Po zahřátí na provozní teplotu - hrubší chod motoru

Odpovědět
dostis
Nováček
Nováček

Po zahřátí na provozní teplotu - hrubší chod motoru

Příspěvek od dostis » 27.05.2009 14:37

Zdravím ve spolek, prošel jsem fórum křížem krážem, ale nenašel jsem odpovídající problém, proto zakládám nové téma. Upozorňuji, že jsem laik:)

Fofo jezdí za studena perfektně, jde krásně za plynem už odspodu, rozjezdy jsou hladké a plynulé, také zvuk je tlumenější. Jakmile se zahřeje na provozní teplotu, chod motoru je výrazně hrubší, hlučnější, je to cítit i přes plynový pedál. Při rozjezdu tomu musím mnohem víc dávat a akcelerace je někdy až nerovnoměrná. Taky se mi zdá, že to snad má vliv i na brždění, jde to více ztuha.

Vím, že mi odchází setrvačník, je zralý na výměnu, ale zaráží mě, že by to mělo až tak dalekosáhlé souvistlosti. V aut. servisu mi sdělili, že to byl projet jejich hlavní servisní technik (za 200,- :)) a že je to "asi" normální. Také diagnostika nezjistila žádnou chybu.

Na volnoběh, kolem 1200-1400 ot. jsou cítít výrazné vibrace od motoru.

Nemáte, prosím, někdo podobné zkušenosti, případně radu, včem by mohl být problém?
Ford Focus 1.8 TDCi Ghia, DNW, r.v 2004, 85kW, cosmic-silver

dostis
Nováček
Nováček

Re: Po zahřátí na provozní teplotu - hrubší chod motoru

Příspěvek od dostis » 24.06.2009 13:15

Tak problem stale pretrvava, na volnobeh takovy to KlaKlaKlaKlak, i pri rozjedech. Byl jsem v Auto ZM na diagnostice vstriku a cerpadla. Az na jeden vstrik, ktery je o 0.2 merne jednotky pres maximalni hranici prepadu (tzn "netesny pres prepad", bylo by pry dobre je nechat pretesnit vsechny, cca 3000,-/ks), jsou vsechny OK, reakcni doba naprosto v norme ve vsech modech zatizeni...opravili mi nejaky vysokotlaky ventil na cerpadle, vymenili palivovy filtr.