Prizpusobeni RJ stylu jizdy

Moderátor:foki
Odpovědět
peeter007
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 01.10.2010 11:36

Prizpusobeni RJ stylu jizdy

Příspěvek od peeter007 » 12.10.2010 11:25

Ahoj, rozhoduji se o koupi noveho FF a tak tu procitam vsemozna temata, abych se dovedel co nejvic, nekolikrat jsem narazil na infromaci o jakemsi "prizpusobeni RJ stylu jizdy ridice" po nejakej urcite dobe, jako ze se proste neco nauci. Jen by me zajimalo co to vlastne ovlivnuje, RJ snad pak davkuje jinak brznou silu? pomer vstrikovani paliva? utahovani serva volantu? vyssi otacek motoru? Precasovani nebo v cem vlatne to spociva :) ja jen jestli to ma opravdu znatelny efekt, nebo je to jen nejaky tah jak nalakat lidi na nejaky wow efekt a neco cool technologickeho, ci okomentovat pripadne nespokojenosti zakaznika v servisu a vymlouvat se jako servis na tuhle vec, ze je to proste jinak nauceny a proto to jede takhle a takhle atd.
Diky za info ;)

Uživatelský avatar
jonza
Nováček
Nováček
Příspěvky: 141
Registrován: 29.08.2009 22:56
Bydliště: brno

Re: Prizpusobeni RJ stylu jizdy

Příspěvek od jonza » 12.10.2010 11:42

mam takovy pocit, ze jsou tam jen dalsi mapy podle kterych se vstrikuje palivo. Prepina se podle aktualni situace. Neni to uceni, jen vyber toho co ma naprogramovane. Projevuje se to tak, ze treba jedu celou dobu 90km/h na 5. Auto si jen tak brumla a ma setrivou mapu. Pak chci dupnout na plyn a nic se nedeje, protoze stale setri. Chvili trva nez se to prepne zpet a zacne ,,divocit". Ze zacatku me to prekvapilo, ale pak si zvyknes a je to ok.

Nevim, jestli to je tak, jak pisu, jsou to me dojmy.
FF II kombi, 2006, Trend plus, 33tis. km, 1.6 74kW, svatecni ridic a novy majitel sveho 1.auta (ojeteho)

galerie

Vewehr
Junior
Junior
Příspěvky: 423
Registrován: 27.04.2008 17:17
Bydliště: Hradec Králové

Re: Prizpusobeni RJ stylu jizdy

Příspěvek od Vewehr » 07.01.2011 13:19

BTW, trochu OT po case, ale nemuze na to mit vliv i mnozstvi paliva? Nejak mi prijde, ze kdyz jedu pro naftu (neco malo pod 1/4 nadrze), tak je auto linejsi, nez kdyz mam plnou. Neni mozny, ze auto s min nafty proste preventivne preferuje sporivejsi rezim?
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: Prizpusobeni RJ stylu jizdy

Příspěvek od stand » 07.01.2011 13:30

dobrej vtípek s tim množstvím paliva :palec_nahoru:
U mého předešlého dieslu (55Kw) to bylo naopak, znát byla plná nádrž tak, že auto vlivem hmotnosti bylo línější.

Vewehr
Junior
Junior
Příspěvky: 423
Registrován: 27.04.2008 17:17
Bydliště: Hradec Králové

Re: Prizpusobeni RJ stylu jizdy

Příspěvek od Vewehr » 07.01.2011 15:13

Mně to právě taky pobavilo, ale už jsem si toho všimnul několikrát. No, možná hlavně při těchhle cenách paliva po každým čepování holt naprdnutě víc šlapu na plyn :dih:.
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: Prizpusobeni RJ stylu jizdy

Příspěvek od stand » 07.01.2011 16:41

Ono teda čím nižší hladina nafty tím více práce pro naftové čerpadlo pro dopravu nafty nahoru, třeba tady je někde zakopaný pes(menší výkon čerpadla, přicpaný naftový filtr)

Vewehr
Junior
Junior
Příspěvky: 423
Registrován: 27.04.2008 17:17
Bydliště: Hradec Králové

Re: Prizpusobeni RJ stylu jizdy

Příspěvek od Vewehr » 07.01.2011 21:27

To mě taky napadlo, ale palivák jsem vyměnil hned po koupi a pro jistotu po dalších 5.000 km znovu (bůh suď, na co to jezdilo před tím) a pořád stejný i s novým filtrem. I ten tlak mě napadl, ale že by ta trocha tlaku znamenala signifikantní rozdíl v tlaku v railu se mi moc nezdá. Asi vážně placebo :nixw:.
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný

Odpovědět

Zpět na „Technické informace + diagnostika“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host