Zdravim vsetkych,ak dovolite pridam sa k danej teme aj ked je uz starsia.Priviezol som svoj FF2ST z nemecka,po 600 kilometroch mi to zacalo popiskovat presne ako to tu bolo spomenute a na tlaku turba bolo vidiet pokles cca na 0,3 baru.Po rozobrati mechanici zistili ze je problem s dielcom na odvetravani klukovej skrine.Je tam tenucka gumova membrana ktora sa pretrhne a mozme menit cely diel ktory nieje lacny,nastastie mi to kamarat objednal zo servisu Volvo ktory vlastni a moja radost bola spat

Foki tu dal nakres dielu je to presne ono.Mechanici mi to aj nahradzali inou gumou,ale vydrzala len par dni,treba to vymenit cele a je pokoj.Neskor som zistoval pricinu,v mojom pripade auto nejazdilo cca pol roka a po takej dlhej dobe hned jazda 600km po dialnici moze znicit cokolvek gumove kde sa nachadza nejaky tlak.Este sme zachytili jeden fakt,viecko oleja sa prisavalo po otvoreni,cize tam tou roztrhnutou membranou vznikol nejaky podtlak.Dufam ze to niekomu pomoze ak by mal podobny problem este.
Ford Focus II
Performance blue 2006,Eibach pro-kit,Eibach pro-spacers,Bluefin chip(Stage-
2),RS sparkplugs,De-cat Cobra,CAIS-Autospecialists-gen.2