Turbo
-
- Nováček
- Příspěvky: 57
- Registrován: 15.07.2010 22:28
Turbo
zdravim,som cerstvym maitelom mondea TDCI 96KW r.v. 2005,mam jednu otazku ohladom turba,zapina hned uz v nizkych otackach alebo vyzsich?Mne sa zda ze to moje az u nejakych 2000 a zaujima ma ci je to spravne alebo ni,bo co som skusal hladat podobnu temu tak som z toho pochopil ze zapina hned.dik za odpovede
mondeo 2005 , 96kw TDCi
- foxos hifonics
- Pokročilý
- Příspěvky: 503
- Registrován: 28.09.2009 20:16
- Bydliště: Plzeň
Re: Turbo
no mě taky zabírá ve vyšších otáčkách a když rychle přeřazuju tak je tam znát docela velká prodleva než to při vyšim stupni začne zase tahat a dost mi to vadí 

ex Ford mondeo 2.0 TDCI 96kw 2003
Mazda 6 2.3 benzín 122kw 2005 -40
Mazda 6 2.3 benzín 122kw 2005 -40
- andre.magnat.toulenu
- Nováček
- Příspěvky: 128
- Registrován: 20.12.2009 14:33
- ghostx5844
- Pokročilý
- Příspěvky: 867
- Registrován: 30.10.2008 22:34
- Bydliště: Trenčianske Teplice, okr.TN
Re: Turbo
Presne tak, turbo sa toci hned po starte motoru, len v nizkych otackach nema potrebnu silu z vyf. plynov a v podstate akoby tam ani nebolo. Pracovat zacina tak od cca 1800ot/min, len to mozes zacat citit od 2000ot/min a viac
Ford Mondeo, 2.0TDCi 85kW, M6, 2004, Liftback, Magnum Grey, Titanium S Limited Edition 1/1
- _djproces
- Zkušený
- Příspěvky: 1437
- Registrován: 18.04.2008 00:05
- Bydliště: POcity :) SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo
Preto pri studenom motore jazdit do 1500otacok a po ukonceni jazdy nechat turbo trosku pochladit na neutraleghostx5844 píše:Presne tak, turbo sa toci hned po starte motoru, len v nizkych otackach nema potrebnu silu z vyf. plynov a v podstate akoby tam ani nebolo. Pracovat zacina tak od cca 1800ot/min, len to mozes zacat citit od 2000ot/min a viac
- _djproces
- Zkušený
- Příspěvky: 1437
- Registrován: 18.04.2008 00:05
- Bydliště: POcity :) SK
- Kontaktovat uživatele:
- andre.magnat.toulenu
- Nováček
- Příspěvky: 128
- Registrován: 20.12.2009 14:33
Re: Turbo
máš pravdu,já jezdím tak max 1700 ot. pokud je motor studený_djproces píše:pisal som pri studenom motore. ak ho zahrejes samozrejme ze mozes ist az po obmedzovac......

Ford mondeo combi rv.01 2.0 TDDi 85 KW
- _djproces
- Zkušený
- Příspěvky: 1437
- Registrován: 18.04.2008 00:05
- Bydliště: POcity :) SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo
ja viemandre.magnat.toulenu píše:máš pravdu,já jezdím tak max 1700 ot. pokud je motor studený_djproces píše:pisal som pri studenom motore. ak ho zahrejes samozrejme ze mozes ist az po obmedzovac......

- mickielli15
- Pokročilý
- Příspěvky: 787
- Registrován: 27.01.2009 03:54
- Bydliště: Adamov/Blansko, Brno, někdy České Budějovice
Re: Turbo
sorry že se sem deru s mým francouzským motorem - jenom bych ty minimální otáčky na studeno trochu posunul nahoru. Se studeným motorem jdu tak max. do 2500ot, ale pomalu, žádnej záběr a pak hned přeřazuju...
Focus C-max 2004 2.0 TDCi 100kw DPF, stříbrná met., GHIA, vyhř. př.sklo, aut. klima, tempomat, ESP, dešť. senzor, zatím plecháče, ale mazel edition 



- _djproces
- Zkušený
- Příspěvky: 1437
- Registrován: 18.04.2008 00:05
- Bydliště: POcity :) SK
- Kontaktovat uživatele:
- mickielli15
- Pokročilý
- Příspěvky: 787
- Registrován: 27.01.2009 03:54
- Bydliště: Adamov/Blansko, Brno, někdy České Budějovice
Re: Turbo
tam samezřejmě záleží i na tom, jak moc se šlape na plyn, bylo to tu už hodně probíraný. Ale v 1500ot. (a níž) stačí opravdu málo na to, aby trpěl nejen setrvačník, ale i motor samotnej. Přecijen to už není (v mnohém Bohužel) 1.9 SDI nebo 2.3 D ze Sierry... ale ta hranice je samosebou dost tenká a záleží hlavně na noze, oku a "uchu"
. Sorry za OT...

Focus C-max 2004 2.0 TDCi 100kw DPF, stříbrná met., GHIA, vyhř. př.sklo, aut. klima, tempomat, ESP, dešť. senzor, zatím plecháče, ale mazel edition 



Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů