Pár problému

Odpovědět
mikemini
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 30.06.2011 15:34

Pár problému

Příspěvek od mikemini » 01.11.2011 09:58

Omlouvam se že zakládám nové téma ktere se jíž určitě zde probíralo ale nemohl jsem nic o tomto najít.. Moje problemy za 1 posilovač řizení kapalina je mezi ryskami max a min ale problem je vtom že jde celkem z tuha skoušel jsem jine fofo a u těch jsem volant protočil v pořadku jednou rukou ted muj protočím taky jednou ale jde to opravdu stuha a jak mile stojím na miste a točím volantem okamžítě začnou klesat a stoupat otačky vybrovat auto a podsvícení palubovky strací jas.. 2 problem je ten že na křižovatce a místech kde stojím a mam volnoběh tak stačí jak sešlápnu brzdu a otačky zase začnou lítat někdy dojde i ktomu že jedu po silnicy a žadnu brzdit a přeřadím z 5 na 4ku a auto chcípne což je celkem dost nebezpečne jelikož přestanou fungovat posilovače nevím čím to muže byt auto je 99 .1.6.16v a najete ma 158tisic na podzím mněněne všechny filtry i olej. a Ještě poslední dotaz ohledně klimatizace v letě mi normalně fungovala a ted na zimu došlo chladivo protože klima jen procvakává ale problem je vtom že když spustím klimatizaci ubere to znatelně na vykonu což je pry normalni ale jakmile stojim na volnoběh tak začne strašně auto vybrovat že se to neda vydržet neví někdo včem muže byt problem ? nemuže to někde unikat nebo něco podobného díky:)

Uživatelský avatar
Scooby
Junior
Junior
Příspěvky: 463
Registrován: 05.10.2009 22:19
Bydliště: Praha

Re: Pár problému

Příspěvek od Scooby » 01.11.2011 10:06

Jak je na tom baterka? Voltaze pred nastartovanim a po nastartovani?
-
Obrázek
"Ford Focus MK I Collection Edition" - 195/55 R15 Continental PremiumContact2 - 185/65 R14 Sava Eskimo S3+

mikemini
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 30.06.2011 15:34

Re: Pár problému

Příspěvek od mikemini » 01.11.2011 13:41

baterku jsem ještě nepřeměřoval jak se jmenuje přistroj kterým se to měří prosim? ja jsem myslel že baterka slouží prakticky jen k nastartování a že elektřinu dodává alternátor.

Uživatelský avatar
Scooby
Junior
Junior
Příspěvky: 463
Registrován: 05.10.2009 22:19
Bydliště: Praha

Re: Pár problému

Příspěvek od Scooby » 01.11.2011 13:49

Voltmetr? :wink:
-
Obrázek
"Ford Focus MK I Collection Edition" - 195/55 R15 Continental PremiumContact2 - 185/65 R14 Sava Eskimo S3+

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Pár problému

Příspěvek od petulak » 01.11.2011 17:15

Za -1. řízení: může být čerpadlo K.O.

Za- 2.-kolik máš otáček na volnoběh? /volnob. ventil/

Za- 3. Doplnit klimu-při tom se dá lechce zjistit,zda medium někde uniká.

Za- 4.
mikemini píše:baterku jsem ještě nepřeměřoval jak se jmenuje přistroj kterým se to měří prosim? ja jsem myslel že baterka slouží prakticky jen k nastartování a že elektřinu dodává alternátor.
---OMYL.

Za- 5. O všem je zde na foru, hodně článků.

Za- 6. HLEDAT a ČÍST. :mrgreen:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

mikemini
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 30.06.2011 15:34

Re: Pár problému

Příspěvek od mikemini » 01.11.2011 23:59

otačky na volnoběh vetšinou 1100 a pak spadnou na 900 a kolísají mezii 1000- 700 nahoru dolu jinak čerpadlo mně napadlo taky ale to by nefungoval vubec posilovač nebo je to jinak? díky za rady

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů