Focus Kombi Ghia 1.8 TDCi 2003
Napsal: 15.02.2010 23:29
Ahoj,
má smysl uvažovat o koupi FF1 Ghia kombi, 2003, TDCi 1,8 74 kW, najeto 181000 km?
Cena 100 000 Kč, má čerstvou baterku (ta stará byla v mrazech mrtvá), rozvody byly měněny před cca 20000 km, udělána (čerstvě) geometrie, nový olej 5-40.
Auto není bourané, KM by měli sedět. Zakoupeno bylo původně v Německu, tady s tím jezdil nějakej kravaťák ve firmě asi 2 roky.
Auto jsem viděl zespodu (při dělání geometrie), mým nezkušeným okem to vypadalo celkem OK - rez pouze místy a povrchová, výfuk byl celkem OK.
Rez na karoserii (ani mezi dveřmi, ani u kufru) není - na kapotě zepředu jsou 3 místa kde je asi po nějakém kamínku porušen lak (stříbrná metalíza).
Vnitřek vypadá dobře, mírně sjetý volant (nic hrozného), opotřebení pedálů v rámci normy (spojka částečně sjetá, brzda a plyn trochu ošoupané)
Motor se zdá OK, turbo zabírá plynule. Kola jsou zimní na elektronech.
Problematická bude asi spojka - auto při řazení nijak neskáče, nekope, ale při maximálním sešlápnutím spojky cítím v pedálu slabé vibrace (kopání) - spojkový pedál má docela vůli.
Kamarád mechanik, co mi to auto nabízí (je zprostředkovatel), tvrdí, že je ve slušném stavu (tedy kromě spojky - ta by mohla ještě možná 10000 km vydržet) a že cca 5 let bude ještě sloužit.
Auto mám momentálně ode dneška (pondělí) do středy půjčené.
Předpokládám roční nájezd cca 15000 - 20000 km.
Má smysl kupovat tak starý Focus? Jsem ochoten utratit za vozidlo i mnohem více peněz, ale jsem docela nahlodán risknout koupi tohoto "staříka" s vysokým nájezdem km.
má smysl uvažovat o koupi FF1 Ghia kombi, 2003, TDCi 1,8 74 kW, najeto 181000 km?
Cena 100 000 Kč, má čerstvou baterku (ta stará byla v mrazech mrtvá), rozvody byly měněny před cca 20000 km, udělána (čerstvě) geometrie, nový olej 5-40.
Auto není bourané, KM by měli sedět. Zakoupeno bylo původně v Německu, tady s tím jezdil nějakej kravaťák ve firmě asi 2 roky.
Auto jsem viděl zespodu (při dělání geometrie), mým nezkušeným okem to vypadalo celkem OK - rez pouze místy a povrchová, výfuk byl celkem OK.
Rez na karoserii (ani mezi dveřmi, ani u kufru) není - na kapotě zepředu jsou 3 místa kde je asi po nějakém kamínku porušen lak (stříbrná metalíza).
Vnitřek vypadá dobře, mírně sjetý volant (nic hrozného), opotřebení pedálů v rámci normy (spojka částečně sjetá, brzda a plyn trochu ošoupané)
Motor se zdá OK, turbo zabírá plynule. Kola jsou zimní na elektronech.
Problematická bude asi spojka - auto při řazení nijak neskáče, nekope, ale při maximálním sešlápnutím spojky cítím v pedálu slabé vibrace (kopání) - spojkový pedál má docela vůli.
Kamarád mechanik, co mi to auto nabízí (je zprostředkovatel), tvrdí, že je ve slušném stavu (tedy kromě spojky - ta by mohla ještě možná 10000 km vydržet) a že cca 5 let bude ještě sloužit.
Auto mám momentálně ode dneška (pondělí) do středy půjčené.
Předpokládám roční nájezd cca 15000 - 20000 km.
Má smysl kupovat tak starý Focus? Jsem ochoten utratit za vozidlo i mnohem více peněz, ale jsem docela nahlodán risknout koupi tohoto "staříka" s vysokým nájezdem km.