koupě forda
- Higiligi
- Nováček
koupě forda
Ahoj všem.Měl bych na zde přítomné odborníky a majitelé fordů v jedné osobě dotaz. Jedu se v neděli podívat na jednoho fordíka a nevím na co si kromě vzhledu,tedy poškrábání a koroze dát pozor.Sice tvrdí že auto je v perfektním stavu bez odřenin,koroze a investic,ale jeden nikdy neví.Jinak je to 1.6 16 V říjen 1998 za 155 tisíc v plné výbavě včetně klima a vyhřívaného čelního skla.V tom roce se už dělalo u forda vyhřívané čel.sklo ? Někde jsem slyšel že snad né.Tak nevím,prý havarované nebylo.Víc nevím a jsem laik i když si beru sebou celkem schopného majitele forda.
- driver
- Pokročilý
- Kontaktovat uživatele:
určitě to celé kompletně projdi,podívej se v kufru pod obložení jestli jsou sváry originální,stáhni si gumu kolem dveří,poznáš jestli byla měněná střecha,kolem motoru zkontroluj příčky jestli nejsou měněné,všechny šroubky na blatníkách jestli jsou originál zastříkané.
Nech si ho zvednout jestli ti to umožní,podívej se na manžety na poloosách jestli nejsou prasklé,kotouče jestli nejsou vybržděné,do motoru nevydíš,pslechni siho jestli z něho jdou nějaké divné zvuky,nech si ho zahřát.Všechny hadice projdi od serva jestli nejsou popraskané.
Určitě s v něm projedeš tak zkus ABS jestli funguje tak jak má,s řazením at nejsou problémy,klimu zkus jestli se zapína,ale ted v zimě nevím.
Ford focus r.v.99 2.0i 16V Trend
Nech si ho zvednout jestli ti to umožní,podívej se na manžety na poloosách jestli nejsou prasklé,kotouče jestli nejsou vybržděné,do motoru nevydíš,pslechni siho jestli z něho jdou nějaké divné zvuky,nech si ho zahřát.Všechny hadice projdi od serva jestli nejsou popraskané.
Určitě s v něm projedeš tak zkus ABS jestli funguje tak jak má,s řazením at nejsou problémy,klimu zkus jestli se zapína,ale ted v zimě nevím.
Ford focus r.v.99 2.0i 16V Trend
- foki
- Admin
- Kontaktovat uživatele:
posli mi VIN , ja ti ho hodim do databaze forda co by tam melo byt kdybys to potreboval online