně závislé na otáčkách motoru a ne na otáčení kol. Kromě toho se stav znatelně zhoršuje po delší jízdě (50km a víc), pak se objevuje i protivné pisklavé vrzání při brzdění motorem a na volnoběh, i když se auto jinak neklepe a zmizí okamžitě, jak se motor dostane do tahu (o tom jsem se domníval, že je to tepelný štít, ale asi ne).
Zajímavé na tom je, že když vyjedu se studeným autem, poprvé se vrzání začne objevovat tak po 100 km a pak i po přestávkách jsou intervaly mohem kratší, jako by to bylo závislé na něčem, co se hodně pomalu ohřívá a hodně pomalu chladne.
Okukoval jsem všechno možné a dostal jsem se až k hornímu silentbloku motoru - je nějaký celý nakřivo. Mohl by to být on? Vzhledem k tomu, že stojí balík, se do opravy nechci pouštět naslepo. Poradí mi někdo?
Minulý týden jsem nechal vyměnit celý přední díl výfuku a zadní silentblok převodovky. Tím mi zmizela většina kraválu i vibrace na volnoběh, ale pořád to vibruje při brzdění motorem a při akceleraci v zatáčkách (nejvíc tak kolem 2000 ot). Hnací kloub to myslím nebude, je to zjevně závislé na otáčkách motoru a ne na otáčení kol. Kromě toho se stav znatelně zhoršuje po delší jízdě (50km a víc), pak se objevuje i protivné pisklavé vrzání při brzdění motorem a na volnoběh, i když se auto jinak neklepe a zmizí okamžitě, jak se motor dostane do tahu (o tom jsem se domníval, že je to tepelný štít, ale asi ne).
Zajímavé na tom je, že když vyjedu se studeným autem, poprvé se vrzání začne objevovat tak po 100 km a pak i po přestávkách jsou intervaly mohem kratší, jako by to bylo závislé na něčem, co se hodně pomalu ohřívá a hodně pomalu chladne.
Okukoval jsem všechno možné a dostal jsem se až k hornímu silentbloku motoru - je nějaký celý nakřivo. Mohl by to být on? Vzhledem k tomu, že stojí balík, se do opravy nechci pouštět naslepo. Poradí mi někdo?