Stránka 1 z 1

Strata výkonu vo vyšších otáčkach

Napsal: 23.04.2011 07:40
od Jaroman23focus
Stretol sa niekto s tým že auto mu v otáčkach od 4000 a viac vôbec neťahá? Ked sa pohýnam z miesta tak ide perfektne, akceleruje prudko ale ak idem ustálenou rýchlosťou napríklad 50 km/h na trojke a chcem rýchlo akcelerovať tak aj po úplnom stlačení plynového pedálu auto zrýchľuje pomaly. Predtým to nerobilo. Nastalo to potom čo som menil škrtiacu klapku za 65mm škrtiacu klapku, vyčistil váhu vzduchu a resetoval riadiacu jednotku. Akcelerácia z miesta je perfektná a to aj ked vytáčam do 7000 ale akcelerácia z ustálenej rýchlosti sa zhoršila. Inač z miesta to ťahá po 7000 perfektne.

Re: Strata výkonu vo vyšších otáčkach

Napsal: 04.07.2011 09:35
od duruz
Kazdej motor ma urcitou krivku vykonu...zacina od urcitych otacek a nekde take musi koncit... Najdi si v manualu, do jakych otacek ma motor nejvetsi zatak..myslim, ze zrovna ten tvuj konci pod 4000 otackami. Myslim, ze nejvetsi zaber ma od nejakych 2500 -3500 ot. Ale nevim to presne, nemam to ted pred sebou.

Re: Strata výkonu vo vyšších otáčkach

Napsal: 04.07.2011 18:04
od petulak
Jaroman23focus píše:Stretol sa niekto s tým že auto mu v otáčkach od 4000 a viac vôbec neťahá? Ked sa pohýnam z miesta tak ide perfektne, akceleruje prudko ale ak idem ustálenou rýchlosťou napríklad 50 km/h na trojke a chcem rýchlo akcelerovať tak aj po úplnom stlačení plynového pedálu auto zrýchľuje pomaly. Predtým to nerobilo. Nastalo to potom čo som menil škrtiacu klapku za 65mm škrtiacu klapku, vyčistil váhu vzduchu a resetoval riadiacu jednotku. Akcelerácia z miesta je perfektná a to aj ked vytáčam do 7000 ale akcelerácia z ustálenej rýchlosti sa zhoršila. Inač z miesta to ťahá po 7000 perfektne.
No- jestli jsi čekal po výměně klapky super výkon.!!!! :dih: :dih:

1.8-16 v--- max-160-toč. moment-4400-ot.
Točit,můžež-6200 ot.---krátkodobě--6424-ot.

Jestli to točíš na 7000.--tak máš omezovač v prd..., a nebo si koleduješ o pěkný malér/s motorem/. :huraa: :huraa:

http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=tuning ----Trošku si třeba tady počti :mrgreen:

Re: Strata výkonu vo vyšších otáčkach

Napsal: 05.07.2011 08:34
od Jaroman23focus
Výmenou klapky som nečakal super výkon. Že to točím do 7000ot bolo len obrazne, cez 6000 nejdem. Len som to myslel že ak ide od 0-7000 akceleruje super ale ako dajme tomu od 2500-3000 do 7000 tak je lenivé. Ja mám 1,8 16V ale s 193,18NM pri 2976 ot/min a to bolo merané bez Millteku, klapky, remeníc. Ja viem že auto má ťah pri určitých otáčkach, že ho treba vytočiť, takéto veci mi netreba hovoriť a nečakať brutálnu akceleráciu od 2000 ot/min ale auto bolo pred tým živšie. Problém je už vyriešený. Po výmene 40mm klapky za 65mm potrebovalo viac vzduchu "hneď" a cez ten modrý chobot (priemer 64mm http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 31&start=0 ) to bolo ako behať maratón so slamkou v ústach. Sanie je prerobené a auto švihá perfektne.

Re: Strata výkonu vo vyšších otáčkach

Napsal: 05.07.2011 08:39
od petulak
:palec_nahoru: :palec_nahoru:

Re: Strata výkonu vo vyšších otáčkach

Napsal: 05.07.2011 22:13
od V12
Jaroman23focus :
Takeho isteho Focusa mam na policke aj ja :)

Re: Strata výkonu vo vyšších otáčkach

Napsal: 06.07.2011 08:34
od Jaroman23focus
Mám ho z BA. To bola prvá :lol: vec ktorú som kúpil keď sme boli na nákupoch.