Chip Focus 1.6 ti-vct
-
- Test driver
- Příspěvky: 4584
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Chip Focus 1.6 ti-vct
jo jo to vypadá pěkně...
Eště záleží na tom, na kolik Kč vyšla taková úprava...
A jaké jsou dojmy? Jede to líp?
Eště záleží na tom, na kolik Kč vyšla taková úprava...
A jaké jsou dojmy? Jede to líp?
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Chip Focus 1.6 ti-vct
Hele já bych to nechal ještě odměřit někde jinde a pak bych teprve ty výsledky považoval za pravdivý..
Já už se taky víc jak rok chystám na brzdu jinam, než mi dělal chip na mojí atmosféře
Já už se taky víc jak rok chystám na brzdu jinam, než mi dělal chip na mojí atmosféře
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Kaizer
- Nováček
- Příspěvky: 173
- Registrován: 20.01.2010 00:38
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Chip Focus 1.6 ti-vct
Cena je individuální. Zavolej nebo napiš a zkus se domluvit. Já komunikoval s technikem p. Štechem, který provedl i samotnou úpravu.
S ohledem na ne zrovna optimální povětrnostní podmínky jsem zrovna motor do omezovače netočil( cesta do Jihlavy přes Vysočinu stojí za to), ale kroutící moment je dost znát. S jakou lehkostí vyjížděl stoupání, to mě docela překvapilo.
Ohledně spotřeby po zhruba 200km vychází +- stejně. Ale to ukáže až čas.
S ohledem na ne zrovna optimální povětrnostní podmínky jsem zrovna motor do omezovače netočil( cesta do Jihlavy přes Vysočinu stojí za to), ale kroutící moment je dost znát. S jakou lehkostí vyjížděl stoupání, to mě docela překvapilo.
Ohledně spotřeby po zhruba 200km vychází +- stejně. Ale to ukáže až čas.
Audi A7 Sportback 3.0 BiTDI 2016 současné
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
Minulost
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
Minulost
- Kaizer
- Nováček
- Příspěvky: 173
- Registrován: 20.01.2010 00:38
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Chip Focus 1.6 ti-vct
Je to přesně 24 HP a 19nm v porovnání s origo tabulkou.Blackhawk píše:No, celkom slusne, 14 konikov vytlacit z atmosfery, ked to este porovnas s origo tabulkovou hodnotou tak je to narast skoro 20 koni co je celkom pekne.
Audi A7 Sportback 3.0 BiTDI 2016 současné
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
Minulost
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
Minulost
- froxic
- Nováček
- Příspěvky: 94
- Registrován: 06.08.2014 12:47
- Bydliště: Ostrava
Re: Chip Focus 1.6 ti-vct
Hmm, pěkné, ale fakt by to chtělo nechat odměřit úplně někde jinde, ať je to objektivní. Posunout graf o pár procent není nic těžkého. Jinak co spotřeba a další dojmy?
Focus II 1.6 Ti-VCT (85kW), 2005, 5dv. hatchback, Ghia, Machine silver, K&N filtr,
SONY CD132-MP3 + Gladen RS 165 V2 + Gladen M SET 7 (SQX 08 VB + RC 90c2) + komplet odhlučnění
SONY CD132-MP3 + Gladen RS 165 V2 + Gladen M SET 7 (SQX 08 VB + RC 90c2) + komplet odhlučnění
- Kaizer
- Nováček
- Příspěvky: 173
- Registrován: 20.01.2010 00:38
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Chip Focus 1.6 ti-vct
Rozumím, důvěřuj ale prověřuj. Až bude příležitost tak to nechám přeměřit. Na druhou stranu, nejedná se o žádnou garážnický chiptuning, kde ti to za půl hodiny s padesátiprocentní slevou nahrajou na parkovišti u Teska ale o renomovanou firmu, která by si falšování údajů neměla dovolit.
Audi A7 Sportback 3.0 BiTDI 2016 současné
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
Minulost
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
Minulost
- Deja Vu
- Junior
- Příspěvky: 371
- Registrován: 06.03.2012 03:29
- Bydliště: Bílina
Re: Chip Focus 1.6 ti-vct
Jako rozumná firma se mi docela jeví tato:
http://www.chiptuning.cz/detail/Osobn%C ... s-1-6-85kw
I ty hodnoty mi přijdou reálné
http://www.chiptuning.cz/detail/Osobn%C ... s-1-6-85kw
I ty hodnoty mi přijdou reálné
-
- Test driver
- Příspěvky: 4584
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Chip Focus 1.6 ti-vct
Jo ty hodnoty jsou reálné Focus 3 s motorem 1,6Ti-VCT se prodává ve verzi 92kW....
A je to ten samý jako ve dvojce naladěný na 85kW
A je to ten samý jako ve dvojce naladěný na 85kW
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Deja Vu
- Junior
- Příspěvky: 371
- Registrován: 06.03.2012 03:29
- Bydliště: Bílina
Re: Chip Focus 1.6 ti-vct
No ale tady se řeší Focus MK2 s tímto motorem a ten s 92 kW nedělali...
Jsi si jistý, že ten motor je naprosto stejný, bez úprav u mk3 jako byl u mk2 a mk2,5 ?
úryvek článku z auto.cz z recenze FoFo mk3
Jsi si jistý, že ten motor je naprosto stejný, bez úprav u mk3 jako byl u mk2 a mk2,5 ?
úryvek článku z auto.cz z recenze FoFo mk3
Motor 1,6 Ti-VCT (77 kW, 92 kW)
Dostupné modely dostaly důkladně modernizovaný celohliníkový čtyřválec, vycházející z původní konstrukce Yamaha, kterou Ford uvedl už v první generaci tohoto modelu.
Obě výkonové verze motoru 1,6 Ti-VCT s atmosférickým plněním jsou osazeny plynule proměnným časováním sacích i výfukových ventilů, které zvyšuje točivý moment v nízkých otáčkách a rozšiřuje pásmo momentového maxima kolem 4000 min-1.
Výkon silnější verze (92 kW) patří k nadprůměrným hodnotám ve třídě. Oba motory jsou dodávány s pětistupňovou ručně řazenou převodovkou.
Naposledy upravil(a) Deja Vu dne 14.01.2015 19:35, celkem upraveno 1 x.
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Chip Focus 1.6 ti-vct
Reklamni kecy Motor je stejny. Pouzival se ve verzich 88 a 92kW take v Mondeu Mk4.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4584
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Chip Focus 1.6 ti-vct
A ve Fiestě Sport... 99kW
Focus 2 před faceliftem měl myslím jiné výfukové potrubí oproti faceliftu (4 lambdy). Ale samotný motor je stejný.
Focus 2 před faceliftem měl myslím jiné výfukové potrubí oproti faceliftu (4 lambdy). Ale samotný motor je stejný.
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Chip Focus 1.6 ti-vct
Jo, mám tam 4 lambdy, už se těším, až se to rozbije
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- froxic
- Nováček
- Příspěvky: 94
- Registrován: 06.08.2014 12:47
- Bydliště: Ostrava
Re: Chip Focus 1.6 ti-vct
Mám taky, i stejný rok výroby - no snad to bude OK... ťuk ťuk... Nicméně zpět k tématu, pokud je to měření reálné, tak bych o tom docela uvažoval, ne ani kvůli maximálnímu výkonu, ale hlavně vyššímu kroutícímu momentu v nižších otáčkách (za předpokladu, že graf není podvrh).
Focus II 1.6 Ti-VCT (85kW), 2005, 5dv. hatchback, Ghia, Machine silver, K&N filtr,
SONY CD132-MP3 + Gladen RS 165 V2 + Gladen M SET 7 (SQX 08 VB + RC 90c2) + komplet odhlučnění
SONY CD132-MP3 + Gladen RS 165 V2 + Gladen M SET 7 (SQX 08 VB + RC 90c2) + komplet odhlučnění
- Kaizer
- Nováček
- Příspěvky: 173
- Registrován: 20.01.2010 00:38
- Bydliště: Česká Třebová
- froxic
- Nováček
- Příspěvky: 94
- Registrován: 06.08.2014 12:47
- Bydliště: Ostrava
Re: Chip Focus 1.6 ti-vct
@Kaizer: Jak se ti změnila spotřeba po čipu?
Focus II 1.6 Ti-VCT (85kW), 2005, 5dv. hatchback, Ghia, Machine silver, K&N filtr,
SONY CD132-MP3 + Gladen RS 165 V2 + Gladen M SET 7 (SQX 08 VB + RC 90c2) + komplet odhlučnění
SONY CD132-MP3 + Gladen RS 165 V2 + Gladen M SET 7 (SQX 08 VB + RC 90c2) + komplet odhlučnění
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů