servo! help!
- martin170
- Nováček
- Příspěvky: 87
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: slovensko
- Kontaktovat uživatele:
servo! help!
behom jedného mesiaca mi tri krát odišlo čerpadlo posilovača riadenia
tri krát to isté: pri poklese otáčok prestane posilovať, ( ak pridám plyn, tak sa rozbehne) a vydáva pri tom vŕzgavé zvuky, olej v systéme sa ani nepohne...
vo fordservise mi chcú vymeniť celý mechanizmus riadenia za 57000Sk
som zúfalý, veď auto má ledva najazdených 60000km
podobný problém má aj Norbi-shark tuning DS (2.0i + kompresor)
za každú radu vopred ďakujem
tri krát to isté: pri poklese otáčok prestane posilovať, ( ak pridám plyn, tak sa rozbehne) a vydáva pri tom vŕzgavé zvuky, olej v systéme sa ani nepohne...
vo fordservise mi chcú vymeniť celý mechanizmus riadenia za 57000Sk
som zúfalý, veď auto má ledva najazdených 60000km
podobný problém má aj Norbi-shark tuning DS (2.0i + kompresor)
za každú radu vopred ďakujem
- martin170
- Nováček
- Příspěvky: 87
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: slovensko
- Kontaktovat uživatele:
servo! help!
dodatok: mám ST170
a sem tam ho preháňam v rámci Bergcupu po kopcoch (naposledy Diváky pri Brne)
ale to robí aj Norbi...
myslím, že každý z vás si vychutnáva kvality podvozku ostrejšou jazdou
a sem tam ho preháňam v rámci Bergcupu po kopcoch (naposledy Diváky pri Brne)
ale to robí aj Norbi...
myslím, že každý z vás si vychutnáva kvality podvozku ostrejšou jazdou
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
pokud by jsi menil jen hreben rizeni tak nejaky byl nabizen v rubrice Bazar nahradni dily prodej .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- martin170
- Nováček
- Příspěvky: 87
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: slovensko
- Kontaktovat uživatele:
vo forde mi nahodili servo z focusa RS (skoro nového) a išli sme to skúšať
po chvíli zasa stuhlo riadenie
čerpadlo bude v poriadko a určite aj to, ktoré sme vymontovali-chyba bude niekde v olejovom systéme mechanizmu riadenia
kopce sa jazdia spôsobom :plný lavý, plný plyn, brzda, plný pravý, plný plyn...
a či sa ten olej prehreje (nepravdepodobné), alebo pri vysokom tlaku v systéme (vzhľadom na otáčky 7300/min) nedokážu všetky ventily v systéme fungovať správne??? neviem
majú benzínové verzie rovnaký hrebeň???
po chvíli zasa stuhlo riadenie
čerpadlo bude v poriadko a určite aj to, ktoré sme vymontovali-chyba bude niekde v olejovom systéme mechanizmu riadenia
kopce sa jazdia spôsobom :plný lavý, plný plyn, brzda, plný pravý, plný plyn...
a či sa ten olej prehreje (nepravdepodobné), alebo pri vysokom tlaku v systéme (vzhľadom na otáčky 7300/min) nedokážu všetky ventily v systéme fungovať správne??? neviem
majú benzínové verzie rovnaký hrebeň???
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
nevim rikas servo pak zase cerpadlo , co ti menili presne hreben nebo pumpu ? to ze ti stuhne rizeni muze byt tim ze v nizkych otackach prestane pumpa tlacit . RS a ST ma pumpu stejnou . zalezi na tom jestli to treba dostatecne chladi a podobne . mas tam tu predni trubku jakoby ve tvaru Z ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- martin170
- Nováček
- Příspěvky: 87
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: slovensko
- Kontaktovat uživatele:
doteraz mi menili len čerpadlo (pumpu)
poprvý krát (to tiekol z neho olej) oprávnene, ďaľšie výmeny robili preto, že ich nič lepšie nenapadlo
prikláňam sa k názoru, že sa to môže za daných podmienok prehrievať, pretože dnes už jazdí auto normále a to som s ním nič nerobil, len som točil plný ľavý a vzápätí plný pravý na stojacom vozidle
na druhý deň všetko ok
ale bojím sa postaviť na nejaký závod, že sa mi to prehreje a picnem to do zvodidiel...
dá sa to chladenie nejako riešiť??
idem pozrieť tú trubku v tvare Z
ďakujem za pozornosť a rady
poprvý krát (to tiekol z neho olej) oprávnene, ďaľšie výmeny robili preto, že ich nič lepšie nenapadlo
prikláňam sa k názoru, že sa to môže za daných podmienok prehrievať, pretože dnes už jazdí auto normále a to som s ním nič nerobil, len som točil plný ľavý a vzápätí plný pravý na stojacom vozidle
na druhý deň všetko ok
ale bojím sa postaviť na nejaký závod, že sa mi to prehreje a picnem to do zvodidiel...
dá sa to chladenie nejako riešiť??
idem pozrieť tú trubku v tvare Z
ďakujem za pozornosť a rady
- martin170
- Nováček
- Příspěvky: 87
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: slovensko
- Kontaktovat uživatele:
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
v prednim narazniku pred chladicem klimy
jak muzes buchnut do svodidel kdyz jsi rikal ze kdyz pridas te to zacne chodit . ja myslel ze bergy jezdite pod plnym
a ne na volnobeh
jak muzes buchnut do svodidel kdyz jsi rikal ze kdyz pridas te to zacne chodit . ja myslel ze bergy jezdite pod plnym

Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- martin170
- Nováček
- Příspěvky: 87
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: slovensko
- Kontaktovat uživatele:
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
já myslel ze patou brzdis a spickou si to drzis pod plynem . no nic ,podivej se na ten chladic a mozna bych resil neco kolem toho chlazeni - je mozny ze ta kapalina kdyz se ohreje zridne ze to prestane brat , dela to jen kdyz se to ohreje ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- fiesta
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 02.02.2008 03:18
dla mojho nazoru to nebude chladic servo oleja-totizto ak ide na volnobeh mu nezabera a ako nahle sa remenica cerpadla rozbehne-to jest pumpa je pod tlakom/tlaci viac ,servo ide!!ako po masle...foki píše:já myslel ze patou brzdis a spickou si to drzis pod plynem . no nic ,podivej se na ten chladic a mozna bych resil neco kolem toho chlazeni - je mozny ze ta kapalina kdyz se ohreje zridne ze to prestane brat , dela to jen kdyz se to ohreje ?
- martin170
- Nováček
- Příspěvky: 87
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: slovensko
- Kontaktovat uživatele:
päta-špička, to v STčku nefunguje, moje chodidlo (veľkosť 45) sa tam jednoducho nezmestí, musel som si pedále upraviť (snímku som ti poslal do mailu) a tak pri brzdení pridávam pravou časťou chodidla
pravdepodobne to bude súvisieť s viskozitou oleja pri vyšších teplotách
(nízke otáčky čerpadla a riedky olej) ale prečo to nerobí Koišova RS, keď na nej trénuje vrchy, alebo Kyseličkova ST170, keď jazdí Rally?
Naozaj neviem ako presne funguje mechanizmus riadenia, ale nemože tam byť nejaký poškodený ventil, ktorý pri vysokej záťaži nefunguje? Prípadne nejaké miesto, ktorým sa pri vysokej teplote dostane do vnútra vzduch? (totiž, keď stuhne riadenie hladina oleje vo vyrovnávacej nádržke stúpne výrazne nad max. hladinu)
pravdepodobne to bude súvisieť s viskozitou oleja pri vyšších teplotách
(nízke otáčky čerpadla a riedky olej) ale prečo to nerobí Koišova RS, keď na nej trénuje vrchy, alebo Kyseličkova ST170, keď jazdí Rally?
Naozaj neviem ako presne funguje mechanizmus riadenia, ale nemože tam byť nejaký poškodený ventil, ktorý pri vysokej záťaži nefunguje? Prípadne nejaké miesto, ktorým sa pri vysokej teplote dostane do vnútra vzduch? (totiž, keď stuhne riadenie hladina oleje vo vyrovnávacej nádržke stúpne výrazne nad max. hladinu)
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
jedno cidlo ( nebo podle microcatu spinac ) je na pumpe serva . ale jakou tam ma funkci to nevim , jeste jsi neodpovedel jestli to dela jen pri ohrati nebo i pri studenem . kdyby to bylo pri ohratem tak bych resil chlazeni kapaliny .
protoze to ze tomu davas oves a je motor ohraty nema asi moc vliv na teplotu kapaliny , ta se ohrivá sama .
protoze to ze tomu davas oves a je motor ohraty nema asi moc vliv na teplotu kapaliny , ta se ohrivá sama .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- fiesta
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 02.02.2008 03:18
no je to spinac tlaku oleja-a nie je na pumpe,ale na hadici hned pod nou a s tymto problemom na 90percent nema nic spolocneho,totizto ma nastarosti nasledovne:pri uplnom vytoceni volantu do jednej alebo druhej krajne polohy nastane pretlak a sam zdvihne/spusti otacky...ale ne v takej miere ako pri stlaceni plyn.pedalu...v microcate a v e-cate je to len na prd vykreslene...podla mojho nazoru to bude riadenie vadne-su tam prepadove kanilky cez ktore podla mna pri nizsom tlaku oleja nepretlaci pumpa olej-lenze ako vieme fordacke riadenia sa nedaju opravovat..ale je to len moj nazor..foki píše:jedno cidlo ( nebo podle microcatu spinac ) je na pumpe serva . ale jakou tam ma funkci to nevim , jeste jsi neodpovedel jestli to dela jen pri ohrati nebo i pri studenem . kdyby to bylo pri ohratem tak bych resil chlazeni kapaliny .
protoze to ze tomu davas oves a je motor ohraty nema asi moc vliv na teplotu kapaliny , ta se ohrivá sama .
dufam ze sa Vam to podari urobit!!!!
- martin170
- Nováček
- Příspěvky: 87
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: slovensko
- Kontaktovat uživatele:
história:
1. Jankov vŕšok - tréning
60 minút ostrej jazdy do kopca, kľukatá cesta
po prestávke som naštartoval a nešlo servo, únik oleja z čerpadla,
servis ford, výmena čerpadla, doplnenie oleja, výmena remeňa
bezproblémová jazda v bežnej premávke
2. Pezinská Baba - tréning
po kilometri ostrej jazdy ztuhnuté riadenie, pri nízkych otáčkach veľký
odpor pri riadení, vystúpená hladina oleja vo vyrovnávacej nádržke,
žiaden únik oleja
v bežnej premávke servo nefunguje len pri nízkych otáčkach,
prejavuje sa to najmä pri brzdení s vytlačeným
spojkovým pedálom a následnom vjazde do zákruty, po pridaní plynu
sa servo chytá, ale nie je to nič príjemné
servis ford, výmena čerpadla, doplnenie oleja
Bratislavský slalom 2xtrénig, 2xjazda bez problémov
3. Diváky- tréning, druhá jazda
pri nízkych otáčkach veľký
odpor pri riadení, vystúpená hladina oleja vo vyrovnávecej nádržke,
žiaden únik oleja, v prvej ostrej auto ochladlo a funguje, v druhej
jazde ide riadenie veľmi, veľmi ťažko
v bežnej premávke servo nefunguje len pri nízkych otáčkach,
najmä pri brzdení s vytlačeným spojkovým pedálom
servis ford, montáž čerpadla z RS, kontrola a prečistenie celého
systému - auto znovu funguje
(RS vlastní Martin Koiš, používa ho ako tréningové auto, má na ňom
najazdené 6800 km)
4. Jankov vŕšok- po druhej téningovej jazde
som naštartoval a posilovač nefunguje, žiaden únik oleja, výrazne
vystúpená hladina v nádržke, zvoz áut z kopca absolvovaný
s veľkým odstupom a veľkými očami
na druhý deň auto funguje, po vyložení rodiny simulácia pretekového
tempa ( po rovinke, menej zákrut, vyššia rýchlosť) auto stále funguje
hladina oleja v nádržke medzi ryskami (min-max)
zlé spanie, otravovanie ľudí cez internet a strach z auta, že si to s tým
servom zase rozmyslí....
1. Jankov vŕšok - tréning
60 minút ostrej jazdy do kopca, kľukatá cesta
po prestávke som naštartoval a nešlo servo, únik oleja z čerpadla,
servis ford, výmena čerpadla, doplnenie oleja, výmena remeňa
bezproblémová jazda v bežnej premávke
2. Pezinská Baba - tréning
po kilometri ostrej jazdy ztuhnuté riadenie, pri nízkych otáčkach veľký
odpor pri riadení, vystúpená hladina oleja vo vyrovnávacej nádržke,
žiaden únik oleja
v bežnej premávke servo nefunguje len pri nízkych otáčkach,
prejavuje sa to najmä pri brzdení s vytlačeným
spojkovým pedálom a následnom vjazde do zákruty, po pridaní plynu
sa servo chytá, ale nie je to nič príjemné
servis ford, výmena čerpadla, doplnenie oleja
Bratislavský slalom 2xtrénig, 2xjazda bez problémov
3. Diváky- tréning, druhá jazda
pri nízkych otáčkach veľký
odpor pri riadení, vystúpená hladina oleja vo vyrovnávecej nádržke,
žiaden únik oleja, v prvej ostrej auto ochladlo a funguje, v druhej
jazde ide riadenie veľmi, veľmi ťažko
v bežnej premávke servo nefunguje len pri nízkych otáčkach,
najmä pri brzdení s vytlačeným spojkovým pedálom
servis ford, montáž čerpadla z RS, kontrola a prečistenie celého
systému - auto znovu funguje
(RS vlastní Martin Koiš, používa ho ako tréningové auto, má na ňom
najazdené 6800 km)
4. Jankov vŕšok- po druhej téningovej jazde
som naštartoval a posilovač nefunguje, žiaden únik oleja, výrazne
vystúpená hladina v nádržke, zvoz áut z kopca absolvovaný
s veľkým odstupom a veľkými očami
na druhý deň auto funguje, po vyložení rodiny simulácia pretekového
tempa ( po rovinke, menej zákrut, vyššia rýchlosť) auto stále funguje
hladina oleja v nádržke medzi ryskami (min-max)
zlé spanie, otravovanie ľudí cez internet a strach z auta, že si to s tým
servom zase rozmyslí....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host