
Je možné že to souvisí s předešlou závadou, kdy nějakou dobu po kapičkách uchcávalo z potrubí chladiče posilovače řízení.
Jedná se o to, že na plný rejd je to normálně 1,5 otáčky volantem, za jízdy i v klidu.
Dnes jsem ale díky jednomu umělci musel vyparkovávat z místa, kdy před a za autem bylo max 5cm

Při tomto manévru jsem zjistil, že na každou stranu je to už jenom 1,25 otáčky.
Ale jenom na místě, za jízdy je to ok.
Volant jde pěkně zlehka, ale před poslední 1/4 se začne ozývat servo, jako když už je volant nadoraz a dál už mě to nepustí.
Silou s tím trošku pohnout jde, ale nezkoušel jsem to raději dál.
Nesetkal se už někdo s něčím podobným?
Je možné že nebude problém v servu, které mě hned napadlo, ale možná někde v řízení.
Zítra se zkusím na to podívat zespodu, jestli tam někde něco třeba nevadí...
Co vy na to? (třeba Foki
