Kouřivost 1,8 tddi
- chaluha
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Kouřivost 1,8 tddi
Připadá mi že mi to začlo nějak hulit!Když se rozjedu třeba na semaforech a trochu to přišlápnu,tak je za mnou oblak dýmu.Je mi jasný že ropák bude hulit ale radši se ptám abych kdyžtak něco vyměnil.Co ostatní,jak vám to kouří?????
Ford Focus combi II 1,6 16v duratec
- Tad
- Zkušený
- Příspěvky: 1062
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: 3D u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- elounek
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 02.02.2008 03:18
No tam se toho moc nedočte o ventulu egr i když se tam o tom píše ovšem nepochopil jsem z toho ani N.Ahmed píše:Zkus pouzit vyhledavani a treba si precist o EGR ventilu, znova to tu snad psat nebudeme

- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- KAPSCH
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- poldik
- Nováček
- Příspěvky: 91
- Registrován: 02.02.2008 03:18
kořivost
Já mam rok 2003 najeto 50000km a taky když tomu naložim tak to je briketárna , už jsme na to taky koukaly a vše bylo ok. kámoš ten dělá jen naftu a řikal normální jev. Je fakt že jsem měl předtím citroen 2,0hdi a bylo to stejný.
Ford Focus 1,8TDdi, rok 2003,barva zelená-modrá vitro
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3105
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Kouřivost 1,8 tddi
Pratele,
jakou vašemu focusu TDDI namerili kourivost na měření emisi? Mam čerstvé po STK a kluci na emisich se nuseli dost snazit, abychom se vešli do predepsanych 1,5.
Auto ma cca 242 tis, olej prakticky nemizi, EGR pres 100 tis zaslepene, leju VIF, tankuju Benzinu, motor jede hezky.
Nezdá se mi, ze by auto nějak zvlášť kouřilo - napadá mě leda, ze tim, ze jezdím poměrně defenzivne (motor stejne nema smysl točit přes 2800 ot/min), tak pokud mu na emisich naložili do maxima, tak kouřit mohl???
Nebo prostě katalyzátor je už dávno KO a tohle je jen důsledek?
jakou vašemu focusu TDDI namerili kourivost na měření emisi? Mam čerstvé po STK a kluci na emisich se nuseli dost snazit, abychom se vešli do predepsanych 1,5.
Auto ma cca 242 tis, olej prakticky nemizi, EGR pres 100 tis zaslepene, leju VIF, tankuju Benzinu, motor jede hezky.
Nezdá se mi, ze by auto nějak zvlášť kouřilo - napadá mě leda, ze tim, ze jezdím poměrně defenzivne (motor stejne nema smysl točit přes 2800 ot/min), tak pokud mu na emisich naložili do maxima, tak kouřit mohl???
Nebo prostě katalyzátor je už dávno KO a tohle je jen důsledek?
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 05.01.2010 16:15
- Bydliště: Praha
Re: Kouřivost 1,8 tddi
Poslední ME kouřivost:
dovolená 1.20, naměřená 0.23, 0.25, 0.22, 0.26
dovolený rozptyl 0.25, naměřený 0.04
analyzátor BOSCH ESA/RTM 430
EGR mám zaslepený, najeto asi 170000, olej Ford Formula F, olej nežere, všechno původní (čerpadlo, vstřiky, ...), nafta JZD, Globus, Makro - prostě ta nejlevnější. Používám VIF při každém tankování.
Když ho přišlápnu tak hulí. Jinak jezdím taky dost lážo-plážo, ale třeba jednou za měsíc ho protáhnu. Když je nějakej táhlej kopec na dálnici, kterej bych v pohodě vyjel na 5, tak podřadím na 4 a vyjedu ho s plným plynem, ale nevím jestli to něčemu pomáhá.
dovolená 1.20, naměřená 0.23, 0.25, 0.22, 0.26
dovolený rozptyl 0.25, naměřený 0.04
analyzátor BOSCH ESA/RTM 430
EGR mám zaslepený, najeto asi 170000, olej Ford Formula F, olej nežere, všechno původní (čerpadlo, vstřiky, ...), nafta JZD, Globus, Makro - prostě ta nejlevnější. Používám VIF při každém tankování.
Když ho přišlápnu tak hulí. Jinak jezdím taky dost lážo-plážo, ale třeba jednou za měsíc ho protáhnu. Když je nějakej táhlej kopec na dálnici, kterej bych v pohodě vyjel na 5, tak podřadím na 4 a vyjedu ho s plným plynem, ale nevím jestli to něčemu pomáhá.
aktuálně: Focus combi 1.6tdci, 80kW titanium r.v. 2009
byl: Focus combi 1.8TDDI, 66kW trend r.v. 2002
byl: Escort combi 1,8TD 66 kW Ghia
byl: Focus combi 1.8TDDI, 66kW trend r.v. 2002
byl: Escort combi 1,8TD 66 kW Ghia
- Lucas
- .
- Příspěvky: 171
- Registrován: 24.07.2014 18:46
- Bydliště: Prostějov
Re: Kouřivost 1,8 tddi
Mám to úplně stejně jako přes kopírák jako jenikHK. Najeto 215 tis., olej Castrol Magnatec specifikace A5 (pro Fordy) - nebere nic, EGR zaslepen, nafta Benzina + VIF a jezdí krásně, táhne, nekouří.
Jezdím normálně a sem tam protáhnu. Emise a najednou hodnoty přes 2,0 a dým jak ze spalovny. Turovali ho snad 15 min, no děs a hrůza u toho být, ale nakonec po dýmu ani památky, z výfuku pak nešlo skoro nic a naostro měřené hodnoty podobné jako měl PKEnergy i s rozptylem. Takže to ve zkratce tím honěním celé vyčistili, spíš vypálili, protože to bylo fakt šílený
a bylo to v pohodě. Odjezd s doporučením pro příště semtam takto důrazně projet a že i turbu to udělá dobře 



Ford Focus ST170 3dv., 2.0 Duratec 127kW, 2004, Imperial blue
Ford Focus turnier, 1.8TDDi 66kW, 2000, modrá State metalíza
Byla: Škoda 120L, 1.2 37kW, 1987, hnědá pastelová (béžová)

Ford Focus turnier, 1.8TDDi 66kW, 2000, modrá State metalíza
Byla: Škoda 120L, 1.2 37kW, 1987, hnědá pastelová (béžová)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host