Pár problému
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 30.06.2011 15:34
Pár problému
Omlouvam se že zakládám nové téma ktere se jíž určitě zde probíralo ale nemohl jsem nic o tomto najít.. Moje problemy za 1 posilovač řizení kapalina je mezi ryskami max a min ale problem je vtom že jde celkem z tuha skoušel jsem jine fofo a u těch jsem volant protočil v pořadku jednou rukou ted muj protočím taky jednou ale jde to opravdu stuha a jak mile stojím na miste a točím volantem okamžítě začnou klesat a stoupat otačky vybrovat auto a podsvícení palubovky strací jas.. 2 problem je ten že na křižovatce a místech kde stojím a mam volnoběh tak stačí jak sešlápnu brzdu a otačky zase začnou lítat někdy dojde i ktomu že jedu po silnicy a žadnu brzdit a přeřadím z 5 na 4ku a auto chcípne což je celkem dost nebezpečne jelikož přestanou fungovat posilovače nevím čím to muže byt auto je 99 .1.6.16v a najete ma 158tisic na podzím mněněne všechny filtry i olej. a Ještě poslední dotaz ohledně klimatizace v letě mi normalně fungovala a ted na zimu došlo chladivo protože klima jen procvakává ale problem je vtom že když spustím klimatizaci ubere to znatelně na vykonu což je pry normalni ale jakmile stojim na volnoběh tak začne strašně auto vybrovat že se to neda vydržet neví někdo včem muže byt problem ? nemuže to někde unikat nebo něco podobného díky:)
- Scooby
- Junior
- Příspěvky: 463
- Registrován: 05.10.2009 22:19
- Bydliště: Praha
Re: Pár problému
Jak je na tom baterka? Voltaze pred nastartovanim a po nastartovani?
-

"Ford Focus MK I Collection Edition" - 195/55 R15 Continental PremiumContact2 - 185/65 R14 Sava Eskimo S3+

"Ford Focus MK I Collection Edition" - 195/55 R15 Continental PremiumContact2 - 185/65 R14 Sava Eskimo S3+
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 30.06.2011 15:34
Re: Pár problému
baterku jsem ještě nepřeměřoval jak se jmenuje přistroj kterým se to měří prosim? ja jsem myslel že baterka slouží prakticky jen k nastartování a že elektřinu dodává alternátor.
- Scooby
- Junior
- Příspěvky: 463
- Registrován: 05.10.2009 22:19
- Bydliště: Praha
Re: Pár problému
Voltmetr? 

-

"Ford Focus MK I Collection Edition" - 195/55 R15 Continental PremiumContact2 - 185/65 R14 Sava Eskimo S3+

"Ford Focus MK I Collection Edition" - 195/55 R15 Continental PremiumContact2 - 185/65 R14 Sava Eskimo S3+
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Pár problému
Za -1. řízení: může být čerpadlo K.O.
Za- 2.-kolik máš otáček na volnoběh? /volnob. ventil/
Za- 3. Doplnit klimu-při tom se dá lechce zjistit,zda medium někde uniká.
Za- 4.
Za- 5. O všem je zde na foru, hodně článků.
Za- 6. HLEDAT a ČÍST.
Za- 2.-kolik máš otáček na volnoběh? /volnob. ventil/
Za- 3. Doplnit klimu-při tom se dá lechce zjistit,zda medium někde uniká.
Za- 4.
---OMYL.mikemini píše:baterku jsem ještě nepřeměřoval jak se jmenuje přistroj kterým se to měří prosim? ja jsem myslel že baterka slouží prakticky jen k nastartování a že elektřinu dodává alternátor.
Za- 5. O všem je zde na foru, hodně článků.
Za- 6. HLEDAT a ČÍST.

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 30.06.2011 15:34
Re: Pár problému
otačky na volnoběh vetšinou 1100 a pak spadnou na 900 a kolísají mezii 1000- 700 nahoru dolu jinak čerpadlo mně napadlo taky ale to by nefungoval vubec posilovač nebo je to jinak? díky za rady
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů