V12 píše:Chalani neblbnite, riskujete znicenie CR cerpadla. Pri tych desattisicinovych toleranciach staci par otacok nasucho a je v haji.
A nyní V12 nemá pravdu.
Není nad to, si to vyzkoušet.
1. Palubák je jen informační, ŘJ si jede podle svého.
2. Pokud z intervalu, kdy si počítá průměrnou spotřebu, usoudí, že už je málo paliva v nádrži, skutečně auto začne cukat - vynechávat.
3. Napřed decentně, pak víc a nakonec se ani na 2 nedá jet, fakt cuká jak mrcha.
4. Pak se vypne motor a startování nemá vliv.
5. Po dolití 5 l nafty (po předchozí procházce na pumpu) jsem na 1 nastartování odjel.
Ano, nebylo to úmyslné, k pumpě mě chyběl 1 km, ale po městě mělo auto větší spotřebu, navíc jsem udělal blbost, že jsem nejel natankovat hned, ale nechal jsem auto vystydnout a až při cestě z práce jsem chtěl natankovat, jinak by to určitě vyšlo.
Mám nádrž 53 l a fakt se tam vešlo 48 l plus ten 5 l kanystr.
Tímto děkuji panu Fordovi, že u CR použil hlavu a nás bezhlavé řidiče ochránil před odvzdušňováním a podobnými mňamkami, které se na cestě fakt dobře dělají.