Stránka 1 z 3
Vstřiky
Napsal: 14.12.2009 18:22
od priwi
Ahoj. Neví někdo, co by mohlo způsobit náhlé rozhození nastavení vstřiků? Může to být třeba tím, že alternátor moc dobíjí? Díky za rady.
Re: Vstřiky
Napsal: 26.12.2009 13:24
od stanozoro
naftový filter, trysky sa čiastočne zapchali
Re: Vstřiky
Napsal: 27.12.2009 10:00
od papouch22
kolik je to moc dobiji-napis volty kolik si zmeril. jinak me ted v zime umrela baterka a pri neuspesnym pokusu o start kdy se motor sotva prevaloval doslo k situaci, ze po nastartovani pres kabely jedu a auto jede o dost hur a starty jsou jak tady nekteri pisou nepravidelny beh motoru cca 5 s po startu. tak sem nelenil pichnul ho na ids a vstriky vymazany

tak sem dal novou baterku nahral vstriky a zase jako zamlada. je to divny ale sem si jisty ze to podpeti v siti kuli baterce ktera je ko mi je vymazala. mam focuse s 2 pocitacema pro vstriky a pro motor zvlast
Re: Vstřiky
Napsal: 27.12.2009 10:45
od foki
stava se ze kdyz motor zaklepe (myslim spatny nepravidelny chod ) tak cidlo klepani vymaze striky a musi se znovu pres diagnostiku nahrat jak pise papouch .
Re: Vstřiky
Napsal: 29.12.2009 22:27
od priwi
Dobíjí kolem 15,2V možná víc, občas se rozsvítí kontrolka dobíjení. Po 600km se zase vstřiky rozhodily. Asi to bude chtít nový čerpadlo, protože auto padá občas do nouzáku a počítač hlásí nízký tlak paliva. Nejspíš se pak přidíraj ty vstřiky. A co to čidlo klepání? To by taky mohlo dělat, jo? Ale vžycky to přestalo jet během jízdy, ne např. po nastartování. Díky...
Re: Vstřiky
Napsal: 30.12.2009 07:10
od foki
cidlo jen snímá .
Re: Vstřiky
Napsal: 02.01.2010 19:49
od Milano
No ono stačí, když máš vstřiky špatný a tečou přepadem, že čerpadlo už nestíhá udržet požadovaný tlak a pak ti to padá do nouzáku. To už bych řešil jen v pořádným dieselservisu, kde ti otestují vstřiky (ne baňkovým testem), ale už jen to stojí asi 2t.
A kdybys ty vstřiky musel měnit, tak si nech zkontrolovat i čerpadlo - měli by to udělat automaticky, at' se ti ty nový vstřiky třeba neucpou po čase šponama, kdyby už to čerpadlo bylo chycený.
A to dobíjení bych samozřejmě řešil taky, ale to je nic oproti vstřikům:o)
Re: Vstřiky
Napsal: 02.01.2010 23:29
od priwi
no oni tam jsou nový vstřiky asi půl roku. teď půjde na test čerpadlo a pravděpodobně bude potřeba vyměnit...
Re: Vstřiky
Napsal: 03.01.2010 16:28
od Milano
No to je dobrý taky napsat předem...

No člověče, jestli mě takový srandy taky čekaj, tak potěš pr...
No uvidíš, na co tam přijdou, hlavně to pak nezapomeň dát vědět, at' ostatní ví...no přeju ti, at' už to není nic nákladnýho!

Re: Vstřiky
Napsal: 04.01.2010 18:59
od Miro Hudák
foki píše:stava se ze kdyz motor zaklepe (myslim spatny nepravidelny chod ) tak cidlo klepani vymaze striky a musi se znovu pres diagnostiku nahrat jak pise papouch .
ja som zopár krát štartoval v mrazoch a bez žhavičov, vtedy auto dosť klepe. teraz, po 3 týždňoch som zistil, že mám spotrebu o 1,5 litra vyššiu, može to mať súvis? myslím s tým vymazaním strikov... vďaka za radu
Re: Vstřiky
Napsal: 04.01.2010 21:18
od priwi
tak dneska bylo auto na počítači a zas to ukázalo jen vstřikovače. ani se nezobrazilo čerpadlo, i když to několikrát spadlo do nouzáku a dřív tenhle jev ukazoval nízký tlak paliva (už s novýma vstřikama)... tak ještě vyměníme alternátor kterej snad bude dávat správný napětí, novej regulátor v tom původnim totiž dělal ještě větší. a zkusíme s tim chvíli jezdit, a když to udělá znovu, tak jde čerpadlo na kontrolu. btw - ty vstřiky se rozhodily chvíli po výměně toho regulátoru, tak to třeba je tim napětim, že to resetuje ř.j. ví bůh....
Re: Vstřiky
Napsal: 11.01.2010 20:52
od hrica
Tak vstřiky, no minulý týden jsem to odvezl do servisu, za studena to jelo jako traktor, v nízkých otáčkách, mám už 185000 km, tak jsem si říkal, asi jeden vstřik, objednal jsem diagnostiku a ouva, ten jeden vstřik total, a zbytek je na výměnu, když jsem se ptal na důvod, tak mě řekli, že u těchto aut je to normální-výměna mezi 150000-200000 km, tak at víte co vás čeká.

Re: Vstřiky
Napsal: 12.01.2010 09:10
od Kebis
Taky se hlasím. Před Vánocema mi to 2x chcíplo na neutral. Ale v pohodě jsem zase nastartoval. Pak mi to chcíplo za jízdy a bohužel už nechytl. Teď se dělá repas vstřiků a čerpadla. Je to raketa no, ale čeká to asi každého s tímto motorem. Nejdřív jsem to sváděl na naftu. Ale beru jen u značkových čerpaček. A když jsem se tady dočetl, že ty vstřiky vydrží cca tak 150.000 km tak mě to vyšlo celkem přesně. Tak přeju všem ať vám vydrží v cajku co nejdéle.

Re: Vstřiky
Napsal: 12.01.2010 09:30
od foki
a nemohlo to byt cidlo vacky ?
Re: Vstřiky
Napsal: 12.01.2010 10:25
od Kebis
To jsem se tu dočetl,říkal jsem jim to v servise ale prej ne. Poslali vstřiky na diagnostiku do Soběslavi. Tal snad mě neoje...
foki píše:a nemohlo to byt cidlo vacky ?