Stránka 1 z 1

výměna klapky a střiků

Napsal: 17.06.2010 06:37
od richi02
Nazdar lidicky,mam na vás dotaz mam možnost mít stříky a škrticí klapku z 1,8 nebo 2 litra.šlo by to prohodit do 1,6,jasný že s pár upravama.ale jestli je to vůbec realný.Chtěl bych to pak dát na brzdu a sladit.jestli to má vůbec cenu nad tim přemyšlet

Re: výměna klapky a střiků

Napsal: 17.06.2010 20:12
od foki
je to vse uplne jine

co treba zkusit pisty z TDCI ? ty maji 115 koní

Re: výměna klapky a střiků

Napsal: 17.06.2010 21:48
od cizaa
Tak pokud se do něčeho takovýho chystáš pouze s teoretickou znalostí, tak je to předem odsouzeno k neúspěchu.

Větší vstřiky ani klapka ti stejně nepomůžou, když to nebudeš mít čím zásobit (palivo, vzduch) a "sladit" to taky není žádná hlína... Snad nečekáš, že přijedeš na brzdu, podíváš se na graf, popotáhneš si vrcholy podle oka/idey a ono to bude fungovat. Na brzdu se nastěhuješ na několik desítek hodin, než bys to aspoň trochu naučil a i tak by byl výsledek komplexně horší, než originál ;-)

Pokud se chceš honit s 1.6 Zetec za výkonem, tak si vygůgli konkrétní úpravy motoru Formula Ford (tuším vačky, leštěný kanály atd.) a můžeš z toho zkusit těch 125 koní dostat taky. Ale připrav si na to hodně velký prasátko :-)