Stránka 1 z 1

Otáčky při jízdě na neutrál

Napsal: 05.01.2011 09:26
od Vemar
Zdravím, chci se zeptat, jestli je normální, že při neutrálu třeba jízdou z kopce se drží otáčky cca na 1500 místo volnoběžných 900. Na ty spadnou až když zastavím. Díky

Re: Otáčky při jízdě na neutrál

Napsal: 05.01.2011 09:32
od silverwolf

Re: Otáčky při jízdě na neutrál

Napsal: 05.01.2011 09:45
od Vemar
Jdu teď v lednu na STK. Až budou mučit motor na emisích může se mi to nějak zničit?

Re: Otáčky při jízdě na neutrál

Napsal: 05.01.2011 09:47
od silverwolf
Bolí to, ale ještě jsem neslyšel, že by si někdo zničil motor při kontrole emisí. Každopádně se tam snaž přijet aspoň se zahřátým motorem

Re: Otáčky při jízdě na neutrál

Napsal: 05.01.2011 09:51
od Vemar
:D určitě zahřeju. Jen jsem měl strach, že kdyby něco nebylo seřízený a mělo to něco společnýho s rozvoďákem (asi blbost :oops: ), tak aby mi to nekleklo. Tady na STK totiž musíš podepsat papír, že když ti při emisích zkurví motor, tak za to nemůžou.

Re: Otáčky při jízdě na neutrál

Napsal: 05.01.2011 10:12
od silverwolf
To je pěkná kravina a slyším to poprvé. NIC NEPODEPISUJ a ani na to nemaj žádnou oporu v zákoně :wink: Když tě odmítnou poslal bych stížnost na ČOI

Re: Otáčky při jízdě na neutrál

Napsal: 05.01.2011 10:36
od Vemar
Tak uvidím s čím přijdou, kdyžtak pojedu jinam. Ten odkaz, který jsi posílal na volnoběžný ventil je podle mě trochu něco jinýho :nixw: Šlo mi jen o to, jestli to mám řešit hned, nebo jestli jde počkat aniž bych něco podcenil. :gott:

Re: Otáčky při jízdě na neutrál

Napsal: 06.01.2011 14:21
od matys
Vemar.........přečti si,kam Tě navedl silverwolf (volnoběžný ventil) a mrkni na něj (oprava asi na 15 - 20 minut).

Re: Otáčky při jízdě na neutrál

Napsal: 18.01.2011 18:08
od Piter
Jo matys má pravdu mrkni na ten ventil. :wink:

Re: Otáčky při jízdě na neutrál

Napsal: 18.01.2011 21:42
od Stenly
Já bych řekl, že je to normální -tak jsem to kdysi kdesi četl a motor se mi chová stejně (čištění volnoběžného ventilu nic nezměnilo).
Pokud jedeš na vykvalt, tak ř.j. udržuje zvýšený volnoběh v očekávání, že budeš akcelerovat.
Totéž by mělo být když za jízdy budeš mít vyšlápnutou spojku - např. při dojezdu na světla.
Pokud Ti při zastavení klesnou otáčky na volnoběh a nehoupají, tak by měl být volnoběžný ventil dobrý.

On tenhle motor má víc vychytávek - chvíli jsem hledal a našel:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 8De+motoru