BIG PROBLÉM - zřejmě čerpadlo

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Libor
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bystřice u Benešova
Kontaktovat uživatele:

BIG PROBLÉM - zřejmě čerpadlo

Příspěvek od Libor » 22.01.2007 13:07

Zdravím,
mám tento problém.(FF Combi 1.8 TDdi, r.v. 99), najeto cca 220.000 POCTIVYCH).
1. Z ničeho nic motor chcípnul a nešel nastartovat.
2. Značkový servis - diagnostika - špatné čerpadlo.
3. Výměna za nové čerpadlo (dodal jsem si sám z vrakáče - viděl jsem, že funguje).
4. Servis vyměnil,ale vozidlo stále nechce nastartovat - nevědí čím to je.
5. Servis, řekl že čerpadlo naftu DÁVÁ,ale že budou špatné kabely.
6. Servis stále neví, co s tím je...


Může někdo, MOC PROSÍM, poradit!!!!

Díky za všechny Vaše reakce.

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Příspěvek od David 1 » 22.01.2007 15:28

Musíš mít čerpadlo se stejným číslem,jinak ti to nepojede.Pokud máš stejné číslo na starém i na novém čerpadle a končí číslem 2,Tak musíš na diagnostiku,protože ř.j. čerpadla nespolupracuje s imobilizérem.Myslím si,že ti u startování pořád bliká.
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Uživatelský avatar
Libor
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bystřice u Benešova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Libor » 22.01.2007 16:05

Zdravím,
jaký číslo?
Když jsem porovnával čerpadla dle čísel byla některá totožná a něco lišilo snad v jedné číslici - už si přesně vzpomínám.

Jaké číslo by mělo být shodné?
Jedná se o 55kw motor a to "nové" čerpadlo je taktéž z 55kw motoru, akorát ten FF byl dovoz z Anglie (pravé řízení).

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Příspěvek od David 1 » 22.01.2007 16:18

Já mám schodné všechny,ale důležité je to poslední.Podle toho poznáš,jak se bude čerpadlo po opravě chovat.FOFO má více druhů
elektronik v čerpadlech.Takže ikdyž máš čerpadlo v pořádku a oprava byla úspěšná nemusí ti to nastartovat.Mi to taky nejelo a ve Fordu mi
skamarádili čerpadlo s ř.j. motoru a o.k.
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 22.01.2007 19:25

to Libor:
Uz tu i Foki psal, ze kdyz vymeni cerpadlo, tak ho musi softwerove prihrat k ridici jednotce, aby vse spolupracovalo, jak ma. To jsi byl u znackoveho servisu? U servisu, ktery funguje uz delsi dobu? :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Libor
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bystřice u Benešova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Libor » 23.01.2007 15:07

Jojo, je to značkový servis Ford.
Teď mi volali, že všechno prošli a že to "nové" čerpadlo je špatné, že jim na diagnostice hází chybu (jinou chybu než čerpadlo původní).

Proto jsem se chtěl zeptat - je stejné čerpadlo na 66 kw motor a na 55 kw a liší se pouze v naprogramování nebo je čerpadlo na 55 kw motor i fyzicky jiné?

Díky

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 23.01.2007 18:08

Cerpadlo bude uplne stejne. Foki tu kdysi psal, ze rozdil mezi 55 a 66 je jen naprogramovani. :lol:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Příspěvek od David 1 » 23.01.2007 18:30

Neřekli ti jakou chybu jim to ukázalo,protože mi zkoušeli několik variant
programů na vyčtení závad z ř.j. a pokaždé ten samý výsledek...Vadná
ř.j. vstřikovacího čerpadla....Nefunkční vs.čerpadlo...Prý to u čerpadla
el.závadu nekonkretizuje pokud je v pr....

Co se týče čerpadla,jak jsem ti psal je tam číslo a to čerpadlo musí být schodné jinak ti to opravdu nepojede.Pokud ti ho tady někdo z kluků nesežene tak zavolej do jakékoli prodejny,nebo servisu BOSCH a tam ti to vysvětlí,popř.pomůžou.
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Uživatelský avatar
Majo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: okr.Košice

Příspěvek od Majo » 20.02.2007 20:50

Ma niekto skusenosti z opravov čerpadla a vstrekov pre TDCI, vraj sa už
dajú opravovať a čistiť.
Ford Focus combi 1,8 TDCi 85kW 2002/10
Mondeo 2,0 107kw LPG

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host