Příspěvek
od Eidž » 11.11.2011 09:11
No, potřebuješ mít čidlo v zámku pásů, kabeláž (od čídla do GEM, od GEM k přístrojovému štítu), mít to aktivní v GEM a žárovku v přístrojovém štítu. A ještě váhový senzor v sedačce.
Finančně nejhorší je právě ten zámek pásů, protože je k tomu pyropatrona.
Ještě je možnost dodat jen čidlo do svého zámku, ale to už je náročné, je tam potřeba nýtovat či jinak spojit to lanko. Vzhledem k tomu, jaké síly tam jsou v případě aktivace, tak je to i rizikové.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno