Problém se startováním

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
CZaryfuk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02.02.2008 03:18

Problém se startováním

Příspěvek od CZaryfuk » 23.01.2007 22:25

Ahoj všichni.Při pokusu o nastartování otočím klíčkem do startovací polohy a nic (ani cvaknutí).Když zkouším pořád startovat,tak se to asi na počtyřicátý chytne a motor normálně naskočí.Jedná se vždy pouze o první ranní start,když je teplota pod nulou.Když je kolem nuly,tak chvíli držím klíček ve start.poloze a po prodlevě asi 2-5vteřin motor zase normálně naskočí.Když je teplo,nebo je motor zahřátý,tak startuje úplně normálně na první ťuknutí.
Asi před měsícem bylo auto v servisu na opravě startéru (přes těsnění termostatu zatékala voda do startéru),kde mi kontrolovali i všechny kabely.Baterii mám novou a O.K.Nechal jsem si vyměnit i spínací skříňku,ale dělá to pořád.Tak teď už mě napadá jenom imobilizér,nebo může být chyba ještě někde jinde?Může souviset to,že mi občas zhasne palubka a když znovu zhasnu světla a zase rosvítím,tak se rosvítí?Prosím poraďte už jsem z toho na mašli :( Čus Focus!!!
Ford Focus kombi 1.8 TDDi,r.v.2000,černá met.

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Příspěvek od David 1 » 24.01.2007 09:23

Když je špatný imobilizér,tak startér točí,ale nechytne to.Aspoň u mě to tak je.Podle plánku,ale i bez něj si schopný to proměřit od spínačky až po startér.Pokud máš silové části v pohodě,tak bych se zaměřil na pojistky,na relátka apod.
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Uživatelský avatar
ihrdlick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2046
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ihrdlick » 24.01.2007 09:36

A co svíčky?
Obrázek
1.6i 2000*Facelift*16"*EA*DIGI KLIMA*BC*PA

Uživatelský avatar
CZaryfuk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od CZaryfuk » 24.01.2007 18:01

Svíčky to nebudou,protože motor vůbec netočí.Otočím klíčkem a nic.Zítra večer to dávám do servisu,aby mohli vyzkoušet ten první ranní start,nebo spíš nestart :(
Má bejt až -15 stupňů,tak jim to určitě nenastartuje,protože to dělá jenom když je pod nulou.Tak snad na něco přijdou.Dneska přes noc jsem dal Fíka do podzemních garáží a ráno chytil jako víno.Kéž by už tak chytal i venku.Do jara je přeci jen ještě daleko.Kdyby měl ještě někdo nějaký nápad co by to mohlo být,tak dejte vědět.Zatím Čus Focus!!!
Ford Focus kombi 1.8 TDDi,r.v.2000,černá met.

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 24.01.2007 18:26

Pokud imobilizer spatne vyhodnoti klicek, tak se pri otoceni klicku nic nestane. Mi to tak delalo, kdyz jsme zkouseli novy jen vyfrezovany klicek v pojistkove skrince a pak jsem se pokousel nastartovat originalem. Zkus od startovaciho klicku odstranit kovove predmety, mozna tam mas masivni privesek. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
CZaryfuk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od CZaryfuk » 24.01.2007 21:18

No,tím to asi taky nebude,protože klíček mám samostatně pouze s koženým přívěskem.A jde jen o ten první start,když je teplota pod nulou,potom už celej den startuje normálně.V každým případě dík za snahu :wink: Čus Focus!!!
Ford Focus kombi 1.8 TDDi,r.v.2000,černá met.

Uživatelský avatar
Romano
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Romano » 25.01.2007 16:18

Myslim že to bude ten starter, jelikož ti ho už dělali tak si myslim že se někde stala chyba. Muže to byt studeňak na starteru a v zavislosti na teplotě se to muže takhle projevovat.
Ford Focus combi 1.8 TDCI 115ps r.v. 2003Obrázek

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Příspěvek od David 1 » 25.01.2007 21:20

Díval jsem se na tvůj prvotní příspěvek.Já bych to reklamoval tu opravu.Určitě to stálo spoustu peněz a výsledek žádný.Musíš být tvrdý jinak si v pr....
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Uživatelský avatar
CZaryfuk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od CZaryfuk » 28.01.2007 11:48

Tak pánové (a dámy).
Včera jsem přivezl auto ze servisu a dneska ráno ještě za mrazu testoval a vypadá to,že už to bude O.K.Konečně :wink:
Konečná diagnóza-vadné nějaké relátko,cena opravy 150,-Kč.No nic,tak mám aspoň preventivně repasovaný startér a novou spínací skříňku ,,a to se vyplatí " :wink:
Takže kdyby někdo potřeboval funkční spínačku,rád se jí levně zbavím.Čus Focus!!!
Ford Focus kombi 1.8 TDDi,r.v.2000,černá met.

Uživatelský avatar
PAJA
Nováček
Nováček
Příspěvky: 182
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od PAJA » 03.02.2007 11:44

Zdravím, já mám taky problém se startováním. Už asi tři měsíce se mi občas stává, že nejde nastartovat. Motor točí, ale nic. Třeba třikrát za sebou a pak to chytne. A stalo se mi to i při zahřátém. Tak jsem prošel v motoru všechny konektory a prostříkal je kontaktolem a zatím je klid. Je to tak týden. Ale stalo se mi i to, že jsem nastartoval studenej motor a měl jsem jen 800otáček a pak se to samo zvedlo na cca 1200. Myslíte, že by to mohlo dělat nějaké čidlo teploty nebo tak. Děkuji za rady.
Ford Focus combi, 1.8 16V, rok 11/99 tmavě modrá metalíza.

Uživatelský avatar
chalomi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 640
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od chalomi » 18.02.2007 13:59

me to dela uplne to same.ale ted posledni dobou je klid.taky si nevim rady.snad nekdo poradi.
Ford Focus 1,6 16v r.v.2001 stříbrná metalíza

petrnj
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 02.02.2008 03:18

Taky problém

Příspěvek od petrnj » 19.02.2007 20:23

Ahoj lidi,
mám stejný problém, auto vypovědělo službu.
Mám koupený ojetý FF 1,6 GHIA LPG(včetně doplňování oleje) rv. 2002, 120 tkm, dovoz z Německa.

Koupeno v lednu 2007 cca tři cesty do dnešní doby.
Naposledy ve středu jsem jel bez jakýchkoliv obtíží.
Dnes jsem usedl za auto a nic. Po otočení klíčkem na II zůstávají svítit kontrolky motoru, baterky a oleje. Myslel jsem, že jsem nějakým "nedopatřením" vyšťavil baterku, ale to se nepotvrdilo - vše jelo OK světla, ventilátor.... i imobilizer zhasnul tak, jak měl - tedy OK. Myslel jsem, že jsem nedopatřením překodoval klíče, jak jsem se později dozvěděl v manuálu, že je to možné provést několikerým "vytahováním" dvou kodovaných klíčků. Ty jsem zatím od koupě nechal na jednom svazku.
Auto jsme nechával před nákupem proklepnout i přes počítač v autorizovaném servise ve FM a jediné co našli bylo přeplněné množství oleje, který tekl po pravé straně motoru a to taky dali do pořádku. Ještě mě upozornili na standardní problémy FF tj. úniku oleje od gufera, které byly již lehce avizovatelné.
A dnes prostě ani není slyšet startér, prostě to ani neškytne. Můj sjkromný neodborný odhad je, že potíž bude někde v elektrice (cívka ?, pojistky..), vzhledem k tomu že vše ostatní elektrické ve voze funguje.

Jo a ten spínač dodávky paliva najdu kde, našel jsem tam (vlevo od pravých dveří ) totiž dle manuálu jen plastovou krytku, ale pod ní žádný spínač nebyl vidět, raději jsem tam nic nezkoušel strkat :wink:

Přecházel jsem na FF z favorita, takže pro mě osobně skok jak blázen :D a taky docela nemilé překvapení hned po koupi.

Prosím o radu, popř. i zkušenosti se sevisem v Novém Jičíně. Dle prozatimích informací vypadá ten servis jakžtakž OK i cenově.
Kdyby ČB nebyly tak daleko, objednal bych se k FOKIMU :D

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 19.02.2007 22:14

to petrnj:
1) zkus pri startovani pouzit jen jeden klicek, ten druhy oddelej ze svazku, treba jednotka nevi, ktery z nich ma vyhodnocovat
2) pokud s tim prvnim to nepujde, zkus to tim druhym, nechal bych tam casovou pauzu cca 5 minut
3) se servisem v NJ jsem zatim spokojen (vymena rozvodu, vymena stabilizatoru, repas alternatoru a klonovani startovaciho klicku)
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

petrnj
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od petrnj » 20.02.2007 08:04

pelen píše: to petrnj:
1) zkus pri startovani pouzit jen jeden klicek, ten druhy oddelej ze svazku, treba jednotka nevi, ktery z nich ma vyhodnocovat
2) pokud s tim prvnim to nepujde, zkus to tim druhym, nechal bych tam casovou pauzu cca 5 minut
3) se servisem v NJ jsem zatim spokojen (vymena rozvodu, vymena stabilizatoru, repas alternatoru a klonovani startovaciho klicku)


Děkuji ti rady :D

ad1) moc to nechápu doteď jsem startoval (cca asi 10x) i s tím druhým klíčem a bez problémů, ale je to možné odskouším to .
ad2) rezerva pravděpodobně kvůli případnému kodování, že jo ?
ad3) nevíš jestli je možné u nich být osobně při opravě ???

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 20.02.2007 21:56

Je to zalezitost mistra. Obecne by te na dilnu nemeli pustit, jinak zodpovidaji za uraz, ktery se ti tam muze stat.
Jak jsi dopadl se startovanim?
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] a 1 host