Stránka 1 z 1

TDDI - redukce turbo díry, regulace turba

Napsal: 19.04.2011 09:02
od tomik...
Našel jsem tenhle zajímavej článek, nicméně nejsem s engliš moc dobrej kamarád, mohl by na to někdo kouknout? Bo překladač mi překládá pěkný kraviny :lol:

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?tit ... lve_-_TDDi

Re: TDDI - redukce turbo díry, regulace turba

Napsal: 19.04.2011 11:08
od Kamikaze211
potřebné vybavení:

* Nůž - Stanley typ to udělá.
* Gumové hadičky s 2.5mm vnitřní průměr - pár jich bude stačit.
* 2 ventily (jeden inline, jeden T typ) nebo dvojitý ventil (které jsem použil)

Nenesu žádnou odpovědnost za případné poškození motoru/turba!!!

Zlepšení kterého dosáhnete:

* Zvýšíte maximálního plnícího tlaku turba - Extra BHP + kroutící moment.
* Redukuje interval turba

Jak to udělat:

1. Ujistěte se že je vaše turbo chladné! Pokuď je kryt teplý, počkejte než úplně vychladne, spálení bolí!

2. Vyhledejte pohon, měl by být vystaven z tepelného štítu s jednou gumovou hadicí

3. Tam je mazlavá(nejsem si jist) spona drží To místo, musel jsem zamíchat tak, že mazlavý kousek se doytákal.

4. Stlačte sponu a posuňte hadici trochu dolů (to můžete provést s prsty)

5. Strčte sem redukční ventil, nastavte ho tak, aby byl na polovinu zavřený