Zdravim,
uz dlhsie uvazujem o kupe FF ST170 kombi. Toto forum mam za rok prestudovane pomerne slusne, viem o najcastejsich zavadach (motory, podvozok). Preto som sa rozhodol doviest auto z Nemecka. Na autoscout24.de a mobile.de som aktualne tieto auta.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Zaujima ma vas nazor na ne, najma na prvy a posledny kusok (modra a tmavosiva farba).
Mensou vyhodou prveho je samozrejme nizsia cena, servisna knizka, nevyhoda je absencia zimnych diskov s pneumatikami, ktore bude v konecnom dosledku tiez potreba zaupit. Na letnych som si vsimol ze chybaju stredove krytky.
Tmavosivy focus je v ponuke asi 5 mesiacov, a cena bola znizovana postupne z povodnych 7500 -7200 -7000 az predvcerom na 6800EUR. Myslite ze odpoveda cena poctu km, vybave, stavu vozidla? Isli by ste do takejto kupy. Ak sa nemylim tak je v popise aj servisna knizka, co by bola urcite vyhoda pri posudeni stavu vozidla.
Jedine co ma odradza od kupy su kozene sedadla. Nemam s nimi osobne skusenosti, no z rozpravania viem ze su pomerne nekomfortne v lete, ak auto stoji dlhsi cas na slnku, jednoducho sa v nich clovek uvari. Preto sa pytam majitelov ST170, ako su s nimi spokojni.
Xenonove svetlomety a kozenne sedadla su ta posledna vec co by som v aute potreboval, ale clovek si pri jazdenom aute moc nenavybera. Osobny limit som si stanovil na 100 000 km co povazujem za optimum. Cenovy limit mam 7000EUR.
Teraz vlastnim escort kombi a preto chcem kombi aj nadalej, nakolko absolvujem lyzovacky a letne dovolenky v 4-5 ludoch, prevazanie kanoe, kajaku, windsurfu, stresneho boxu, bicyklov na streche...
Uvazujem o individualnom dovoze, no nemam s tym osobne skusenosti.
Za vase nazory, informacie a vyplnenie hlasovania vopred dakujem
Kupa FF ST170 kombi
- cizaa
- .
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Polná / Praha
Re: Kupa FF ST170 kombi
Hmm, těžká volba!
Rozhodně první a poslední vypadají nejvíc k světu.
Lákadlo v podobě sady gum chápu. Zase bych ale byl trochu skeptický, protože vůbec netušíš, v jakém stavu ty které gumy jsou. Na fotce můžou být fajn, ale reálnou hloubku dezénu jen těžko odhadneš stejně jako faktický stav (zteřelost). Takže na přítomnosti nějakých kol navíc bych to nestavěl stejně jako na xenonech nebo celokožených seslích.
Osobně bych ze všeho nejvíc bral polokožený Recaro, ale je jich zoufale málo. Většinou jen polokožený nebo celokožený. Ale i ty polokožený jsou parádní a hlavně mi připadají mnohem více vhodnější k charakteru auta, než celokožený...v tom prostě vidím spíš luxusní limuzínu
Takže bych to asi zúžil na otázku vkusu. Já bych bral modrou, protože to je barva, která mě baví. Vypadá pokaždý úplně jinak (čistá/špinavá/ve dne/v noci) a je prostě skvostná. Ta šedivá rozhodně škaredá není, ale...
Jinak nájezd resp. poměr ceny/km bych viděl jako reálný, s těmahle autama toho prostě tolik nenajezdíš, protože s tím apetitem ti to rozum ani moc nedovolí
Najdou se výjimky, to nepopírám, ale tady bych asi skeptický nebyl. Spíš bych se obával stavu jako takového. S auty tohoto typu nikdo v rukavičkách zrovna moc nejedná...chce to mít hlavně kliku!
EDIT:
Za mě tedy první kousek, dodělat mu xenony, koupit obutí a užívat si
Rozhodně první a poslední vypadají nejvíc k světu.
Lákadlo v podobě sady gum chápu. Zase bych ale byl trochu skeptický, protože vůbec netušíš, v jakém stavu ty které gumy jsou. Na fotce můžou být fajn, ale reálnou hloubku dezénu jen těžko odhadneš stejně jako faktický stav (zteřelost). Takže na přítomnosti nějakých kol navíc bych to nestavěl stejně jako na xenonech nebo celokožených seslích.
Osobně bych ze všeho nejvíc bral polokožený Recaro, ale je jich zoufale málo. Většinou jen polokožený nebo celokožený. Ale i ty polokožený jsou parádní a hlavně mi připadají mnohem více vhodnější k charakteru auta, než celokožený...v tom prostě vidím spíš luxusní limuzínu

Takže bych to asi zúžil na otázku vkusu. Já bych bral modrou, protože to je barva, která mě baví. Vypadá pokaždý úplně jinak (čistá/špinavá/ve dne/v noci) a je prostě skvostná. Ta šedivá rozhodně škaredá není, ale...
Jinak nájezd resp. poměr ceny/km bych viděl jako reálný, s těmahle autama toho prostě tolik nenajezdíš, protože s tím apetitem ti to rozum ani moc nedovolí

EDIT:
Za mě tedy první kousek, dodělat mu xenony, koupit obutí a užívat si

ST170, ´02, 5D, ATE, TRW, Imperial, projekt postupné restaurace na sérii

Fiesta 1.4 Titanium ´09, 3D, Squeeze
Fiesta 1.3 ´98, 3D, Modrá
GALERIE
EX: Focus 1.6 ´98, 5D, Moondust


Fiesta 1.4 Titanium ´09, 3D, Squeeze
Fiesta 1.3 ´98, 3D, Modrá
GALERIE
EX: Focus 1.6 ´98, 5D, Moondust
- maslo
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Kupa FF ST170 kombi
Dakujem za reakciu,
skor ako o farbu mi ide o samotny stav auta. Ci bude modre alebo ruzove je viacmenej jedno
Xenony by som asi uz nikdy nedomotovaval, otec ma FF2 s H7 a svieti to dostatocne, takze nevidim dovod, a na "vzhlade" auta mi az tak nezalezi. Takisto tie celokozene sedadla beriem ako negativum.
Podstatnejsi je stav, nerad by som bol aby na aute zacali odchadzat jedna vec za druhou. Neviem ci uvazujem spravne, ale predsa len, ak chce niekto auto na blbnutie alebo na okruh, tak si nebude kupovat kombik ale hatchback. Podla mna toto bolo skor pouzivane na rychle dialnicne presuny.
Viem ako odchadzaju silentbloky na zadnych napravach na Cesko-slovenskych cestach, preto som sa zameral na auto z nemecka, kde by sa tento problem nemusel vyskytnut.
Ide mi najme o tie kilometre ci to uz nie je trosku vela (limit 100 000, cize prve a posledne auto). Nakolko som sledoval ako niektori clenovia fora kupili auta so 60-70 000. Vsade na fore su popisane najme zavady motorov 1,6 a 1,8, pomenej 2.0, o 2.0 ST uz ani nehovorim. Rad by som sa preto spytal ake poruchy sa najcastejsie vyskytuju (nasiel som mozno 1-2 vlakna)?
skor ako o farbu mi ide o samotny stav auta. Ci bude modre alebo ruzove je viacmenej jedno

Xenony by som asi uz nikdy nedomotovaval, otec ma FF2 s H7 a svieti to dostatocne, takze nevidim dovod, a na "vzhlade" auta mi az tak nezalezi. Takisto tie celokozene sedadla beriem ako negativum.
Podstatnejsi je stav, nerad by som bol aby na aute zacali odchadzat jedna vec za druhou. Neviem ci uvazujem spravne, ale predsa len, ak chce niekto auto na blbnutie alebo na okruh, tak si nebude kupovat kombik ale hatchback. Podla mna toto bolo skor pouzivane na rychle dialnicne presuny.
Viem ako odchadzaju silentbloky na zadnych napravach na Cesko-slovenskych cestach, preto som sa zameral na auto z nemecka, kde by sa tento problem nemusel vyskytnut.
Ide mi najme o tie kilometre ci to uz nie je trosku vela (limit 100 000, cize prve a posledne auto). Nakolko som sledoval ako niektori clenovia fora kupili auta so 60-70 000. Vsade na fore su popisane najme zavady motorov 1,6 a 1,8, pomenej 2.0, o 2.0 ST uz ani nehovorim. Rad by som sa preto spytal ake poruchy sa najcastejsie vyskytuju (nasiel som mozno 1-2 vlakna)?
- cizaa
- .
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Polná / Praha
Re: Kupa FF ST170 kombi
Tak já taky neříkám, že to jezdí na barvu nebo výbavu...jen sem vyjádřil svůj názor 
Já to dovezl v lednu (114 tkm), od tý doby najel skoro 6 tkm a po motorický stránce se projevila jenom lambda. Diagnostikována chyba vadné nebo zanesené sondy, tedy výměna potřebná. Ve středu jsou na programu konečně rozvody a výhledově ještě udělám svíce, jinak výměna oleje. Jo a ještě se mi dramaticky ztrácela chladící kapalina (vadné těsnění pod termostatem, mrazem se smrsklo, kapalina vytekla - naštěstí vždy jen 0,5 litru z nádržky). Tolik po stránce motoru.
Spíš bych se ale zaměřil na podvozek, protože přece jenom dost komponent je bez úpravy převzato z obyč. Focusu, tedy na ST170 to dostává trochu větší záhul (vyšší hmotnost, větší kola, vyšší rychlosti). V řešení mám levou tyčku řízení, pravá vnější manžeta má prasklinu, mám podezření na ložisko LP kola a zadní dorazy maj svý nejlepší taky za sebou... V zimě je nejotravnější vadný převod řízení, který do zahřátí okolo středové polohy přeskakuje, ale ani tak bych to neměnil. Beru to prostě jako daň za výjimečnost a mít v garáži místo heveru zvedák, hrabal bych se v tom s láskou

Já to dovezl v lednu (114 tkm), od tý doby najel skoro 6 tkm a po motorický stránce se projevila jenom lambda. Diagnostikována chyba vadné nebo zanesené sondy, tedy výměna potřebná. Ve středu jsou na programu konečně rozvody a výhledově ještě udělám svíce, jinak výměna oleje. Jo a ještě se mi dramaticky ztrácela chladící kapalina (vadné těsnění pod termostatem, mrazem se smrsklo, kapalina vytekla - naštěstí vždy jen 0,5 litru z nádržky). Tolik po stránce motoru.
Spíš bych se ale zaměřil na podvozek, protože přece jenom dost komponent je bez úpravy převzato z obyč. Focusu, tedy na ST170 to dostává trochu větší záhul (vyšší hmotnost, větší kola, vyšší rychlosti). V řešení mám levou tyčku řízení, pravá vnější manžeta má prasklinu, mám podezření na ložisko LP kola a zadní dorazy maj svý nejlepší taky za sebou... V zimě je nejotravnější vadný převod řízení, který do zahřátí okolo středové polohy přeskakuje, ale ani tak bych to neměnil. Beru to prostě jako daň za výjimečnost a mít v garáži místo heveru zvedák, hrabal bych se v tom s láskou

ST170, ´02, 5D, ATE, TRW, Imperial, projekt postupné restaurace na sérii

Fiesta 1.4 Titanium ´09, 3D, Squeeze
Fiesta 1.3 ´98, 3D, Modrá
GALERIE
EX: Focus 1.6 ´98, 5D, Moondust


Fiesta 1.4 Titanium ´09, 3D, Squeeze
Fiesta 1.3 ´98, 3D, Modrá
GALERIE
EX: Focus 1.6 ´98, 5D, Moondust
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti