Občasné zvýšení teploty

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
ihrdlick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2046
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Občasné zvýšení teploty

Příspěvek od ihrdlick » 09.08.2006 06:29

Po výměně vodní pumpy (asi 500km), se mi sem tam stane (zatím 2x), že se z ničeho nic začne zvyšovat teplota. Zapnu topení, sletí to dolů a pak už je to v klidu. Může to být termostatem nebo je ještě někde v trubkách nějaká vzduchová bublinka, která to čidlo ohřeje více než voda? Už jsem o tom psal "vodní pumpa". Dík za rady a názory...
Obrázek
1.6i 2000*Facelift*16"*EA*DIGI KLIMA*BC*PA

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 09.08.2006 19:01

Myslim, ze by to mohlo byz zavzdusnene. Nevim, jaky figl nebo postup je u FoFo. U skodovky se pracovalo s otevrenym topenim naplno, s pracovni teplotou motoru a dolevala se kapalina, dokud sly bublinky z otevreneho odvzdusnovaciho ventilu.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
ihrdlick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2046
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ihrdlick » 10.08.2006 06:19

No něco podobného mi říkal kámoš, že při nastartovaném (zahřátém) motoru mám opatrně otevřít víčko chladící kapaliny a pozorovat, jestli nejdou bublinky. Až nepůjdou, tak je to OK. Možná fakt někde nějaká malinká zůstala.
Obrázek
1.6i 2000*Facelift*16"*EA*DIGI KLIMA*BC*PA

Fordik
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1557
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fordik » 13.08.2006 16:45

No já stejný,ale zároveň úplně jiný problém. Teplota mi vyleze na normál a tam zůstane, ale skoro hned po nastartování se mi sepne větrák takovým způsobem že to je slyšet i uvnitř auta :o/ To asi nemá být,že?!

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 13.08.2006 18:02

Fordik píše:No já stejný,ale zároveň úplně jiný problém. Teplota mi vyleze na normál a tam zůstane, ale skoro hned po nastartování se mi sepne větrák takovým způsobem že to je slyšet i uvnitř auta :o/ To asi nemá být,že?!
Myslis vetrak u chladice, ktery spina az po dosazeni vyssi teploty?
Pak chyba u cidla teploty chladici kapaliny - rozpojene kontakty nebo prerusene cidlo (tepelne zavisly odpor). Melo by byt vzadu na hlave motoru, blizko zapalovaciho modulu. Dalsi cidlo je na prave strane hlavy vpredu blizko alternatoru. Obe cidla jsou propojena s ridici jednotkou a ovladaci rele je myslim c. 16, pod kapotou uplne vpravo dole pri pohledu od leveho blatniku.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

swm
Junior
Junior
Příspěvky: 335
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava, Bílovec

Příspěvek od swm » 13.08.2006 19:19

Fordik píše:No já stejný,ale zároveň úplně jiný problém. Teplota mi vyleze na normál a tam zůstane, ale skoro hned po nastartování se mi sepne větrák takovým způsobem že to je slyšet i uvnitř auta :o/ To asi nemá být,že?!
Neni to ventilator klimy? Nemas zaply ofuk predniho skla?
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03

Uživatelský avatar
ihrdlick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2046
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ihrdlick » 30.08.2006 10:50

Tak 14 dnů nic a včera mi teplota zase lezla nahoru :evil: Jezdím pořád stejně a jednou za čas to udělá. Bublinky v kapalině už snad být nemůžou, žeby čidlo ?
Obrázek
1.6i 2000*Facelift*16"*EA*DIGI KLIMA*BC*PA

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů