Stránka 1 z 1

Technicke parametre FFIII

Napsal: 06.03.2012 21:19
od V12
Nahodou som nasiel PDF s technickymi parametrami FFIII. Vid priloha. Bohuzial v anglictine.

Re: Technicke parametre FFIII

Napsal: 06.03.2012 23:36
od Cowley
hmm, typicky - v Evrope se o 2.0 benzinu vubec nezminujou :-/

Re: Technicke parametre FFIII

Napsal: 07.03.2012 06:21
od V12
Jj, zlattyyy Duratec HE 2.0i. Vcera som si bol objednat auticko s prave takymto motorom - Mondeo 2003-2007, vybava lubovolna, len aby tam bol prave tento motor.

Re: Technicke parametre FFIII

Napsal: 07.03.2012 06:47
od Anduril
K cemu by byl dalsi (navic uz zastaraly) motor v nabidce. Uz tak jich je dost. Navic 1.6ecb je lepsi v kazdem smeru. Casem vyradi i 1.6 atmosfery (nahradi je 1.0ecb) a zustanou jen ecb.

Re: Technicke parametre FFIII

Napsal: 07.03.2012 09:20
od Cowley
no, motor bez kurvitka, s dlouhou zivotnosti...ja bych vedel ;-)

Re: Technicke parametre FFIII

Napsal: 07.03.2012 09:29
od Anduril
Kolik se prodalo takovych focusu s 2.0 motorem? Kdyz se podivam na bazary, neni tezke rict, ze hooodne malo :) Na dnesni dobu velky objem, velka spotreba, drazsi pojistne a krome zivotnosti - ktera je lidem, kteri si muzou dovolit koupit auto s drahym/nezakladnim motorem, asi celkem ukradena - neprinasi vubec nic.
Navic 1.6ecb se zatim podle vseho ukazuje jako velmi povedeny.

Re: Technicke parametre FFIII

Napsal: 07.03.2012 14:25
od Cowley
mozna to souvisi s tim, ze FF3 s 2.0 v Evrope nekoupis :-)
naopak ve Statech nekoupis nic jineho.
Takze nejde o konstrukcni problem, je to jenom marketingove rozhodnuti.
(jinak ja mam 1.6 protoze akce, 2.0 tenkrat vychazel o cca 150 000 draz - to je i odpoved na jejich mnozstvi v bazarech)

Re: Technicke parametre FFIII

Napsal: 07.03.2012 14:38
od Anduril
No vsak, nekoupis, protoze to je zbytecne. Nabizi se tu jine, lepsi motory. Takove, co jsou aktualne v kurzu. Takze je zbytecne nabizet archaicky dvoulitr, jakkoliv je kvalitni. Nikde jsem nepsal, ze to je konstrukcni problem .. pouze rikam, ze uz pro nej neni misto.
A prave proto, ze byl drahy, tak jich je malo...takze kolik myslis, ze by se jich prodalo ted? ;)

Re: Technicke parametre FFIII

Napsal: 07.03.2012 15:34
od Cowley
no, parametry tech "lepsich" motoru vytvari svymi regulemi EU na zaklade nesmyslne stanovenych kriterii (viz. jine vlakno) a to je taky duvod, proc Ford tady tenhle motor nenabizi. Je to proste nabidka odpovidajici pozadavkum uredniku z Brusele, ne zakazniku. Jinak porovnani parametru FFIII EU edition vs. US edition nevychazi zdaleka jednoznacne :-)

Re: Technicke parametre FFIII

Napsal: 11.04.2012 09:46
od Mirec.K
No,jesíce pravda to o úradníkoch atď, ale ako Anduril. Aj keby bol k dispozícii, bol by opäť drahší oproti 1,6 a kto by ho kúpil? Tak či tak drvivá väčšina siahne po základnom motore, a výrobcu nezaujíma, koľko ľudí "by si ho kúpilo", ich zaujíma, koľko si ho kúpilo, a to sa diametrálne líši od toho, po čom nakoniec väčšina z nás siahne.

Re: Technicke parametre FFIII

Napsal: 11.04.2012 10:14
od Zdwora
Cowley píše:no, parametry tech "lepsich" motoru vytvari svymi regulemi EU na zaklade nesmyslne stanovenych kriterii (viz. jine vlakno) a to je taky duvod, proc Ford tady tenhle motor nenabizi. Je to proste nabidka odpovidajici pozadavkum uredniku z Brusele, ne zakazniku. Jinak porovnani parametru FFIII EU edition vs. US edition nevychazi zdaleka jednoznacne :-)
Naprosta pravda :gott: :palec_nahoru:

Re: Technicke parametre FFIII

Napsal: 18.04.2012 07:54
od V12
Anduril píše: Navic 1.6ecb se zatim podle vseho ukazuje jako velmi povedeny.
Aj 1.4TSI sa ukazoval ako "velmi povedeny", to iste 1.2 TSI. Aj 1.6TDCI 80kW sa javi OK. Ale vieme, kolko problemov s nim je po vacsom najazde. Hodnotit, ci je motor podareny je po 10k km podla mna trochu odvaha. Ked to najazdi 150k km bez problemov, potom je to tvrdenie na mieste.

Motory s pevnymi rozvodmi su dnes archaicke, to je pravda. Co sa ale tyka spolahlivosti, situacia je podstatne ina - cim menej zlozitej mechaniky, tym mensia citlivost na nesetrne zaobchadzanie. Ved uvidime, co ukaze buducnost. Mo tlacit 125 koni s litroveho trojvalca je u mna sialenstvo, ktore nemoze fungovat dlhsie ako 100k km.