Rady k nákupu - Focus 1.8 TDDi
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 07.02.2011 17:27
Rady k nákupu - Focus 1.8 TDDi
Dobrý den,
zvažuju nákup nového - bazarového auta a v jednom bazárku jsem objevil Focuse 1.8 TDDi, rok výroby 2001, po prvním majiteli. Bazar vypadá celkem solidně, auto až na klasický silniční lišej taky. Motor naskočil hned, nevypadal že by klepal nebo něco podobného. Ale zajímaly by mně zkušenosti majitelů těhle aut, jak jsou s nima spokojení, co auta trápí, nejen motoricky, za kolik jezdí a tak podobně... Budu rád za každé zkušenosti.
Díky moc OndraK
zvažuju nákup nového - bazarového auta a v jednom bazárku jsem objevil Focuse 1.8 TDDi, rok výroby 2001, po prvním majiteli. Bazar vypadá celkem solidně, auto až na klasický silniční lišej taky. Motor naskočil hned, nevypadal že by klepal nebo něco podobného. Ale zajímaly by mně zkušenosti majitelů těhle aut, jak jsou s nima spokojení, co auta trápí, nejen motoricky, za kolik jezdí a tak podobně... Budu rád za každé zkušenosti.
Díky moc OndraK
-
- Junior
- Příspěvky: 282
- Registrován: 27.03.2010 21:46
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady k nákupu - Focus 1.8 TDDi
Jako jedna věc kolik je na tachometru a druhá věc kolik je na motoru. U těchto motorů bývá největší mínus čerpadlo které stojí několik tisíc a není to sranda. Sám tento motor vlastním a nalítáno má 170 tis (čerpadlo měněno) a jezdím v létě za 6 spíše kratší trasy a v zimě za 7.5 až 8. Na delší trasy se dá dostat na 5.5 v létě v zimě možná 6.2.
Byl: Ford Focus, TDDI 1.8, Black


- kaminek
- Pokročilý
- Příspěvky: 530
- Registrován: 07.03.2009 15:30
Re: Rady k nákupu - Focus 1.8 TDDi
Já ho mám taky ,taky jsem ve 169 000 km měnil čerpadlo ,ale to je vše .Pokud budu mluvit o svém TDDI nenechám na něj dopustit ,vynikající ve všech směrech .Starty za každého počasí v zimě v létě vždy na první žhavení a start ,spotřeba normální jízda do 100 tach.jenom kolem 5 litrů (léto) Při delší jízdě není žádný problém jet pod 5 .Prostě jsem rád že ho mám a nevyměnil bych ho.Tady u těch TDDI odchází čerpadla to je pravda ,ale to neznamená ,že musí kleknout každému . Motoricky je stále ve vynikající kondici. 

Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie
Je BMW 330d Touring
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie

Je BMW 330d Touring
- Ac1D
- Pokročilý
- Příspěvky: 758
- Registrován: 29.06.2010 18:10
- Bydliště: Zdar n/S
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady k nákupu - Focus 1.8 TDDi
Taky mam TDDI ale rv.04 najeto 180k a cerpadlo sem zatim nemenil,jediny opravy byli vymena brzd. kotoucu+desticky a zadni tlumic tekl.Nekdo na naftaky nadava ale spis bych rekl ze to neni problem techto motoru ale ze koupi klenot co je minimalne o 100k stoceny a pak se divi ze pri tachac. 150k km se zacina auto srat.Ona vetsina naftaku jsou sluzebaky
.Ja sem s nim moc spokojeny a spotrebu mam v lete 5-5.5 a v zime o litrik vic a priste pujdu zase do nafty

Focus kombi TDCI,85KW,2008
Focus kombi TDDI,66KW,2004
Focus kombi TDDI,66KW,2004
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 07.02.2011 17:27
Re: Rady k nákupu - Focus 1.8 TDDi
Díky za názory, já jsem zatím měl akorát benzín, takže nafta je pro mně velká neznámá. Láká mně spotřeba,ale při představě, že budu pořizovat čerpadlo za 30k mě jímá hrůza. Každopádně jestli pořídím Focuse tak vězte, že se tu pochlubím
.

-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 07.02.2011 17:27
Re: Rady k nákupu - Focus 1.8 TDDi
Ještě se zeptám na nezávislý názor: Je reálné za 80 000Kč koupit Focuse, do kterého nebudu akorát sypat další prachy(brzdy,rozvody etc. s tím se počítá, mám na mysli dražší věci)? K jaké motorizaci byste se v téhle cenové kategorii klonili vy?
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Rady k nákupu - Focus 1.8 TDDi
Sanca je vzdy, no pravdepodobnost je velmi mala. Do 10 rocneho auta toho budes sypat stale viac a viac. Auto nema iba motor, ale aj podvozok - silentbloky, ramena, tlmice, stablizatory, rucnu brzdu so zahrdzavenymi lanovodmi, prehrdzaveny vyfuk atd. Ten, kto toto vsetko porobil ho za 80k z ruky neda. Preto som predal Esco - zacalo pytat vela penazi. Jeho predajna hodnota bola cca 1500€, cena opravy aby som s nim bol na 75% spokojny by ma stala 1000€ (vsetky tlmice, predne ramena, kotuce, bubny, vyfuk, vsetky silentbloky, homokinety atd. a to som este vynechal vyvarenie hnilych casti karoserie, nastastie nepodstatnych). To radsej kupim 5 rocny stoceny benzinak za cca 130 tisic plus ponakupny servis ako 10 rocnu sunku za 80 a tych 50 do nej natlacim. Hlavne ked je to TDDI, len cerpadlo stoji nechutne prachy, o ostatnych kurvitkach ani nehovorim.
Potom je tu otazka funkcnosti airbagov - aby v stave najvyssej nudze zafungovali tak, ako treba. Pritom vsetci vieme, ze v starych autach s nimi moze byt problem.
Obisiel som vela bazarov, no konkretne Focusy do 3000€ boli vsetky v desivom stave - bud hrdzave, alebo skladacky, alebo s tak vymletym podvozkom, ze v kazdej zakrute aj na kvalitnom asfalte driftovali. O motoroch ani nehovorim - z ich 100 koni (prevazne 1.6i 74 kW, po nafte som pre istotu ani nepozeral) bolo minimalne 30 skapatych - jedoducho tie auta nesli. Iba jeden FFI bol po motorickej aj podvozkovej stranke v 100% stave, dokonca asi ani nebol stoceny (140k na tacho), no bola to skladacka - rocnik 2004, podla VIN mal mat hmlovky, ale bol vymeneny naraznik bez nich (toto by mi nevadilo), no volant z predfaceliftoveho modelu. A prevodovka z FFII - v 90-tke tocil cez 2700 rpm - skratka paradne LEGO.
Potom je tu otazka funkcnosti airbagov - aby v stave najvyssej nudze zafungovali tak, ako treba. Pritom vsetci vieme, ze v starych autach s nimi moze byt problem.
Obisiel som vela bazarov, no konkretne Focusy do 3000€ boli vsetky v desivom stave - bud hrdzave, alebo skladacky, alebo s tak vymletym podvozkom, ze v kazdej zakrute aj na kvalitnom asfalte driftovali. O motoroch ani nehovorim - z ich 100 koni (prevazne 1.6i 74 kW, po nafte som pre istotu ani nepozeral) bolo minimalne 30 skapatych - jedoducho tie auta nesli. Iba jeden FFI bol po motorickej aj podvozkovej stranke v 100% stave, dokonca asi ani nebol stoceny (140k na tacho), no bola to skladacka - rocnik 2004, podla VIN mal mat hmlovky, ale bol vymeneny naraznik bez nich (toto by mi nevadilo), no volant z predfaceliftoveho modelu. A prevodovka z FFII - v 90-tke tocil cez 2700 rpm - skratka paradne LEGO.
Naposledy upravil(a) V12 dne 08.02.2011 07:14, celkem upraveno 1 x.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Rady k nákupu - Focus 1.8 TDDi
Ano, je to tak. Problém není ojetý vůz, problém je, že Vám prodají vůz, který z důvodu vyšší prodejní ceny omladí. Takže si koupíte černého petra...
Nikdo dnes v CR nekoupí vůz, který má 300 tis. km na tachomeru. Ale vůz, který má 2x stočených 100 tis. km, takže má na tachu 123 tis. km, k tomu falešnou servisní knížku (zavolejte/navštivte servis, kde auto údajně mělo být - servis má svoje záznamy, min. fakturu, kde je SPZ, VIN, stav tachometru...) ANO a ještě se o něj poperou. A pak se nestačí divit.
Za jakou cenu koupíte starý auto s 300 tis. km? A za jakou cenu starý auto s 123 ti. km? Jděte do techničáku, kdo měl auto před Vámi. Ano, všichni máme v auto garáži a ročně najedeme do 5 tis. km... Prostě za 10 let, auto s třemi majiteli, lítalo jako šlak.
Nikdo dnes v CR nekoupí vůz, který má 300 tis. km na tachomeru. Ale vůz, který má 2x stočených 100 tis. km, takže má na tachu 123 tis. km, k tomu falešnou servisní knížku (zavolejte/navštivte servis, kde auto údajně mělo být - servis má svoje záznamy, min. fakturu, kde je SPZ, VIN, stav tachometru...) ANO a ještě se o něj poperou. A pak se nestačí divit.
Za jakou cenu koupíte starý auto s 300 tis. km? A za jakou cenu starý auto s 123 ti. km? Jděte do techničáku, kdo měl auto před Vámi. Ano, všichni máme v auto garáži a ročně najedeme do 5 tis. km... Prostě za 10 let, auto s třemi majiteli, lítalo jako šlak.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- Ac1D
- Pokročilý
- Příspěvky: 758
- Registrován: 29.06.2010 18:10
- Bydliště: Zdar n/S
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady k nákupu - Focus 1.8 TDDi
cerpadlo ti muze odejit hned ale taky muze ti nekolik let Fordik bezvadne slouzit.Jestli mas 80k na auto radeji vem benzin protoze za tyhle penize je nafta velky riziko a bude to jen dira na penize.Spotreba je lakava ale musi auto jezdit aby ti dokazalo usetrit nejaky penize.OndraK píše:Díky za názory, já jsem zatím měl akorát benzín, takže nafta je pro mně velká neznámá. Láká mně spotřeba,ale při představě, že budu pořizovat čerpadlo za 30k mě jímá hrůza. Každopádně jestli pořídím Focuse tak vězte, že se tu pochlubím.
Focus kombi TDCI,85KW,2008
Focus kombi TDDI,66KW,2004
Focus kombi TDDI,66KW,2004
-
- Junior
- Příspěvky: 282
- Registrován: 27.03.2010 21:46
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady k nákupu - Focus 1.8 TDDi
Dovolím si nesouhlasit, hodně záleží jaký ročník a taky odkuď to auto je. Já kupoval za 80 tis TDDI a neřekl bych že je to díra na peníze. Pravda, něco se měnilo ale ne tolik aby to byla díra na peníze. Záleží kus od kusu, takže 

Byl: Ford Focus, TDDI 1.8, Black


-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 07.02.2011 17:27
Re: Rady k nákupu - Focus 1.8 TDDi
Díky za názory, nakonec to asi bude benzín, pokud teda nějaký pěkný objevím 

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Rady k nákupu - Focus 1.8 TDDi
Ale pises :Kamikaze211 píše:...neřekl bych že je to díra na peníze...
Riadna diera na peniaze to cerpadlo, ked je jeho hodnota 1/5 hodnoty auta - za predpokladu, ze si nedal nejake pouzite z buracky, alebo po pofidernom repase. Tiez to mas stocene z 270tisic, ked si to menil po 170 tisic ?Kamikaze211 píše:...Jako jedna věc kolik je na tachometru a druhá věc kolik je na motoru...Sám tento motor vlastním a nalítáno má 170 tis (čerpadlo měněno) .
Dnes kupit KVALITNY jazdeny diesel je otazka obrovskeho stastia. Preco sa tie diesle tak lacno predavaju ? Pretoze na 80% ich turbo, alebo dvojhmota ci palivovy system je pred smrtou. A to nespominam DPF specialne vo Focusoch. Od dieslu s viac ako 150 tis. km ruky prec. Oplati sa iba vtedy, ked to auto ma do 4 - 5 rokov, inak JE TO DIERA NA PENIAZE. A co je najhorsie, cim novsie auto, tym viac vychytavok a zakonite vacsie naklady na opravu tychto hi-tech srandiciek

Casy nesmrtelnych dieslov skoncili s prichodom commonrailu, resp. VP44. Zlata Endura DE

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady k nákupu - Focus 1.8 TDDi
kdyz bude mit malo najeto ? http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... us/8164520OndraK píše:Ještě se zeptám na nezávislý názor: Je reálné za 80 000Kč koupit Focuse, do kterého nebudu akorát sypat další prachy(brzdy,rozvody etc. s tím se počítá, mám na mysli dražší věci)? K jaké motorizaci byste se v téhle cenové kategorii klonili vy?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Rady k nákupu - Focus 1.8 TDDi
Ved hovorim, ze je to otazka stastia...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Rady k nákupu - Focus 1.8 TDDi
foki: verim ze auto je v super stave a asi tie km sedia
ale takyto tuning sa velmi tazko predava. napriklad ja ak by som hladal auto, tak by som nad takym ako predavas rozmyslal a nebol by problem aj za viac korun v dobrom stave, ale keby si to aspon trosku zjemnil (naraznik a pod.) tak si myslim, ze je to lahsie predajne...

Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti