Po zahřátí na provozní teplotu - hrubší chod motoru

Odpovědět
dostis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 04.11.2008 14:47
Bydliště: Brno

Po zahřátí na provozní teplotu - hrubší chod motoru

Příspěvek od dostis » 27.05.2009 14:37

Zdravím ve spolek, prošel jsem fórum křížem krážem, ale nenašel jsem odpovídající problém, proto zakládám nové téma. Upozorňuji, že jsem laik:)

Fofo jezdí za studena perfektně, jde krásně za plynem už odspodu, rozjezdy jsou hladké a plynulé, také zvuk je tlumenější. Jakmile se zahřeje na provozní teplotu, chod motoru je výrazně hrubší, hlučnější, je to cítit i přes plynový pedál. Při rozjezdu tomu musím mnohem víc dávat a akcelerace je někdy až nerovnoměrná. Taky se mi zdá, že to snad má vliv i na brždění, jde to více ztuha.

Vím, že mi odchází setrvačník, je zralý na výměnu, ale zaráží mě, že by to mělo až tak dalekosáhlé souvistlosti. V aut. servisu mi sdělili, že to byl projet jejich hlavní servisní technik (za 200,- :)) a že je to "asi" normální. Také diagnostika nezjistila žádnou chybu.

Na volnoběh, kolem 1200-1400 ot. jsou cítít výrazné vibrace od motoru.

Nemáte, prosím, někdo podobné zkušenosti, případně radu, včem by mohl být problém?
Ford Focus 1.8 TDCi Ghia, DNW, r.v 2004, 85kW, cosmic-silver

dostis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 04.11.2008 14:47
Bydliště: Brno

Re: Po zahřátí na provozní teplotu - hrubší chod motoru

Příspěvek od dostis » 24.06.2009 13:15

Tak problem stale pretrvava, na volnobeh takovy to KlaKlaKlaKlak, i pri rozjedech. Byl jsem v Auto ZM na diagnostice vstriku a cerpadla. Az na jeden vstrik, ktery je o 0.2 merne jednotky pres maximalni hranici prepadu (tzn "netesny pres prepad", bylo by pry dobre je nechat pretesnit vsechny, cca 3000,-/ks), jsou vsechny OK, reakcni doba naprosto v norme ve vsech modech zatizeni...opravili mi nejaky vysokotlaky ventil na cerpadle, vymenili palivovy filtr.
Na chodu motoru naprosto zadna zmena. Klapavy zvuk je slyset stale spolu s mirne nerovnomernou akceleraci na dvojku. Zvuk je do kabiny vice slyset kdyz mam seslapnutou spojku, takze se spise priklanim k tem rozvodum, pripadne setrvacniku se spojkou, ted jde o to co vymenit driv... :roll:
Nebo mel by nekdo jina doporuceni? Predem diky.
Ford Focus 1.8 TDCi Ghia, DNW, r.v 2004, 85kW, cosmic-silver

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Po zahřátí na provozní teplotu - hrubší chod motoru

Příspěvek od foki » 25.06.2009 22:01

asi bych zacal tím setrvakem
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host