Stránka 1 z 2

FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Napsal: 20.06.2010 12:44
od cargy
Mate nekdo zkusenost s tim co se stane,neboli jestli to vubec pojede,kdyz dam RJ z PUMI do focuse? Puma ma totiz identycky motor az na to,ze ma ne 55,ale 66kw. Nevim jestli tam nebudou nejake problemy s imobilizerem.... Prosim napiste mi vase nazory popripade zkusenosti. Jediny rozdil sem nasel v kompresi Puma ma 10,3 a Focus 11.

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Napsal: 20.06.2010 20:03
od petulak
cargy píše:Mate nekdo zkusenost s tim co se stane,neboli jestli to vubec pojede,kdyz dam RJ z PUMI do focuse? Puma ma totiz identycky motor az na to,ze ma ne 55,ale 66kw. Nevim jestli tam nebudou nejake problemy s imobilizerem.... Prosim napiste mi vase nazory popripade zkusenosti. Jediny rozdil sem nasel v kompresi Puma ma 10,3 a Focus 11.
Tak to broblém asi bude. :shocked:

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Napsal: 23.06.2010 14:40
od cargy
Kak ten imobilizer bych nejak zvladl ale jestli to pojede a hlavne jestli to pojede rychlejc :nixw:

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Napsal: 23.06.2010 18:59
od pbjun
Vymen to i s motorem a idealne kdyz uz jdes do pumy tak za 1,7 92kw :)

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Napsal: 24.06.2010 14:55
od cargy
:totlsmile: To mne taky napadlo ale to neee Ja chci neco jednoducheho at mu pomuzu do kopecka.

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Napsal: 24.06.2010 15:48
od pkadecka
Jednoduchýho říkáš? Tak to vyměň palivovej filtr, olej + olejovej filtr, vzduchovej filtr, svíčky, kabely, cívku a komplet výfuk i katalyzátor. A pak zajeď k Shellu a vem tam V-power nebo V-power racing. Trošku to určitě pomůže ;)

Jo a nebo prodej auto a kup si focuse s 2.0 motorem (když už tak už), možná tě to ve finálu vyjde i levnějc než nějaký pochybný úpravy slabýho motoru.

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Napsal: 24.06.2010 17:22
od pbjun
No nebo to proste legalne predelej na 1,6 z focusu... To zase neni takovy problem - sehnat motor, rj a nechat prepsat TP... Pripadne mozna ani to nebude treba - motory mozna i vypadaj stejny - investice cca 20tis...

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Napsal: 24.06.2010 17:31
od r0mik
a co jina sirka pumy co se tyce poloos, prevodovka atd. Ford urcite neni Lego jako koncernovy seat, vw, skoda :D

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Napsal: 24.06.2010 17:43
od pbjun
Jako myslis pri prestavbe na 1,7? Delka poloos je to nejmensi... Jsou firmy ktere Ti poloosu vyrobi ci zkrati na miru... prevodovku das bud z focusa spolu se spojkou a setrvakem nebo das komplet z pumy, predelani silentbloku motoru je to nejmensi. Nejhorsi je jako vzdycky dat dokupy elektriku... Kdyz jsou penize jde vsechno :D Ale asi nez jit do toho tak bych radej stavel s motorem 2,5 V6 z mondea :D

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Napsal: 24.06.2010 19:37
od Marťas
pbjun píše:Ale asi nez jit do toho tak bych radej stavel s motorem 2,5 V6 z mondea :D
Nebo prodal Pumu a koupil Cougara s V6, pokud trva na kupecku...

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Napsal: 25.06.2010 07:26
od foki
pbjun píše:No nebo to proste legalne predelej na 1,6 z focusu... To zase neni takovy problem - sehnat motor, rj a nechat prepsat TP... Pripadne mozna ani to nebude treba - motory mozna i vypadaj stejny - investice cca 20tis...
nevim jestli to legalne jde , protoze je to vykonove vyssi , dolu to jde 100% ale nahoru si nejsem jisty

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Napsal: 25.06.2010 14:23
od pbjun
Jo jo, legalne jde o jednu kategorii :) To sem zjistoval, stoji to nejake drobne, ale jde to...

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Napsal: 25.06.2010 22:52
od pkadecka
No, podle mě stejně bude levnější a rychlejší vyměnit celý auto ;)

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Napsal: 26.06.2010 09:23
od foki
pbjun píše:Jo jo, legalne jde o jednu kategorii :)
takze z 1,8 by to slo na 2,0RS ? to asi ne

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Napsal: 26.06.2010 21:26
od pbjun
O jednu kategorii :D Ne o auto :D Slo by z 1,8 85kW na 2,0 96kW nebo kolik to ma... ST a RS uz by nedovolili :(