Klepání motoru
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 04.10.2009 15:16
- Bydliště: Vysočina
Klepání motoru
Ahoj, mám FF 1,8 TDCI 74 kW, r.v. 9/2002. Z motoru se ozvá pravidelné klepání, na volnoběch je to nepatrné se zvyšujícími se otáčkami zřetelnější. Za jizdy (bez puštěného rádia) je to slyšet, nejvíce na 3 při 50 - 60km/h a při přidávání. Auto je po výměně všech filtrů, oleje a rozvodů. Dík moc za radu.
Ford Focus 1,8 TDCI 74kW, r.v. 9/2002
-
- Test driver
- Příspěvky: 8973
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Klepání motoru
A co tak pohladat v uz zalozenych prispevkoch
http://www.ford-focus.cz/forum/search.p ... mit=Hledat



http://www.ford-focus.cz/forum/search.p ... mit=Hledat
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání motoru
tezko rict , muze to byt spatne nastavene , muze tam byt neco volneho .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 04.10.2009 15:16
- Bydliště: Vysočina
Re: Klepání motoru
dneska se mi zdálo, že je to lepší. Sice to pořád slyším, ale nebylo to tak zřetelné. Možná se ted zeptám blbě, ale nemůže to mít souvislost s venkovní teplotou? pamatuju si kdy to žačalo klepat a to zrovna začalo řádně mrznout. Jsem z vysočiny a faktem je že při těchto teplototách (nemyslím dnešních) a tom marastu co venku byvá se nedá pořádně jet a motor se dost dlouho zařívá. Další zajímavá věc se mi stala při tom velkém mrazu co byl minulí týden. Ráno (venku -25 ale auto je v garáži, kde asi o pár stupnů mín bude) jsem bez problémů nastartoval (ještě jsem si pochvaloval jak mám dobré auto) jel jsem hned natankovat protože jsem byl skoro nasuchu. Natankoval jsem Vervu a vyrazil do práce asi po cca 12 km najenou blikání kontrolky žhavení. Zastavil jsem vypnul motor nastartoval po chvillce znovu kontrolka a auto zdechlo, naštěstí mi zastavil jeden týpek který mě výtahl kousíček k jedné vsi kde jsem se domluvil v jednom ZD aby mi auto dali na pár hodin auto do "vytápěné" garáže po 3h jsem to zkusil ujel jsem asi 5 km a znovu to spadlo dál jsem to už nepokoušel. Druhý den bylo podstatně tepleji a bez problémů jsem odjel. Netušil jsem že mě nafta může takhle zrádně vypéct.
Ford Focus 1,8 TDCI 74kW, r.v. 9/2002
Re: Klepání motoru
pripomina mi vypraveni asi tak 14 dni stary jednoho znamyho ktery jezdi s MB nakladakem bere naftu za 3petky u znackovych pump leje aditiva a stejne pri minus 20 nenastartoval protoze nafta do minus 25 v minus 20 zamrzla. nekde je hold chyba. ale nikdo nema chut s tim hnout jeste ze kdyz je mraz tak svoje tdci ukreju do tepla a starinka S felicia1.3 na brnk at je minus kolik chce uz 14 let za minimalni investice v provozuSharone píše:dneska se mi zdálo, že je to lepší. Sice to pořád slyším, ale nebylo to tak zřetelné. Možná se ted zeptám blbě, ale nemůže to mít souvislost s venkovní teplotou? pamatuju si kdy to žačalo klepat a to zrovna začalo řádně mrznout. Jsem z vysočiny a faktem je že při těchto teplototách (nemyslím dnešních) a tom marastu co venku byvá se nedá pořádně jet a motor se dost dlouho zařívá. Další zajímavá věc se mi stala při tom velkém mrazu co byl minulí týden. Ráno (venku -25 ale auto je v garáži, kde asi o pár stupnů mín bude) jsem bez problémů nastartoval (ještě jsem si pochvaloval jak mám dobré auto) jel jsem hned natankovat protože jsem byl skoro nasuchu. Natankoval jsem Vervu a vyrazil do práce asi po cca 12 km najenou blikání kontrolky žhavení. Zastavil jsem vypnul motor nastartoval po chvillce znovu kontrolka a auto zdechlo, naštěstí mi zastavil jeden týpek který mě výtahl kousíček k jedné vsi kde jsem se domluvil v jednom ZD aby mi auto dali na pár hodin auto do "vytápěné" garáže po 3h jsem to zkusil ujel jsem asi 5 km a znovu to spadlo dál jsem to už nepokoušel. Druhý den bylo podstatně tepleji a bez problémů jsem odjel. Netušil jsem že mě nafta může takhle zrádně vypéct.
- M.P
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 14.10.2009 16:33
- Bydliště: já su z Třebíča
Re: Klepání motoru
Naprosto stejný ... ke všem těm problémům co mám mi zamrzla nafta od BENZINY , nebyla to teda Verva ale Top Q ...a taky po zhruba 12 - 15 kilometrech jízdy . U nás bylo -22°C . Že by Benzina něco ošidila ???Sharone píše:Natankoval jsem Vervu a vyrazil do práce asi po cca 12 km najenou blikání kontrolky žhavení. Zastavil jsem vypnul motor nastartoval po chvillce znovu kontrolka a auto zdechlo,
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003

Citroën Xsara 1.9 TD / 1998

Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004

-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 04.10.2009 15:16
- Bydliště: Vysočina
Re: Klepání motoru
tak si začínám opravdu myslet, že to klepání opravdu souvisí s venkovní teplotou. Dneska když jsem jel z práce bylo tak kolem 0 C a klepání v podstatě žádné. Včera bylo pár stupnů pod nulou a klepání byl zřetelné, ale nebylo to tak hrozné. Jsem zvědavý na příští týden teploty mají jít pod -10C 

Ford Focus 1,8 TDCI 74kW, r.v. 9/2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 04.10.2009 15:16
- Bydliště: Vysočina
Re: Klepání motoru
Tak jsem si dneska udělal čas a zaposlouchal jsem se do toho klepání (na volnoběh) zdá se že to jde z levé strany (stojím čelem k autu) a když jsem si lehl k levému kolu bylo to slyšet o dost zřetelněji. Tak mě napadla kladka na klinovém řemenu. Ale ta je i s řemenicí a řemenem asi 2 měsíce stará. Tak nevím. Co by se mohlo na této straně ještě způsobovat pravidelné klepání?
Ford Focus 1,8 TDCI 74kW, r.v. 9/2002
Re: Klepání motoru
nejsem si jist jestli ma TDCI dvouhmotovou remenici kliky paklize ano mohla by to byt ona. musis se na ni podivat to poznas jestli je z 1 kusu nebo ze 2 a ve prostred guma
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 04.10.2009 15:16
- Bydliště: Vysočina
Re: Klepání motoru
no myslím, že řemenici o které píšeš je před 2 měsíci měněná. Je jak píšeš ze kusu mezi je guma. Byla dost volná a taky způsobovala klepání ovšem podstatně horší, nechal jsem to měnit i napínací kladkou. Otázkou je jestli to že je tam ted nová řemenice s novou napínací kladkou a řemenem nezpůspůsobí, že odejde nějaká jíná součást (ložisko nebo něco podobného) která se při výměně jevila jako v pořádku, ale už mohla být nějakým způsobem poškozená?
Ford Focus 1,8 TDCI 74kW, r.v. 9/2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 04.10.2009 15:16
- Bydliště: Vysočina
Re: Klepání motoru
Tak poslední poznatky: v pondělí jsem vyjel, žádné klepání až v jednom kopci, když jsem musel hodně zpomalit (kamion) tak při vytáčení dvojky a trojky to klepalo, pak to bylo slyšet vždy ve stejných situací pří rozjezdech 1,2,3 u 4 už to není zřetelné. Když jsem jel domů tak to klepalo celou cestu a bylo to zřetelnější. Zítra si domluvím servis a uvidím.
Ford Focus 1,8 TDCI 74kW, r.v. 9/2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 12.02.2010 21:26
Re: Klepání motoru
tak dnes sme riesili podobny problem-motor začatl trosku klepkat a postupne do neznesitelna. motor 1,8 tddi 66kw-v olejovej vani su kovove špony-ojnične ložisko v haji
Uplne bez pricin odišlo. Oleja 10-40w dostatok-noveho tak 2mesiace jazdeneho cca3000km motor neprehriaty. km 114 000. pred tym som mal Punto JTD ktore malo cez 300 000km a žiaden problem. nechapem ze sa na normalnom motore nieco taketo može stat bezdvovodne. poradte kolko ma bude stat oprava? 


-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 04.10.2009 15:16
- Bydliště: Vysočina
Re: Klepání motoru
Tak jsem v pátek byl v servisu. Za celou cestu do servisu motor v podstatě nezaklepal (asi se vyděsil, nebo to je fakt tou teplotou, protože u nás byl asi jen 1 pod nulou) Objednaný jsem byl na 12:00, což byla asi chyba, protože se na přijmu začala dohadovat paní která tam sedí se svým kolegou kdo tam kvůli mě má zůstat a kdo půjde na oběd. Nakonec se mě ujala paní, která ovšem po vysvětlení mých problémů a konstatování, že dneska mi to neklepe šla zpět pro svého kolegu s tím že neví co s tím. Její kolega po vysvětlení mých problémů vystřelil od pasu "aby to nebyli vstřiky" Nakonec si to šel poslechnou na volnoběch nic neslyšel a dohodli jsme se, že jakmile to bude klepat mám přijet bez objednání aby si to mohl poslechnout. Večer jsem jel z práce a samozřejmě to pěkně klepalo. Ze začátku to skoro nebylo slyšet po ujetí cca 6 km to bylo slyšet zřetelněji. Vždy je při akceleraci. Ke všemu se mi ted zhoršilo startování. Doposud bez problému tet tak na 2x a po naskočení motoru cca 5s nepavidelný chod.
Ford Focus 1,8 TDCI 74kW, r.v. 9/2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 04.10.2009 15:16
- Bydliště: Vysočina
Re: Klepání motoru
Jo ještě když jsem mu řekl, že mi to klepání přijde jako od klínového řemenu (je i řemenicí a kladkou nově měněný) tak říkál, že je možné když je řemen zmrzej tak to nějak špatně funguje a může to klepat. Je vůbec něco takového možné?
Ford Focus 1,8 TDCI 74kW, r.v. 9/2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 04.10.2009 15:16
- Bydliště: Vysočina
Re: Klepání motoru
Dneska jsem to dal kámošovy do servisu (samozřejmě když jsem jel tak to neklepalo) projeli se s tím 3 maníci a všichni prohlásili, že tomu autu nic není. Takže problém zatím "vyřešen", jen se bojím aby to pak nevylezlo v nejméně vhodné situaci. Jedno z možných řešení které mi řekl bylo, že vstřiky mohli špatne roztřikovat (např voda v nádrži) a tím pádem to mohlo klepat. prý si mám do nádrže nalít 2 litry benzínu (do toho se mi teda moc nechce) a mám prý tomu víc šlapat na krk.
Ford Focus 1,8 TDCI 74kW, r.v. 9/2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů