Stránka 1 z 3
Ford Focus 1,8TDCI Cross
Napsal: 07.12.2006 19:00
od 4100
Ahoj, kolegové!
Hodlám předělat sveho Fokouše na něco jako SUV, nebo spíš jenom cross...
Více na stati
http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... fb96ea6dd3
Hledám pomoc s jednou věcí - scháním výrobce ochr. rámů na předek, zadek a prahy z nerez trubek pr. 50-60mm s leštěným povrchem. Zatím jsem našel jenom fy. Bureš, ale jsou dost drazí... Další variant by byl laminát, ale asi o hodně pracnejší, vzhledem na počet potencionálních kusů. Další z variant by byl leštěný dural, jeho lesk má kupodivu výdrž - mám s tím skušenosti z výroby mot. rogal, ale nejde hezky ohýbat. Šli by z toho jenom rovné kousky...
Tak co, neznáte nějakého šikulu, co s nerezkou umí? Nejlíp Morava - Slovensko, ale zajedu kamkoli...
Pozn.: Nejsem blázen! Vede mě úmysl ryze praktický...
Napsal: 07.12.2006 19:18
od jenda
a jaký, to budeš dělat obrněný transportér pro rodinu?
Napsal: 07.12.2006 19:29
od 4100
jenda píše:a jaký, to budeš dělat obrněný transportér pro rodinu?
Jendo! Když neumíš poradit, tak ... na odkazu jsem popisoval důvody. Anebo to všichni musíme mít jenom ty trapné žehličky? Jeď s tím v zimě na hory a uvidíš...
Napsal: 07.12.2006 19:38
od jenda
Už jsem s tím byl a přijde mi to normální a nejezdím s tím někde v závějích - sorry

Napsal: 07.12.2006 19:42
od pelen
to 4100:
Muj odhad je, ze to, co je namontovane na aute, by melo byt homologovane.

Napsal: 07.12.2006 19:51
od 4100
to Pelen:
Promiň, ale podle tvého odhadu - kolik % exteriérových doplnků je homologováno? Jinak souhlasím, ale tank z toho opravdu dělat nechci!!! Jenom maličko zvednout a trochu dotvořit...
Napsal: 07.12.2006 19:55
od 4100
Abych uspokojil vyznavače žehliček, tak zajímavý link:
http://www.tuning.sk/dokument_carzone-s ... it-mk1-mk2
Napsal: 07.12.2006 20:07
od jenda
Podívej se sem, tady dělají ochranné rámy automobilů, mají tady i něco pro fordy ale spíš pro ty větší. Jsou schopný se i přizpůsobit požadavkům, což ale asi zaplatíš -
http://www.bures4x4.cz. Jinak jsem zvědavej na tvé dílo.

Napsal: 07.12.2006 20:14
od Fuks
to 4100:
Bohužel našel jsem jako ty taky jen toho BUREŠE

Možná nějaký výrobce pro masokombináty, tam je všechno z nerez oceli (stoly, pulty, bourací pásy...) nebo pro lihovary a pivovary (micí linky).

Dají se koupit i nerez kolena a trubky, ale muselo by se nejdříve leštit, pak svařit -CO2 nerez drát - přebrousit a leštit. Je to dost práce, ale pouze cena materiálu

Dělal jsem dřív ve Strojobalu, kde se z nerezu vyrábělo technologa, tak o tom něco vím.

Ale je problém s homologací, jak píše pelen.

Napsal: 07.12.2006 20:19
od 4100
A setkal jste se někdo s kontrolou homologace doplnků na STK?
Napsal: 07.12.2006 20:19
od jenda
- no, svařování nerezu je docela mazec - hlavně na zdraví, měl by jsi mít dejchák s kyslíkem a fakt dobrý odsávání par. Rozhodně bych to nedělal na koleni

Napsal: 07.12.2006 20:21
od jenda
4100 píše:A setkal jste se někdo s kontrolou homologace doplnků na STK?
- drobnosti přehlídnou ale tyhle rámy ne, je to dost vidět, když by jsi to montoval na "koleni". Nikdy to nebude jako z fabriky s papírem

Jinak, jsem rád, že jsem potkal taky kolegu z letiště a ještě k tomu od větroňů.
Napsal: 07.12.2006 20:23
od Fuks
Musí se svářet venku, když není odsávání

Napsal: 07.12.2006 20:27
od 4100
jenda píše:- no, svařování nerezu je docela mazec - hlavně na zdraví, měl by jsi mít dejchák s kyslíkem a fakt dobrý odsávání par. Rozhodně bych to nedělal na koleni

Já vím, Jendo, já vím... a právě proto hledám odborníka...
Napsal: 07.12.2006 23:29
od veba
4100 píše:A setkal jste se někdo s kontrolou homologace doplnků na STK?
No jeje.Presne jak pise jenda.Drdobnosti prechazeji ,ale kdyz tam je neco vetsiho tak je problem

A mas nejakou predstavu jak to na auto namontovat?