Stránka 1 z 1
začal škubat, ztráta výkonu
Napsal: 09.03.2010 17:33
od David 1
Prosím o radu. Včera ráno při startování se mi všechny budíky natočili na max hodnotu. Tak jsem si řekl, že to je jen úlet, ale ono to začalo škubat. Odpoledne z práce to samé, škubání a budíky opět na max. Dnes diagnostika. Špatná dodávka paliva. Čerpadlo mám celkem nové, tak bych chtěl vědět, zda to, že se tam samovolně hodil i ten mod přístrojové desky nenapovídá o co by mohlo jít. Nebo co s tím? Nevíte někdo chlapci šikovní?
Re: začal škubat, ztráta výkonu
Napsal: 09.03.2010 17:41
od cizaa
Hoj,
budíky se točí do maxima jako následek resp. upozornění ztráty napětí. V běžném provozu to je následek vybitého akumulátoru.
Zbytek problému s Tebou rozřeší místní naftou provonění specialisti, já sem bohužel na jiný pistole, takže než tu zbytečně mlžit...
Re: začal škubat, ztráta výkonu
Napsal: 09.03.2010 19:41
od papouch22
dej filtr treba je plnej parafinu
Re: začal škubat, ztráta výkonu
Napsal: 09.03.2010 19:55
od David 1
Napadlo mě to, ale mechanik už jde zítra proměřovat kabeláž od ř.j. k čerpadlu a jestli to nepojede, tak mi ho vrací zpět a stavím to na zahradu pro děti. Já se ho ptal, jestli o ucpaném filtru ví diagnostika a on že nee. Prej když filtr, tak počítač nic neukáže. Já bych osobně šel taky po filtru jako první. Má už 40000. Zítra se snad dovím co s tím je.
Re: začal škubat, ztráta výkonu
Napsal: 10.03.2010 17:47
od David 1
Dnes to bylo znova na diagnostiku a je to ř.j. Ale po nějakých úpravách(filtr, čištění kontaktů atd) to začíná cukat, až od 4000 otáček. Takže to teoreticky jede bez omezení, až pak se dá nouzový režim, který se po vypnutí klíčku zase vypne. Tak teď ještě ten frája na elektroniku a snad to bude ok.