http://www.fordwiki.co.uk/index.php?tit ... lve_-_TDDi
TDDI - redukce turbo díry, regulace turba
- tomik...
- Zkušený

- Příspěvky: 1136
- Registrován: 07.04.2009 15:40
- Bydliště: Havlíčkův Brod
TDDI - redukce turbo díry, regulace turba
Našel jsem tenhle zajímavej článek, nicméně nejsem s engliš moc dobrej kamarád, mohl by na to někdo kouknout? Bo překladač mi překládá pěkný kraviny
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?tit ... lve_-_TDDi
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?tit ... lve_-_TDDi
Je: Mondeo Kombi 2.0TDCi 96kW Ghia X, 18" Zetec S - leštěné, Bi-Xenon, DECAT, EGR off - no a myslim že úúplně fuuull výbava 
Bylo:FOCUS ST 2,5T
Bylo: Mondeo 2,0 TDDI102kW/360N.m. DeCat, 18" Zetec S, Recaro, xenony, weitec -30/30
Bylo:FOCUS ST 2,5T
Bylo: Mondeo 2,0 TDDI102kW/360N.m. DeCat, 18" Zetec S, Recaro, xenony, weitec -30/30
-
Kamikaze211
- Junior

- Příspěvky: 282
- Registrován: 27.03.2010 21:46
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDDI - redukce turbo díry, regulace turba
potřebné vybavení:
* Nůž - Stanley typ to udělá.
* Gumové hadičky s 2.5mm vnitřní průměr - pár jich bude stačit.
* 2 ventily (jeden inline, jeden T typ) nebo dvojitý ventil (které jsem použil)
Nenesu žádnou odpovědnost za případné poškození motoru/turba!!!
Zlepšení kterého dosáhnete:
* Zvýšíte maximálního plnícího tlaku turba - Extra BHP + kroutící moment.
* Redukuje interval turba
Jak to udělat:
1. Ujistěte se že je vaše turbo chladné! Pokuď je kryt teplý, počkejte než úplně vychladne, spálení bolí!
2. Vyhledejte pohon, měl by být vystaven z tepelného štítu s jednou gumovou hadicí
3. Tam je mazlavá(nejsem si jist) spona drží To místo, musel jsem zamíchat tak, že mazlavý kousek se doytákal.
4. Stlačte sponu a posuňte hadici trochu dolů (to můžete provést s prsty)
5. Strčte sem redukční ventil, nastavte ho tak, aby byl na polovinu zavřený
* Nůž - Stanley typ to udělá.
* Gumové hadičky s 2.5mm vnitřní průměr - pár jich bude stačit.
* 2 ventily (jeden inline, jeden T typ) nebo dvojitý ventil (které jsem použil)
Nenesu žádnou odpovědnost za případné poškození motoru/turba!!!
Zlepšení kterého dosáhnete:
* Zvýšíte maximálního plnícího tlaku turba - Extra BHP + kroutící moment.
* Redukuje interval turba
Jak to udělat:
1. Ujistěte se že je vaše turbo chladné! Pokuď je kryt teplý, počkejte než úplně vychladne, spálení bolí!
2. Vyhledejte pohon, měl by být vystaven z tepelného štítu s jednou gumovou hadicí
3. Tam je mazlavá(nejsem si jist) spona drží To místo, musel jsem zamíchat tak, že mazlavý kousek se doytákal.
4. Stlačte sponu a posuňte hadici trochu dolů (to můžete provést s prsty)
5. Strčte sem redukční ventil, nastavte ho tak, aby byl na polovinu zavřený
Byl: Ford Focus, TDDI 1.8, Black


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

