Stránka 1 z 2
teplotní čidlo
Napsal: 24.10.2006 16:22
od jim61
Při seznamování se se svým novým starým Focusem jsem narazil na nejasnost, mohl by mi to některý ze zkušených uživatelů vysvětlit.
Ze strany akumulátoru mám připáskováno nějaké čidlo (teplotní zřejmě). Původně jsem myslel, že patří do těla termostatu, kde je naznačen nějaký otvor viz. obrázek. A že ten západoněmecký soudruh, který vůz vlastnil přede mnou, vyměnil ten kryt za jiný tam nepatřící.
Ale při prohlídce fotek motorů zde na fóru vidím, že je to stejné u více vozů.
Takže teď mne napadá jedině, že by to bylo připravené čidlo pro palubní počítač, který tam nemám.

Díky za odpověď a váš čas.
Napsal: 24.10.2006 18:08
od pelen
Tak hluboce jsem se jeste do motoroveho prostoru nezakoukal.

Napsal: 24.10.2006 23:01
od Stenly
pelen píše:Tak hluboce jsem se jeste do motoroveho prostoru nezakoukal.

Ani já ne. Nač se v tom rýpat, když to vrčí

Napsal: 24.10.2006 23:09
od Dany
Taky ti neporadím, spíš si ani netroufám hrábnout do motoru. Foki by mohl vědět...
Napsal: 24.10.2006 23:11
od jim61
Takovou odpověď jsem ani nečekal

, ale i tak díky.
Zatím to ničemu nevadí a asi ani nikdy nebude. Jen mě znervózňuje, že když otevřu motor, tak na mě hned čumí závit, kterej není nikam zašroubovanej.
No snad se s tím naučím žít.

Napsal: 24.10.2006 23:35
od pelen
Mohli by se ale do stejnych mist kouknout ti, co maji stejny motor, jako ty.

Re: teplotní čidlo
Napsal: 29.10.2006 21:41
od zaba
jim61 píše:Při seznamování se se svým novým starým Focusem jsem narazil na nejasnost, mohl by mi to některý ze zkušených uživatelů vysvětlit.
Ze strany akumulátoru mám připáskováno nějaké čidlo (teplotní zřejmě). Původně jsem myslel, že patří do těla termostatu, kde je naznačen nějaký otvor viz. obrázek. A že ten západoněmecký soudruh, který vůz vlastnil přede mnou, vyměnil ten kryt za jiný tam nepatřící.
Ale při prohlídce fotek motorů zde na fóru vidím, že je to stejné u více vozů.
Takže teď mne napadá jedině, že by to bylo připravené čidlo pro palubní počítač, který tam nemám.

Díky za odpověď a váš čas.
to samý tam mám taky tak jen tak na drátech a připáskovaný.taky jsem mylel,že by to mohlo jak píšeš,ale zatím mi to nikdo nepotvrdil.Prosím prosím nevíte někdo?
Napsal: 29.10.2006 23:05
od pelen
Vcera jsem se lehce dival. Vlevo od baterky mam obe casti konektoru a draty nekam pokracuji.

Napsal: 03.11.2006 15:26
od Topcar80
Já to tam mám taky

2.0
Napsal: 28.02.2007 12:20
od bronis32
mám 1,8 16V z-tec (benzín) a mám to tam taky tak podivně přichycené Řaším akorát problém že občes vyletí otáčky volnoběhu aj na 7000 a časem padnou Nějaký mechoš mě říkal že je tam asi jiný termostat z motoru s menším obsahem a proto není našroubovaný tak nevím...

Napsal: 28.02.2007 13:35
od Radek 1.8 16V
7000

??? To je asi překlep, ne?
Napsal: 28.02.2007 13:52
od Foqus
podle mne to pro BC není, tady by byl ohříván motorem a dával zkreslené údaje
Napsal: 28.02.2007 18:46
od bronis32
jj sorry tam patří 4000 ale to je v podstatě jedno když tam má být okolo 760-900 na volnoběh a ono to vylítne na max.kdyby někdo věděl proč tak to tu prosím napište díky a kam přijde to čidlo by mne taky moc zajímalo

...
Napsal: 28.02.2007 19:04
od chalomi
bronis32 píše:jj sorry tam patří 4000 ale to je v podstatě jedno když tam má být okolo 760-900 na volnoběh a ono to vylítne na max.kdyby někdo věděl proč tak to tu prosím napište díky a kam přijde to čidlo by mne taky moc zajímalo

...
to vypadá na volnoběžný ventil.a to čidlo nevím já jsem se na to ještě nedíval.
Napsal: 28.02.2007 19:24
od Romano
Řekl bych že to čidlo patři do termostatu, pokud to je ono tak by to mělo ovladat saharu. Zjistite to jednoduše, při odpojeni toho čidla a nastartovanem motoru by se měla sahara rozběhnout.