nečitelnost palubního počítače
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 23.06.2011 23:03
nečitelnost palubního počítače
čau chlapi,potřebuji radu.mám fofo II 1.8TDCi,rv 2007 a červeně podsvícený displej palubního počítače.Při nízkých teplotách už okolo 12 stupňů je displej nečitelný,je vidět jen oranžové podsvětlení. Se stoupající teplotou interiéru začínají být údaje vidět. Chci se tedy zeptat jestli je to v pořádku nebo ne.díky
Ford focus II 1.8TDCi XR
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 08.09.2010 23:34
Re: nečitelnost palubního počítače
ja mam to iste... len musi byt pod nulou...
FoFo combi, 2009, 1.6 74kw, Trend X, Moondust
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 585
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: nečitelnost palubního počítače
Mám ten samý display a problém nebyl ani při -20, musíš tam mít něco špatně...
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: nečitelnost palubního počítače
Urcite to neni normalni.
Kdyz je hodne zima, tak je displej takovy pomaly, ale citelnost je vzdy dobra.
Kdyz je hodne zima, tak je displej takovy pomaly, ale citelnost je vzdy dobra.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 23.06.2011 23:03
Re: nečitelnost palubního počítače
tak díky moc za radu,taky jsem si myslel že to neni normální,budu se muset optat ve fordu na možnost výměny za nový
Ford focus II 1.8TDCi XR
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: nečitelnost palubního počítače
nebudou to cele budiky ? cena je docela raketa 13500kc
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24542
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: nečitelnost palubního počítače
... na vrakovisti te vyjdou na cca 1/5 (1/4) z ceny novych, ale zaplatis navic za prepsani VINu a km
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: nečitelnost palubního počítače
ZaQik píše:... na vrakovisti te vyjdou na cca 1/5 (1/4) z ceny novych, ale zaplatis navic za prepsani VINu a km
jenze na vrakovisti cervených moc neni .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 07.08.2011 19:09
Re: nečitelnost palubního počítače
Ahoj. Mám Ford Focuse r.2007 a včera se mi stala taková jedna věc. Z ničeho nic mi začal nesmyslně blikat informační panel (červený) jak se zobrazuje teplota, aktuální spotř. atd . Stalo se to když jsem stál a měl vypnutý motor. Na displeji se hodnoty sice zobrazují správně tzn. když jedu tak vidím, že údaje do displeje jdou správné, ale přeskakují z jednoho rohu do druhého a hodně to přeblikává. Nemáte někdo ponětí kde by mohla být chyba a co by pomohlo? Díky za rady 

Focus, 1.6i 74kW, hatchback, r.v. 2007, Ambiente
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 23.06.2011 23:03
Re: nečitelnost palubního počítače
tak já jsem problém vyřešil,stačilo optat se elektrikáře,nikoliv ve fordu kde i za radu chtej prachy jinak ti nereknou nic. Problém byl studený spoj,stačí vyndat budiky,cca 2min. rozebrat je,par sroubku a vyndat ten displej,vycistit,prostrikat kontaktolem ci necim takovym a mate 15000kc doma. ted ten displej pekne záříkengu píše:ja mam to iste... len musi byt pod nulou...
Ford focus II 1.8TDCi XR
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: nečitelnost palubního počítače
To mi připomnělo ještě když jsem měl VeBe. Také typický problém s čitelností LCD displeje. A na vině byly kontakty, které přiléhají k tištěnému spoji, vlivem tepelné roztažnosti ( v zimě se smrsknou a v létě roztáhnou) postupně část kontaktů ztratila plný dotek a došlo k oxidaci. Jediné řešení rozebrat, vyčistit, a upravit tak, aby byl eliminován tepelně roztažný efekt. U FoFo je to možná podobný problém.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 25.11.2024 00:51
Re: nečitelnost palubního počítače
Dobrý den,
Četla jsem o nečitelném displeji a mi svítí, až to tahá oči. Když lehce potlačím do přístrojovky vedle displeje, je na chvilku čitelný. Něco jsem vyčetl o špatném kontaktu displej-přístrojovka. Na netu jsem našla něco o rozptylové desce pod displejem. Neví někdo, kde se dá sehnat? Budíky a tišťák to není, je vše přepájené víc než rok, po tom co auto začalo blikat, potom nouzák a nakonec zdechlo. Počkala jsem tak 5-10min klíček mimo spínačku a dojela domů. Paradox byl to, že to nebylo vždy, trvalo to tři měsíce, než mi někdo uvěřil, že je to tišťák pod budíkem. Automechanici říkali plynový pedál, pokousaná, nebo někde poškozená kabeláž a nebo palubní počítač.
Četla jsem o nečitelném displeji a mi svítí, až to tahá oči. Když lehce potlačím do přístrojovky vedle displeje, je na chvilku čitelný. Něco jsem vyčetl o špatném kontaktu displej-přístrojovka. Na netu jsem našla něco o rozptylové desce pod displejem. Neví někdo, kde se dá sehnat? Budíky a tišťák to není, je vše přepájené víc než rok, po tom co auto začalo blikat, potom nouzák a nakonec zdechlo. Počkala jsem tak 5-10min klíček mimo spínačku a dojela domů. Paradox byl to, že to nebylo vždy, trvalo to tři měsíce, než mi někdo uvěřil, že je to tišťák pod budíkem. Automechanici říkali plynový pedál, pokousaná, nebo někde poškozená kabeláž a nebo palubní počítač.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů