Stránka 1 z 1
Identifikace konektoru
Napsal: 05.07.2011 19:24
od Citronek
Prosim o identifikaci konektoru viz foto. Po 3 mesicich od koupi auta jsem objevil v motorove casti nikam nezastrceny konektor, pouze pripevneny izolackou k dalsim vodicum, aby se nehazel sem tam. Pri pohledu od predni SPZ je konektor vlevo za motorem.
Diky!
Re: Identifikace konektoru
Napsal: 05.07.2011 19:55
od Toncek
Maš klimu?

Re: Identifikace konektoru
Napsal: 05.07.2011 20:25
od Citronek
nemam
Re: Identifikace konektoru
Napsal: 05.07.2011 20:37
od Toncek
Tak to maš navíc.To je na snímač tlaku v klimě.

Re: Identifikace konektoru
Napsal: 05.07.2011 20:48
od Citronek
Tak to je dobra zprava

ja uz se lek, ze s tim autem delal predchozi majitel nejaky pokusy a odpojil neco dulezityho

bez ceho uz 3 mesice jezdim
Re: Identifikace konektoru
Napsal: 05.07.2011 21:02
od duruz
Predchozi majitel ti prave odpojil tu klinu

zaslepil tlacitko a prodal ji za slusny prachy... obcas se to tak dela. Zamarad koupil auto a to melo vybrakovanej palubni pocitac, pac sel asi taky slusne prodat...
Re: Identifikace konektoru
Napsal: 05.07.2011 21:08
od Citronek
A nema nahodou palubni deska bez a s klimou uplne jiny ovladaci tlacitka atd? To by znamenalo, ze by musel vymenit a cast palibni desky ne? Nebo se pletu?
Re: Identifikace konektoru
Napsal: 05.07.2011 21:12
od Citronek
Ale nepripada mi, ze by z toho auta nekdo vyndal klimosku, nevim, kam by se vesel kompresor pro klimatizaci, neni tam ted moc volneho prostoru

Ale nevim no, tezko rict
Re: Identifikace konektoru
Napsal: 05.07.2011 21:59
od Citronek
Melu hovna, na analogovou klimosku by tam bylo misto jednoducheho tlacitka pro cirkulaci, tak tlacitko dvojity A/C (klima) a cirkulace. Mam tam to jednoduchy, ale schvalne ho zejtra vyrejpnu, jestli tam budou kabliky i pro tu klimu. Jako to auto me prodali s tim, ze to nema klimu, ale jestli tam puvidne byla a nekdo ji vyndal, tak me to sere, protoze buchvi v cem vsem se jeste nekdo vrtal

Re: Identifikace konektoru
Napsal: 05.07.2011 22:01
od miki21
Hodně kabelových svazků je dělaných univerzálně.Proto se často dá dodělat vyhřívaná okna,mlhovky,pal.pc a jiné věci.Pokud je příprava,tak jsou volné konektory a stačí jen dosadit relé,vypínače a pár detailů.
Re: Identifikace konektoru
Napsal: 05.07.2011 22:03
od miki21
nic nemusí být vykuchané-pochybuju,že by se s tím někdo sral.Dej vin sem a hned uvidíš,co tam je a není-
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =13&t=9683
Re: Identifikace konektoru
Napsal: 05.07.2011 22:13
od Citronek
jenze mam strach, ze v mem pripade to zkutecne nekdo vymontoval, protoze to tom izolackou bylo prichyceno docela prasecky, pochybuju, ze to takhle slo z vyrobni linky, navic na tom konektoru neni ani zadna zaslepka, proste nic, jen to tam je na hulvata strceny a omotany izolackou, aby se to nehejbalo, co se da delat
Re: Identifikace konektoru
Napsal: 05.07.2011 23:04
od vitut
Mno, ja teda nevim, ale s vyndavanim klimy z provozuschopneho auta by se asi nikdo nedelal. Musel by vyndat komplet rozvody, chladic, vyhodit cerpadlo a dat jiny remen agregatu, vymenit topeni, atd. Je to na rozebrani pul auta. Stejne tak dodatecna montaz do jineho auta ...
Vidim to spis na univerzalni svazek v motorovem prostoru. Svazky se vyrabeji v CZ a zaslepky maji jen konektory, ktere by bylo mozne vyuzit pri dodatecne montazi prislusenstvi pred prodejem noveho auta. Nezaslepeny konektor senzoru tlaku v klime zadnou skodu nenadela, s dodatecnou montazi se nepocita.
Re: Identifikace konektoru
Napsal: 06.07.2011 21:59
od Citronek
Po zadani VINu na tuhle stranku
http://www.icare.sk/ mi to vyplivlo, ze je to auto bez klimy
