

Nejak se prece musi spalit cast vyfukovych plynu. Proto je tam take kryt a nemel bys parkovat nad suchou travou, protoze by sis mohl Fofika zapalit.Dany píše:650 stupňov? Tam to tak hajcuje?? To jsem vůbec nevědělcorsar píše:páni to praskanie spôsobuje teleso katalyzátora, ktoré má pri bežnej prevádzke teplotu cca 650 stupňov....
katalizátor plní svoji funkci od tak vysoké teploty proto je hned za výfukový potrubím,kdyby jsi ho měl dál dejme tomu uprostřed auta,tak by se na takovou teplotu nezahřál a na emisích bys neprošel,byl by tam k ničemuDany píše:650 stupňov? Tam to tak hajcuje?? To jsem vůbec nevědělcorsar píše:páni to praskanie spôsobuje teleso katalyzátora, ktoré má pri bežnej prevádzke teplotu cca 650 stupňov....
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host