Trhanie motora nad 1800 ot 1.8TDCI 74kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Trhanie motora nad 1800 ot 1.8TDCI 74kW
Dobrý deň,
Mám FOFO 1,8 TDCI 74 kW Kombi a začala sa mi prejavovať takáto chyba:Pri rozbehehu sa auto chavá normálne do 1700 1800 ot potom tam nastane také jemné trhnutie ktoré tam do teraz nebolo potom vsetko ok pri 2100 až 2300 podobné trhnutia a potom všetko ok plynulý rozbeh ako pred tým.Mám pocit že sa to nedeje stále.A výkon sa vobec nestratil. Neviete mi poradiť čím by to mohlo byť?
Mám FOFO 1,8 TDCI 74 kW Kombi a začala sa mi prejavovať takáto chyba:Pri rozbehehu sa auto chavá normálne do 1700 1800 ot potom tam nastane také jemné trhnutie ktoré tam do teraz nebolo potom vsetko ok pri 2100 až 2300 podobné trhnutia a potom všetko ok plynulý rozbeh ako pred tým.Mám pocit že sa to nedeje stále.A výkon sa vobec nestratil. Neviete mi poradiť čím by to mohlo byť?
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
-
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Junior
- Příspěvky: 266
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostravsko
Diagnostický mód přistrojové desky
Slouží k výpisu hodnot, které jsou posílány k přístrojové desce
Aktivace:
* Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I"
* Stiskněte a podržte nulovací tlačítko denního počítadla kilometrů
* Otočte klíček zapalování do polohy "II" nebo "III"
* Držte nulovací tlačítko do doby, než se na digitálním displeji místo denního počítadla kilometrů objeví "tESt" (cca 5 sekund)
* Jednotlivým mačkáním se přepíná mezi jednotlivými hodnotami:
1. test
2. GAGE: zkouška analogových ukazatelů
3. 8888: zkouška LCD displeje
4. rs22: verze ROM
5. E001: verze NVRAM
6. Dtc-NONE: výpis registrů závad přístrojové desky. Pokud bliká NONE, registr závad prázdný, jinak viz popis níže
7. 000.0: aktuální rychlost vozidla v mílích za hodinu
8. 000.0: aktuální rychlost vozidla v kilometrech za hodinu
9. 32c: úroveň teploty nasávaného vzduchu motoru
10. 800: otáčkoměr - počet otáček za minutu
11. 63: údaj MAR senzoru - změna tlaku (na vypnutém motoru ukazuje 033) .
12. F202: hladina paliva (0-255) - údaj z plováku.
13. L219:
14. 103F
15. 093C: teplota chladící kapaliny (v °C)
16. 09CC: teplota chladící kapaliny (hexa)
17. 14.9: napětí v elektrické síti
18. Ab-l: stav relé, chyba ABS.
19. Eb-l: stav relé, chyba EBD.
20. II-l: stav relé, osvětlení přístrojové desky (-l vypnuto, -h zapnuto).
21. Cr-h: stav relé, zapalování
Kódy chyb (DTC) přístrojové desky:
9202 Fuel pump module circuit
9204 Fuel pump module short to
9342 PCM is defective
9317 Battery voltage high
9318 Battery voltage low
9359 Ignition Run/ACC circuit failure
A143 NVM memory failure
A477 Module configuration failure
D041 Invalid data for vehicle speed
D027 Invalid data for engine RPM
D073 Invalid data for engine coolant
D262 Missing speed, tacho, engine temperature or odometer count
D123 Invalid data for odometer
Jako vedlejší účinek spuštění tohoto testu se vynuluje denní počítadlo!
Slouží k výpisu hodnot, které jsou posílány k přístrojové desce
Aktivace:
* Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I"
* Stiskněte a podržte nulovací tlačítko denního počítadla kilometrů
* Otočte klíček zapalování do polohy "II" nebo "III"
* Držte nulovací tlačítko do doby, než se na digitálním displeji místo denního počítadla kilometrů objeví "tESt" (cca 5 sekund)
* Jednotlivým mačkáním se přepíná mezi jednotlivými hodnotami:
1. test
2. GAGE: zkouška analogových ukazatelů
3. 8888: zkouška LCD displeje
4. rs22: verze ROM
5. E001: verze NVRAM
6. Dtc-NONE: výpis registrů závad přístrojové desky. Pokud bliká NONE, registr závad prázdný, jinak viz popis níže
7. 000.0: aktuální rychlost vozidla v mílích za hodinu
8. 000.0: aktuální rychlost vozidla v kilometrech za hodinu
9. 32c: úroveň teploty nasávaného vzduchu motoru
10. 800: otáčkoměr - počet otáček za minutu
11. 63: údaj MAR senzoru - změna tlaku (na vypnutém motoru ukazuje 033) .
12. F202: hladina paliva (0-255) - údaj z plováku.
13. L219:
14. 103F
15. 093C: teplota chladící kapaliny (v °C)
16. 09CC: teplota chladící kapaliny (hexa)
17. 14.9: napětí v elektrické síti
18. Ab-l: stav relé, chyba ABS.
19. Eb-l: stav relé, chyba EBD.
20. II-l: stav relé, osvětlení přístrojové desky (-l vypnuto, -h zapnuto).
21. Cr-h: stav relé, zapalování
Kódy chyb (DTC) přístrojové desky:
9202 Fuel pump module circuit
9204 Fuel pump module short to
9342 PCM is defective
9317 Battery voltage high
9318 Battery voltage low
9359 Ignition Run/ACC circuit failure
A143 NVM memory failure
A477 Module configuration failure
D041 Invalid data for vehicle speed
D027 Invalid data for engine RPM
D073 Invalid data for engine coolant
D262 Missing speed, tacho, engine temperature or odometer count
D123 Invalid data for odometer
Jako vedlejší účinek spuštění tohoto testu se vynuluje denní počítadlo!
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver
-
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
- speedy
- Pokročilý
- Příspěvky: 831
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slánsko
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
- Mike
- Nováček
- Příspěvky: 106
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: J.Hradec
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Nic si z toho nedelej. Jsi tu kratce a ostatni, co tu jsou o neco dele, tak jsou uz trosku deformovani, proto je ani ve snu nenapadne, ze nekdo novy nemusi Fokiho znat.villli píše:OK som rád ale ja som fakt trošku mimo čítal som veľa chvály ale nemám šajny...
Foki je tusim zakladatel tohoto fora, jinak prvni admin. Protoze je to na nej uz moc, tak ma noveho pomocnika - 2. admin a to je Damon.
Ma sikovnou dilnu v blizkosti Ceskych Budejovic, v Lisove ("s" a "e" s hackama), a zabyva se prakticky jen focusama. Jinak organizoval 1. setkani fordu v Ceske republice, letos v kempu Krivonoska, blizko Hluboke nad Vltavou.
Adresu na nej najdes, kdyz si otevres jeho profil.
Jinak te tu vitam - nas uvitaci ceremoniar Usak na tebe asi jeste nenarazil.

Diagnostiku Foki ma a take kazdy tovarni servis ford. Nemas napsane v podpise odkud jsi, tak podle slovenstiny tipuju Slovensko.
Kolem 1800-2000 ot zacina fungovat turbo, tak jestli to tve cukani nema souvisloti se vzduchem.
-
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Díky moc za uvítanie a vysvetlenie.Aj tak som rád keď rozosmievam ľudí.
Keď sa to prvý krát prejavilo tak mi auto ráno jednoducho nenaskočilo.Bol som vo Ford Servise v ČB a tam prišli na to že zkorodovaná zásuvka k vysokotlakému čerpadlu.A fakt to aj dalo na chvilu pokoj ale teraz sa to začalo opakovať a fakt je to len cukanie a teraz stále pri akýchkoľvek otáćkach.len to trhne a hneď ide dalej.Asi budem musieť navštíviť fokiho... a uvidíme
Keď sa to prvý krát prejavilo tak mi auto ráno jednoducho nenaskočilo.Bol som vo Ford Servise v ČB a tam prišli na to že zkorodovaná zásuvka k vysokotlakému čerpadlu.A fakt to aj dalo na chvilu pokoj ale teraz sa to začalo opakovať a fakt je to len cukanie a teraz stále pri akýchkoľvek otáćkach.len to trhne a hneď ide dalej.Asi budem musieť navštíviť fokiho... a uvidíme
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Villli, fakt mas zvlastni a a si od Boha smysl pro humor. Ted jsi dostal i mne. Jak dlouho jsi v Budejicich? Nebyl jsi tam uz 14.-16.7. letos? Vzdyt jsme zablokovali prijezd do mesta od Hluboke. Podivej se na srazy.villli píše:Díky moc za uvítanie a vysvetlenie.Aj tak som rád keď rozosmievam ľudí.
Keď sa to prvý krát prejavilo tak mi auto ráno jednoducho nenaskočilo.Bol som vo Ford Servise v ČB a tam prišli na to že zkorodovaná zásuvka k vysokotlakému čerpadlu.A fakt to aj dalo na chvilu pokoj ale teraz sa to začalo opakovať a fakt je to len cukanie a teraz stále pri akýchkoľvek otáćkach.len to trhne a hneď ide dalej.Asi budem musieť navštíviť fokiho... a uvidíme



Tu zasuvku vymenili nebo jen jako vycistili? Tam bych se podival jako prvni.

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti