Zdravím, mám FF 2001 1,6 LPG a již nějakou dobu se mi obejdvuje následující problém. Ať je auto studené nebo ne, ať je na volnoběh nebo jedu, ať na benál či na plyn, tak mám problém při dosažení 2100 otáček. Změní se zvuk motoru, jakoby vynechával jeden válec a při jízde auto netáhne. Do té hranice vše ok, když se dostanu nad 2100 otáček tak taky jede jak víno. Měněny filtry, svíčky /jsou tam orig, pro jistotou jsem je kontroloval ještě jednou a jsou v pohodě, žádnej olej/ kabely ke svíčkám, katalyzátor /ten už byl stejně vysypanej a je neuvěřitelný jak auto po výměně ožilo/
Dík za rady
Problém při 2100 otáčkách
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 07.07.2009 20:17
Problém při 2100 otáčkách
Fikus kombajn 1,6 rv2001
- Sajmon
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 02.09.2010 07:10
- Bydliště: Újezd - Mladá Boleslav
Re: Problém při 2100 otáčkách
Já měl to samé. Házel mi vysokonapěťový kabel jiskru na kostru svíčky. Koukni na všechny svíčky, jestli nejsou na izolátoru nějaké tmavé rýhy. Pokud ano, vyměň ten špatný kabel, ale i svíčku. Jinak odejde kabel znova. Pokud na svíčkách nic neuvidíš, koukni na cívku. Když je špatná, je většinou někde prasklá.
Ford Focus 1.6 16V 74 kW Ghia combi - K.O.
- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém při 2100 otáčkách
Vyresili jste to nejak? Ja kdyz na volnobeh seslapavam pedal, tak otacky rostou az cca k 2200. Tam se na nejakou dobu zastavi, prestoze mackam pedal niz a motor i podle zvuku neni moc spokojenej. Po dalsim pridavani uz pak zase otacky zacnou rust vys a vse je normalni. Vsiml jsem si toho dneska, tak se ptam, jestli na zaklade tohodle popisu je jednoznacne jasny, cim to je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 07.07.2009 20:17
- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém při 2100 otáčkách
No jo, to mne to sice taky jede, ale mohlo by to treba bejt i lepsi 

- dason87
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24.10.2010 21:51
- Bydliště: Presov
Re: Problém při 2100 otáčkách
Nuz z vlastnej skusenosti mozem povedat ze to je problem s vysokonapetovou cievkou... pokial auto napriklad na 2-ke cuka alebo ma trhavy chod pri tych 1000 az 2200 otackach no na volnobehu si pradie v pohode treba vymenit tu cievku... ak by bol aj ten volnobeh taky nestabilny... vtedy to mozu byt aj tie sviecky alebo kable....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů