Objevil se u mě stejný problém s vyhřívaným sedadlem řidiče - přestalo fungovat. Nezbývalo, než zjistit proč. Kontrolka na spínači svítila a vzhledem k tomu, že sedák je zapojen v sérii s opěradlem (vypadne jedna část, přestává fungovat celá sedačka), začal jsem měřením napětí na konektoru sedačky. Pojistku jsem ani nekontroloval, protože je společná pro vyhřívání sedačky řidiče a spolujezdce, která fungovala.
1. Zapojení pinů
PIN 5 ... VCC ... palubní napětí proti zemi - OK, pokud naměříte 0V, je chyba jinde
PIN 6 a PIN 11 ... sedák/opěradlo ... 0V ...

(znamená to přerušenou dečku sedáku), za normálního stavu je zde napětí dané úbytkem na dečce sedáku (tedy asi 1/2)
PIN 12 ... GND
2. Sundání potahu
Po vyndání sedačky a kontrole přívodních vodičů mi nezbývalo než sundat potah a dostat se přímo k dečce. Místo, kde je spoj napájecích vodičů a odporového drátu (a zdroj většiny problémů), je bez sundání potahu nepřístupné. Na druhou stranu, potah jde dolů celkem snadno po uvolnění výztuhy po obvodu ze spodní strany sedačky, pak je ale nutné postupně buď cvaknout nebo odehnout několik drátových oček držící potah v několika místech shora sedačky. Já jsem volil cvaknutí a pak náhradu stahovacími pásky.
Tady jsem měl utržený drát. Na první pohled nebylo nic vidět, teprve po odtržení šedé záplaty. (mimochodem, toto už je foto po opravě)
3. Proč došlo k utržení
To co jsem viděl po sundání potahu mě fakt dostalo. Konečně jsem pochopil, že žena vydržela mít zapnuté vyhřívání trvale, zatímco já si stěžoval po 2 minutách, že mě pálí zadek. Ne jen, že dečka byla celá shrnutá a spálená, ale bimetalový spínač byl zcela mimo svého místa výkonu práce.
4. Oprava
Takže co dál, koupit novou? Ani náhodou, za kus hadry a odporového drátu nedám skoro 3 tácy. Takže drát jsem vyrval, spálené očistil, potáhnul látkou používanou do límečků košil (je nažehlovací s jednou lepící stranou), natáhnul drát podle chuti (fixované hliníkovou páskou) a znovu celé zažehlil zmiňovanou látkou. Není to sice krásný originál, ale funkci to plní.
Ještě jsem fénem otestoval funkci bimetalu a pak jej přilepil na správné místo, viz 1. fotka.
5. Fixace zpět do sedačky
V zoufalství jsem použil snad vše co mě napadlo, abych zabránil posunu dečky na sedáku. Použil jsem oboustranou pásku, místy i kobercovku a v několika místech přišil k drátu tam, kde je potah přitažen očkama (viz šipky). Uvidím, kolik toho sedák vydrží teď. (chybí mi finální fotka po všech těch fixačních procedurách)
Závěrem trocha ohmů a wattů - hodnota odporu jedné části je cca 1.6ohm (1.6ohm sedák + 1.6ohm opěradlo), tedy při běžícím motoru připadá výkon na sedák + opěradlo asi 60W. Připojení pouze jednoho okruhu (byť jen dočasně) nepřipadá v úvahu, nehledě na to, že čidlo je jen v sedáku.
Doufám, že tento popis někomu pomůže při jeho trablech s vyhříváním zadku.