Stránka 1 z 2

Problém se startováním

Napsal: 23.01.2007 22:25
od CZaryfuk
Ahoj všichni.Při pokusu o nastartování otočím klíčkem do startovací polohy a nic (ani cvaknutí).Když zkouším pořád startovat,tak se to asi na počtyřicátý chytne a motor normálně naskočí.Jedná se vždy pouze o první ranní start,když je teplota pod nulou.Když je kolem nuly,tak chvíli držím klíček ve start.poloze a po prodlevě asi 2-5vteřin motor zase normálně naskočí.Když je teplo,nebo je motor zahřátý,tak startuje úplně normálně na první ťuknutí.
Asi před měsícem bylo auto v servisu na opravě startéru (přes těsnění termostatu zatékala voda do startéru),kde mi kontrolovali i všechny kabely.Baterii mám novou a O.K.Nechal jsem si vyměnit i spínací skříňku,ale dělá to pořád.Tak teď už mě napadá jenom imobilizér,nebo může být chyba ještě někde jinde?Může souviset to,že mi občas zhasne palubka a když znovu zhasnu světla a zase rosvítím,tak se rosvítí?Prosím poraďte už jsem z toho na mašli :( Čus Focus!!!

Napsal: 24.01.2007 09:23
od David 1
Když je špatný imobilizér,tak startér točí,ale nechytne to.Aspoň u mě to tak je.Podle plánku,ale i bez něj si schopný to proměřit od spínačky až po startér.Pokud máš silové části v pohodě,tak bych se zaměřil na pojistky,na relátka apod.

Napsal: 24.01.2007 09:36
od ihrdlick
A co svíčky?

Napsal: 24.01.2007 18:01
od CZaryfuk
Svíčky to nebudou,protože motor vůbec netočí.Otočím klíčkem a nic.Zítra večer to dávám do servisu,aby mohli vyzkoušet ten první ranní start,nebo spíš nestart :(
Má bejt až -15 stupňů,tak jim to určitě nenastartuje,protože to dělá jenom když je pod nulou.Tak snad na něco přijdou.Dneska přes noc jsem dal Fíka do podzemních garáží a ráno chytil jako víno.Kéž by už tak chytal i venku.Do jara je přeci jen ještě daleko.Kdyby měl ještě někdo nějaký nápad co by to mohlo být,tak dejte vědět.Zatím Čus Focus!!!

Napsal: 24.01.2007 18:26
od pelen
Pokud imobilizer spatne vyhodnoti klicek, tak se pri otoceni klicku nic nestane. Mi to tak delalo, kdyz jsme zkouseli novy jen vyfrezovany klicek v pojistkove skrince a pak jsem se pokousel nastartovat originalem. Zkus od startovaciho klicku odstranit kovove predmety, mozna tam mas masivni privesek. :wink:

Napsal: 24.01.2007 21:18
od CZaryfuk
No,tím to asi taky nebude,protože klíček mám samostatně pouze s koženým přívěskem.A jde jen o ten první start,když je teplota pod nulou,potom už celej den startuje normálně.V každým případě dík za snahu :wink: Čus Focus!!!

Napsal: 25.01.2007 16:18
od Romano
Myslim že to bude ten starter, jelikož ti ho už dělali tak si myslim že se někde stala chyba. Muže to byt studeňak na starteru a v zavislosti na teplotě se to muže takhle projevovat.

Napsal: 25.01.2007 21:20
od David 1
Díval jsem se na tvůj prvotní příspěvek.Já bych to reklamoval tu opravu.Určitě to stálo spoustu peněz a výsledek žádný.Musíš být tvrdý jinak si v pr....

Napsal: 28.01.2007 11:48
od CZaryfuk
Tak pánové (a dámy).
Včera jsem přivezl auto ze servisu a dneska ráno ještě za mrazu testoval a vypadá to,že už to bude O.K.Konečně :wink:
Konečná diagnóza-vadné nějaké relátko,cena opravy 150,-Kč.No nic,tak mám aspoň preventivně repasovaný startér a novou spínací skříňku ,,a to se vyplatí " :wink:
Takže kdyby někdo potřeboval funkční spínačku,rád se jí levně zbavím.Čus Focus!!!

Napsal: 03.02.2007 11:44
od PAJA
Zdravím, já mám taky problém se startováním. Už asi tři měsíce se mi občas stává, že nejde nastartovat. Motor točí, ale nic. Třeba třikrát za sebou a pak to chytne. A stalo se mi to i při zahřátém. Tak jsem prošel v motoru všechny konektory a prostříkal je kontaktolem a zatím je klid. Je to tak týden. Ale stalo se mi i to, že jsem nastartoval studenej motor a měl jsem jen 800otáček a pak se to samo zvedlo na cca 1200. Myslíte, že by to mohlo dělat nějaké čidlo teploty nebo tak. Děkuji za rady.

Napsal: 18.02.2007 13:59
od chalomi
me to dela uplne to same.ale ted posledni dobou je klid.taky si nevim rady.snad nekdo poradi.

Taky problém

Napsal: 19.02.2007 20:23
od petrnj
Ahoj lidi,
mám stejný problém, auto vypovědělo službu.
Mám koupený ojetý FF 1,6 GHIA LPG(včetně doplňování oleje) rv. 2002, 120 tkm, dovoz z Německa.

Koupeno v lednu 2007 cca tři cesty do dnešní doby.
Naposledy ve středu jsem jel bez jakýchkoliv obtíží.
Dnes jsem usedl za auto a nic. Po otočení klíčkem na II zůstávají svítit kontrolky motoru, baterky a oleje. Myslel jsem, že jsem nějakým "nedopatřením" vyšťavil baterku, ale to se nepotvrdilo - vše jelo OK světla, ventilátor.... i imobilizer zhasnul tak, jak měl - tedy OK. Myslel jsem, že jsem nedopatřením překodoval klíče, jak jsem se později dozvěděl v manuálu, že je to možné provést několikerým "vytahováním" dvou kodovaných klíčků. Ty jsem zatím od koupě nechal na jednom svazku.
Auto jsme nechával před nákupem proklepnout i přes počítač v autorizovaném servise ve FM a jediné co našli bylo přeplněné množství oleje, který tekl po pravé straně motoru a to taky dali do pořádku. Ještě mě upozornili na standardní problémy FF tj. úniku oleje od gufera, které byly již lehce avizovatelné.
A dnes prostě ani není slyšet startér, prostě to ani neškytne. Můj sjkromný neodborný odhad je, že potíž bude někde v elektrice (cívka ?, pojistky..), vzhledem k tomu že vše ostatní elektrické ve voze funguje.

Jo a ten spínač dodávky paliva najdu kde, našel jsem tam (vlevo od pravých dveří ) totiž dle manuálu jen plastovou krytku, ale pod ní žádný spínač nebyl vidět, raději jsem tam nic nezkoušel strkat :wink:

Přecházel jsem na FF z favorita, takže pro mě osobně skok jak blázen :D a taky docela nemilé překvapení hned po koupi.

Prosím o radu, popř. i zkušenosti se sevisem v Novém Jičíně. Dle prozatimích informací vypadá ten servis jakžtakž OK i cenově.
Kdyby ČB nebyly tak daleko, objednal bych se k FOKIMU :D

Napsal: 19.02.2007 22:14
od pelen
to petrnj:
1) zkus pri startovani pouzit jen jeden klicek, ten druhy oddelej ze svazku, treba jednotka nevi, ktery z nich ma vyhodnocovat
2) pokud s tim prvnim to nepujde, zkus to tim druhym, nechal bych tam casovou pauzu cca 5 minut
3) se servisem v NJ jsem zatim spokojen (vymena rozvodu, vymena stabilizatoru, repas alternatoru a klonovani startovaciho klicku)

Napsal: 20.02.2007 08:04
od petrnj
pelen píše: to petrnj:
1) zkus pri startovani pouzit jen jeden klicek, ten druhy oddelej ze svazku, treba jednotka nevi, ktery z nich ma vyhodnocovat
2) pokud s tim prvnim to nepujde, zkus to tim druhym, nechal bych tam casovou pauzu cca 5 minut
3) se servisem v NJ jsem zatim spokojen (vymena rozvodu, vymena stabilizatoru, repas alternatoru a klonovani startovaciho klicku)


Děkuji ti rady :D

ad1) moc to nechápu doteď jsem startoval (cca asi 10x) i s tím druhým klíčem a bez problémů, ale je to možné odskouším to .
ad2) rezerva pravděpodobně kvůli případnému kodování, že jo ?
ad3) nevíš jestli je možné u nich být osobně při opravě ???

Napsal: 20.02.2007 21:56
od pelen
Je to zalezitost mistra. Obecne by te na dilnu nemeli pustit, jinak zodpovidaji za uraz, ktery se ti tam muze stat.
Jak jsi dopadl se startovanim?