Stránka 1 z 4
					
				Snížení výkonu, větší kouřivost
				Napsal: 19.12.2006 10:57
				od bofo
				Nemáte někdo zkušenosti s podobným problémem? Auto uz mi tak netáhne, nejde tolik vytočit do vyšších otáček cca nad 3000 uz to jde dost pomalu. Akcelerace není taková a  na dálnici mám nohu na podlaze a 120 km/h.
Poraďte prosím.
Ford Focus kombi 1,8 TD r.v. 1999
			 
			
					
				
				Napsal: 19.12.2006 19:43
				od pelen
				Nevim, neni to nahodou tim, ze turbo je uz mrtve? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 19.12.2006 21:27
				od Ahmed
				Musis popsat, jestli ti to neco dela - piska, syci, huci, skube, atd.
			 
			
					
				
				Napsal: 19.12.2006 21:58
				od Peta
				Znamemu (podle popisu) udelal naftovej Peugeot 309 neco podobneho. Najednou, z niceho nic prestal jet a zacal kourit jako lokomotiva  - smiril se s tim,ze je to turbo na odchodu a ve finale to byly filtry - palivovej i vzduchovej  
 
Mrknul bych nejdriv na takovehle hovadiny... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 19.12.2006 22:17
				od pelen
				Take zalezi, zda to zacalo postupne nebo najednou.
			 
			
					
				
				Napsal: 20.12.2006 08:33
				od bofo
				Podezření na filtry mě upozornili už v servisu, ty jsem ale před čtvrt rokem měnil. Turbo nikde nefouká, ani není slyšet žádný divný zvuk.
Všimnul jsem si toho prostě ze dne na den, že to tak nejede. Teď mě napada, že jsem trefil na silnici dřevěnou kostku. Myslíte, že by to s tím mohlo mít něco společného? Na spodek jsem koukal, ale nic jsem tam nenašel.
Na diagnostiku jdu za 2 dny, jsem zvědavý co mi tam zjistí. Ještě mi koukali na EGR ventil a zkoušeli ho tlakovat a ni se nehnul. NEvím jestli to může být tím.
A co se týče turba. KDyby odešlo, jel bych tak 20km/h, není to pravda?
Já jedu docela v pohodě, ale jako kdyby mi několik koní odešlo na pastvu 

Předem díky za postřehy
Ford FOcus combi 1,8 TD r.v. 1999
 
			 
			
					
				
				Napsal: 20.12.2006 19:31
				od Ahmed
				Kdyby ti odeslo turbo, tak jezdis trosku pomaleji  

 Spis to bude tim EGR ventilem.
 
			 
			
					
				Výsledek
				Napsal: 25.01.2007 20:50
				od bofo
				Omluvte, že jsem s výsledkem přišel až teď.
Na diagnostice mi vyndali kuličku ze sání u EGR ventlu a mysleli, že na to kápli. Zaplatil jsem 1500 a jízda ještě horší a čoudilo to za mnou jako blazen, každý kopeček problém a když jsem tam měl 60km/h tak jsem jel jako rychlík.
Ve Fordu (Auto Motol Beni, Praha) byli natolik féroví, že mi to tam vzali ještě jednou a zjistili, že je ucpanej katalyzator. Že by mi ho nejdřív za 15000 vyměnili. Pak že to může být nastavení rozvodů a makonec čerpadlo, takže toho jsem se obával nejvíc!!!
Nechal jsem si poradit od bráchy a nechal si vymontovat katalyzator a rozbít tu keramickou vložku uvnitř.
Závěr: Katík průchozí auto táhne a emise až za rok a půl. Přesto, nevíte někdo, kde by se dal nějaký katalysator, klidně starší sehnat?
Díky  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 25.01.2007 20:54
				od Ahmed
				A ucpes si zase ten EGR? To je napad, myslet si, ze uvolenim pruchodu spalin zpatky do motoru se zlepsi kourivost a vykon  
  
  
 Starsi urcite sezenes na vrakaci nebo se prodavaji i nejake neoriginal.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 25.01.2007 20:58
				od bofo
				Ten EGR teď v zimě řešit nebudu, zatím to jezdí v pohodě. Možná že se to zlepší, když bude zacpanej. jak říkám, počkám si na léto a zacpu ho kdyžtak plechem, jak už se tu v jednom vláknu rozebíralo.
Teď si chci zkontrolovat žhaviče baterku a všechno co by mohlo zlepšit starty v zimě.
			 
			
					
				
				Napsal: 25.01.2007 21:00
				od David 1
				Neoriginální KAT seženeš všude.Stačí šikovný svářeč.
			 
			
					
				
				Napsal: 25.01.2007 21:01
				od pelen
				to Bofo:
Snad nechces vratit misto sveho ucpaneho katalyzatoru zase nejaky ucpany- stary. Existuji univerzalni vlozky v cene do 5000Kc. 
  
  
 
			 
			
					
				
				Napsal: 11.02.2007 16:01
				od Rudla
				tento problem jsem měl take ale vybouchal jsem kat a je po problému.Jede to jak šíleny a spotřeba ok.Poznáš to tím že ti píská ve vejfuku při sešlápnutí plynu.Takže kat tam nepatří.
			 
			
					
				
				Napsal: 17.08.2007 22:31
				od wildman
				Tak dnes som zazil podobne desivu skusenost. 
Idem si po dialnici 130 km/h do mierneho kopceka ked tu zrazu auto zacalo byt "lenive" - rychlost zacala pomaly klesat i napriek tomu, ze som isiel na 5tke. V tom som si vsimol, ze za mnou dym ako keby mi horel motor. Ziadna kontrolka vsak nesvietila, tak som spomalil, ale dym stale ostaval. Nejako som to pretrpel az domov, dalo sa ist maximalne tak 100 km/h a pri akceleracii som pravidelne desil okoloiducich vodicov. Par metrov pred branov sa mi este rozblikala aj kontrolka oleja. Nasledne sa uz nedalo ani nastartovat, este ze som prisiel domov. 
Myslite, ze to bude kat?
Diky za nazor.
			 
			
					
				
				Napsal: 17.08.2007 22:37
				od chmelko
				olej si pozrel?
inak to fakt vyzera na katalizator..