Stránka 1 z 1

TDDI odešlo turbo

Napsal: 13.06.2010 18:32
od ShelbyMX3
Dobrý den odešlo mi turbo na mondeu 2002 TDDI a chtěl bych se zeptat jestli tam půjde dat turbo z TDCI to ještě bez elektroniky? Někde sem tuším viděl, že ho tam někdo měl. Je maličko větší,ale vše (příruby atd) by mělo být stejné. Pokud by tam šlo a musela by se upravovat jednotka, tak no problemo, stejně bych to nechal nafoukat ca na 140 koni,takže hodnoty vstřiků by se upravili. Nebo neví někdo kolik baru fouka turbo z TDCI a kolik staré z mého TDDI? Díky moc.

Re: TDDI odešlo turbo

Napsal: 14.06.2010 19:56
od johnyram
Nebude lepší, když si ho necháš normálně zrepasovat? Bez vyfikundací a bude to to pravé ořechové? :lol:

Re: TDDI odešlo turbo

Napsal: 14.06.2010 20:50
od ShelbyMX3
zlomila se osicka a cele se to vevnitr vylagrovalo......

Re: TDDI odešlo turbo

Napsal: 14.06.2010 22:07
od ShelbyMX3
aha,tak to panove pujde. Vsechny priruby jsou identicke tak cajk a proto jsem u kamarada ve stejnym mondeu, stejne TDDI, stejnej rok i mesic videl to vetsi turbo ktere bylo identicke s mondem dalsiho kamarada,ale TDCI 96KW. Takže resume - mensi do 90 a 115hp mondei a vetsi do 115 a 130hp coz potvrzuji i vsechny clanky a i inzeraty treba na polskem aukru. Jen nevim proc je to vetsi tak velke? Ze by to mensi nemelo promenlivou geometri lopatek a vetsi ano?

Takhle vypadaji:

menší:
Obrázek

vetsi:
Obrázek

Re: TDDI odešlo turbo

Napsal: 20.06.2010 11:17
od Venca a Martinka
Ahoj podle obrázků mám to druhé a to mám 85KW tzn. 115Hp,ale to menší bude mít lepší krouťák v nižších otáčkách rozhodně by mělo mít lepší reakci (rychlejší odezva na přidání plynu).Ale konstrukce regulačního ventilu je jiná než na 66KW tak nevím jestli to bude stejné.Když by se zvýšil plnící tlak může dojít k destrukci motoru.Nevím jestli je stejná konstrukce u silnějších agregátů.Rozdíl je také na vstřicích Ty máš motor s přímím vstřikováním paliva a motor TDCI zase se systémem common-rail tzn.vysokotlaké vstřikování a mám dojem že tam sou 2 čerpadla jedno podávací elektrické a druhé vysokotlaké mechanické ale to si nejsem jistý.Jistá podobnost je u motoru DI\TDCI 85KW stejné parametry s 66 KW(kompresní poměr,vrtání i zdvih).Motor 96KW má nižší kompresní poměr.