Trhanie motora nad 1800 ot 1.8TDCI 74kW

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
villli
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Trhanie motora nad 1800 ot 1.8TDCI 74kW

Příspěvek od villli » 19.08.2006 19:27

Dobrý deň,

Mám FOFO 1,8 TDCI 74 kW Kombi a začala sa mi prejavovať takáto chyba:Pri rozbehehu sa auto chavá normálne do 1700 1800 ot potom tam nastane také jemné trhnutie ktoré tam do teraz nebolo potom vsetko ok pri 2100 až 2300 podobné trhnutia a potom všetko ok plynulý rozbeh ako pred tým.Mám pocit že sa to nedeje stále.A výkon sa vobec nestratil. Neviete mi poradiť čím by to mohlo byť?

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 20.08.2006 11:31

Mi to delala spojka. Pri rychlejsim rozjezdu to pri razeni 1,2,3 nad 2000ot. 2-3x skublo a pak uz to jelo normalne. S novou spojkou je to dobre. Ale muze to byt i problem se vzduchem, atd.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

villli
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od villli » 20.08.2006 14:12

To je fakt zaujimave to ako presmykovala?Ja tam mam 78 tis. km to by mala snad ešte vydrźať ale dnes som prišiel na daľšiu vec ono to robi aj bez zaradenej rychlosti keď tie otáčky idu plynule hore a medzi 1800 a 2100 ot. je rušenie .taký nepravidelný chod a potom zase všetko ok.

EL
Junior
Junior
Příspěvky: 266
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostravsko

Příspěvek od EL » 20.08.2006 19:07

Projdi si chyby uložené v řídící jednotce, možná je vadný nějaký snímač. Bylo to tu někde popsáno.
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver

villli
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

To EL

Příspěvek od villli » 20.08.2006 19:30

Ja som to hladal čeče ale sa mi to velmi nepodarilo.Znamená to že bez diagnostiky sa nepohnem?

EL
Junior
Junior
Příspěvky: 266
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostravsko

Příspěvek od EL » 20.08.2006 21:09

Diagnostický mód přistrojové desky

Slouží k výpisu hodnot, které jsou posílány k přístrojové desce

Aktivace:

* Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I"
* Stiskněte a podržte nulovací tlačítko denního počítadla kilometrů
* Otočte klíček zapalování do polohy "II" nebo "III"
* Držte nulovací tlačítko do doby, než se na digitálním displeji místo denního počítadla kilometrů objeví "tESt" (cca 5 sekund)
* Jednotlivým mačkáním se přepíná mezi jednotlivými hodnotami:

1. test
2. GAGE: zkouška analogových ukazatelů
3. 8888: zkouška LCD displeje
4. rs22: verze ROM
5. E001: verze NVRAM
6. Dtc-NONE: výpis registrů závad přístrojové desky. Pokud bliká NONE, registr závad prázdný, jinak viz popis níže
7. 000.0: aktuální rychlost vozidla v mílích za hodinu
8. 000.0: aktuální rychlost vozidla v kilometrech za hodinu
9. 32c: úroveň teploty nasávaného vzduchu motoru
10. 800: otáčkoměr - počet otáček za minutu
11. 63: údaj MAR senzoru - změna tlaku (na vypnutém motoru ukazuje 033) .
12. F202: hladina paliva (0-255) - údaj z plováku.
13. L219:
14. 103F
15. 093C: teplota chladící kapaliny (v °C)
16. 09CC: teplota chladící kapaliny (hexa)
17. 14.9: napětí v elektrické síti
18. Ab-l: stav relé, chyba ABS.
19. Eb-l: stav relé, chyba EBD.
20. II-l: stav relé, osvětlení přístrojové desky (-l vypnuto, -h zapnuto).
21. Cr-h: stav relé, zapalování

Kódy chyb (DTC) přístrojové desky:

9202 Fuel pump module circuit
9204 Fuel pump module short to
9342 PCM is defective
9317 Battery voltage high
9318 Battery voltage low
9359 Ignition Run/ACC circuit failure
A143 NVM memory failure
A477 Module configuration failure
D041 Invalid data for vehicle speed
D027 Invalid data for engine RPM
D073 Invalid data for engine coolant
D262 Missing speed, tacho, engine temperature or odometer count
D123 Invalid data for odometer
Jako vedlejší účinek spuštění tohoto testu se vynuluje denní počítadlo!
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver

villli
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od villli » 20.08.2006 22:13

To: EL
Díky moc hneď zajtra vyskúšam.

villli
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od villli » 25.08.2006 18:46

Tak bohužial to nepomohlo .Fakt nemáte niekto skúsenosti s podobným chovaním?Spojku som vyradil je to teké ostrejšie trhnutie.Ale akokeby len jeden valec neišiel ja už neviem čo s tým.Nemáte niekto v Českých budejoviciach diagnostiku?Aspoň +- aby som vedel kam sa pozrieť.

Uživatelský avatar
speedy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 831
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slánsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od speedy » 25.08.2006 18:52

na to ti poradím jedno...kontaktuj Fokiho, ten je od Budějic.... :!:
Karel FoFo 3 combi 2015 1.5 TDCi Black Shadow
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver

villli
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od villli » 25.08.2006 18:58

Fakt a kto to je? maš jeho adrsu?

Uživatelský avatar
Mike
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: J.Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike » 25.08.2006 19:11

villli píše:Fakt a kto to je? maš jeho adrsu?
Takhle sem se dlouho nezasmal :D :D :D :D :D :D :D
FF 1,6 16V,02, hatchback, Car Audio: Alpine + Rodek
Obrázek
Obrázek

villli
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od villli » 25.08.2006 19:14

OK som rád ale ja som fakt trošku mimo čítal som veľa chvály ale nemám šajny...

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 25.08.2006 19:27

villli píše:OK som rád ale ja som fakt trošku mimo čítal som veľa chvály ale nemám šajny...
Nic si z toho nedelej. Jsi tu kratce a ostatni, co tu jsou o neco dele, tak jsou uz trosku deformovani, proto je ani ve snu nenapadne, ze nekdo novy nemusi Fokiho znat.
Foki je tusim zakladatel tohoto fora, jinak prvni admin. Protoze je to na nej uz moc, tak ma noveho pomocnika - 2. admin a to je Damon.
Ma sikovnou dilnu v blizkosti Ceskych Budejovic, v Lisove ("s" a "e" s hackama), a zabyva se prakticky jen focusama. Jinak organizoval 1. setkani fordu v Ceske republice, letos v kempu Krivonoska, blizko Hluboke nad Vltavou.
Adresu na nej najdes, kdyz si otevres jeho profil.
Jinak te tu vitam - nas uvitaci ceremoniar Usak na tebe asi jeste nenarazil. :lol:
Diagnostiku Foki ma a take kazdy tovarni servis ford. Nemas napsane v podpise odkud jsi, tak podle slovenstiny tipuju Slovensko.
Kolem 1800-2000 ot zacina fungovat turbo, tak jestli to tve cukani nema souvisloti se vzduchem.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

villli
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od villli » 25.08.2006 19:49

Díky moc za uvítanie a vysvetlenie.Aj tak som rád keď rozosmievam ľudí.

Keď sa to prvý krát prejavilo tak mi auto ráno jednoducho nenaskočilo.Bol som vo Ford Servise v ČB a tam prišli na to že zkorodovaná zásuvka k vysokotlakému čerpadlu.A fakt to aj dalo na chvilu pokoj ale teraz sa to začalo opakovať a fakt je to len cukanie a teraz stále pri akýchkoľvek otáćkach.len to trhne a hneď ide dalej.Asi budem musieť navštíviť fokiho... a uvidíme

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 25.08.2006 20:15

villli píše:Díky moc za uvítanie a vysvetlenie.Aj tak som rád keď rozosmievam ľudí.

Keď sa to prvý krát prejavilo tak mi auto ráno jednoducho nenaskočilo.Bol som vo Ford Servise v ČB a tam prišli na to že zkorodovaná zásuvka k vysokotlakému čerpadlu.A fakt to aj dalo na chvilu pokoj ale teraz sa to začalo opakovať a fakt je to len cukanie a teraz stále pri akýchkoľvek otáćkach.len to trhne a hneď ide dalej.Asi budem musieť navštíviť fokiho... a uvidíme
Villli, fakt mas zvlastni a a si od Boha smysl pro humor. Ted jsi dostal i mne. Jak dlouho jsi v Budejicich? Nebyl jsi tam uz 14.-16.7. letos? Vzdyt jsme zablokovali prijezd do mesta od Hluboke. Podivej se na srazy. :lol: :lol: :lol:
Tu zasuvku vymenili nebo jen jako vycistili? Tam bych se podival jako prvni. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti