Přehřívání motoru
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 23.10.2011 12:14
Přehřívání motoru
Ahoj, mám neustále problém s přehříváním motoru na Fordu Focus 1.6 rok 1999, po zahřátí mi často teplota jen běhěm jízdy vyskočí do červeného, ale přitom když zastavím kapalina vaří ale ventilátor neběží ani chladič neni teplej. už sem to měl dvakrát v servisu, je měněný čidlo i termostat a pořad to blbne. Ted se mi k tomu ještě rozsvítila i kontrolka činnosti motoru, na diagnostice to bylo taky a nic nenašli sem už z toho zoufalej poradí někdo..
Naposledy upravil(a) kusaj2 dne 23.10.2011 14:05, celkem upraveno 1 x.
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13467
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Přehřívání motoru
Doplň si do podpisu CO máš vůbec za auto,motorizaci a tak.
Pak koukni na tohle téma http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... lit=bypass
Pak koukni na tohle téma http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... lit=bypass
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- matys
- Pokročilý
- Příspěvky: 653
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: JIHLAVA Březinky
Re: Přehřívání motoru
kusaj2..........čidla spustí ventilátory až od přehřáté teploty vody v chladiči . (pokud neprotéká přehřátá chl.kapalina přes chladič - neotevírá termostat) .
............zkusit dát termostat s nižší otevírací teplotou (74°C) a i když ani to nepomůže , přidat k tomu bypass . Už se o tom ve fo'ru napsalo dost . (vlákno - zvyšování teploty)
............bývá to bolest FoFo před FL .
............ještě si změř na kolik °C máš chl. kapalinu a namýchej na asi -25°C .
............zkusit dát termostat s nižší otevírací teplotou (74°C) a i když ani to nepomůže , přidat k tomu bypass . Už se o tom ve fo'ru napsalo dost . (vlákno - zvyšování teploty)
............bývá to bolest FoFo před FL .
............ještě si změř na kolik °C máš chl. kapalinu a namýchej na asi -25°C .
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST



- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání motoru
muze to byt vadna vodni pumpa
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- matys
- Pokročilý
- Příspěvky: 653
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: JIHLAVA Březinky
Re: Přehřívání motoru
...........i ta to může být , ale dalo by se to poznat , že hadice na vývodu z termostatu by byla teplá (při provozní teplotě) podle teploty na teploměru (pokud otevře termostat) a dále od toho by měla nižší teplotu (nedostatečná nebo žádná cirgulace - i husté kapaliny) .foki píše:muze to byt vadna vodni pumpa
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST



- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Přehřívání motoru
[quote="matys"]kusaj2..........čidla spustí ventilátory až od přehřáté teploty vody v chladiči .[/colo
A-není to čidlo, v hlavě motoru??? U 1.6?? Mám dojem,že od tohoto čidla,reaguje ŘJ na spínač ventilátoru. To čidlo je mezi 2. a 3. svíčkou. Možná se mýlím.

A-není to čidlo, v hlavě motoru??? U 1.6?? Mám dojem,že od tohoto čidla,reaguje ŘJ na spínač ventilátoru. To čidlo je mezi 2. a 3. svíčkou. Možná se mýlím.


FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti