Ukazatel teploty motoru a paliva
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 15.02.2010 19:00
Ukazatel teploty motoru a paliva
Ahoj focusáci,mam dotaz ohledně ukazatele teploty motoru a paliva.Dneska jsem si všiml,že rafička ukazatel teploty motoru je v červeném poli . Docela jsem se lekl.Jenže pak jsem zjistil,že když vypnu klíček,tak rafička zůstane viset na cca.60 stupních.Mohl by mi někdo poradit jak to vrátit do normálu ? Palivoměr je taky trochu posunutý . Ostatní ukazatele jsou OK .Mam Focus Combi 1,6i r.v.2008
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ukazatel teploty motoru a paliva
to se moc nestava , nebo respektive jsem to jeste nevidel . ale asi jedine zkusit mechanicky to vratit .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 15.02.2010 19:00
Re: Ukazatel teploty motoru a paliva
Tak už se mi to podařilo vrátit do původního stavu . Spustil jsem test budíků a srovnalo se to . Jen by mě zajímalo co jsou ty další položky v tom testu .Nevíte někdo , co všechny ty položky znamenají ?
- milanivs
- Junior
- Příspěvky: 232
- Registrován: 10.04.2011 09:43
- Bydliště: Košice - Dargovských hrdinov
Re: Ukazatel teploty motoru a paliva
Ako sa spúšťa ten test budíkov?
Ford Focus II Wagon Generation X- 1,6TDCi 80kW - Black Panther (d.v.: 16.12.2010)
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a


-
- Pokročilý
- Příspěvky: 932
- Registrován: 05.09.2009 17:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ukazatel teploty motoru a paliva
milanivs:
V12 píše: Vychodzi stav - vypnute zapalovanie
Stlacis tlacidlo RESET na lavej packe, drzis a zatocis klucik do polohy II
RESET drzis cca 5 sekund, kym na displeji naskoci napis TEST, potom RESET pustis
tlacidlom RESET prepinas funkcie testovacieho rezimu
Je: Ford Focus combi III Titanium 2018 1.5 16V 110kw, Caribou, po FL
Bylo: Ford Focus combi II Style 2008 1.6 16V 74kw, Vision Blue, po FL
Bylo: Ford Focus combi II Style 2008 1.6 16V 74kw, Vision Blue, po FL
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 04.05.2010 22:14
Re: Ukazatel teploty motoru a paliva
Tak dnes mně potkalo to samé u mého focuse 1.8 tdci 2006.
Hned jakmile jsem najel na dálnici a začal zrychlovat, tak mi začala plynule stoupat teplota motoru a zastavila se až v červeném poli. Potom jsem si všiml že i palivoměr ukazuje neobvyklé hodnoty, ručička byla asi 1,5 centimetrů nad maximem (tam se normálně nikdy nemůže dostat).
Tak jsem sjel na čerpací stanici a když jsem vypnul motor, ručičky teploty a palivoměru klesly a zasekly se cca v 1/4 budíčků. to samé otáčkoměr zůstal na hodnotě cca 300 ot/min.
Tak jsem znovu nastartoval a všechny tři budíky (teplota, palivo a otáčky) ukazovaly o něco vyžší hodnoty.
Otáčkoměr: na volnoběh 900 ot/min ukazoval 1200 ot/min
Teplota motoru: při zahřátém motoru mívám ručičku téměř v polovině, nyní byla čárku nad polovinou
Palivoměr: v nádrži bylo 3/4, palivoměr ukazoval 4/4
Prostě budíky ukazovaly víc o tolik, na jakých hodnotách se předtím zasekly při vypnutém motoru.
Jakmile jsem přijel domů, tak jsem několikrát za sebou nastartoval a zhasl motor a budíky se srovnaly a zase fungují jak mají.
Je to divné, neví někdo čím to může být?
Hned jakmile jsem najel na dálnici a začal zrychlovat, tak mi začala plynule stoupat teplota motoru a zastavila se až v červeném poli. Potom jsem si všiml že i palivoměr ukazuje neobvyklé hodnoty, ručička byla asi 1,5 centimetrů nad maximem (tam se normálně nikdy nemůže dostat).
Tak jsem sjel na čerpací stanici a když jsem vypnul motor, ručičky teploty a palivoměru klesly a zasekly se cca v 1/4 budíčků. to samé otáčkoměr zůstal na hodnotě cca 300 ot/min.
Tak jsem znovu nastartoval a všechny tři budíky (teplota, palivo a otáčky) ukazovaly o něco vyžší hodnoty.
Otáčkoměr: na volnoběh 900 ot/min ukazoval 1200 ot/min
Teplota motoru: při zahřátém motoru mívám ručičku téměř v polovině, nyní byla čárku nad polovinou
Palivoměr: v nádrži bylo 3/4, palivoměr ukazoval 4/4
Prostě budíky ukazovaly víc o tolik, na jakých hodnotách se předtím zasekly při vypnutém motoru.
Jakmile jsem přijel domů, tak jsem několikrát za sebou nastartoval a zhasl motor a budíky se srovnaly a zase fungují jak mají.
Je to divné, neví někdo čím to může být?
Ford Focus 1.8 tdci chip 103kw Modrásek
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host