Stěračová páčka
-
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 12.06.2008 18:53
- Bydliště: Ostrava
Stěračová páčka
Potřeboval bych poradit jak na to. Zlobí mne tlačítko na odstřikování předního skla na páčce jednou funguje a jednou ne a chtěl bych vědět zda se dá tato páčka nějak rozebrat abych se dostal ke spínači. Motorek je v pořádku.
Je Ford Focus combi III Trend, 1.6 Duratec Ti-VCT 77 kW
Byl Ford Focus combi I, 1.8. TDDi 66KW
Byl Ford Focus combi I, 1.8. TDDi 66KW
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stěračová páčka
nejsem si jistej jestli jde opatrne stahnout jen to tlacitko , na necem jsem to delal ale nevim jestli to byl focus , a pak to jde podlozit . v te drazce tenke sroubovaky a opatrne vypacit .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stěračová páčka
U BC to jde postupem, jaky navrhuje foki. Pocitam, ze tlacitko na pacce steracu bude stejne ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 08.03.2009 16:32
Re: Stěračová páčka
Když jsme u tý páčky stěračů, jak moc složité je jí vyměnit. Na co si musím dát pozor, abych něco nepoškodil atd. Díky za nějaký ten návod.
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI, rok 2004
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stěračová páčka
neni to nic sloziteho , odcvakne se ten horni kryt a pak tam je jen takový zobacek a packa povyskočí nahoru
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 08.03.2009 16:32
Re: Stěračová páčka
Horní kryt, co tím přesně myslíš?foki píše:neni to nic sloziteho , odcvakne se ten horni kryt a pak tam je jen takový zobacek a packa povyskočí nahoru
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI, rok 2004
-
- Test driver
- Příspěvky: 9136
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Stěračová páčka
pačky vchadzaju do tunelu (krytu)ktory pozostava z dvoch častí, tak vycvakni tu hornu za volantom
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 08.03.2009 16:32
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 29.04.2009 22:48
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stěračová páčka
Tlačítko ostřikovačů jsem teď řešil taky. Je tam drobná zrada - v páčce jako takové je pouze táhlo, nemá smysl se do ní pokoušet dostat. Táhlo vede až do přepínače, takže jediná cesta je vymontovat celý přepínač ven, rozebrat tu, řekněme kostku, co je normálně schovaná ve sloupku volantu a tam jsou teprve kontakty k ostřikovači i všemu ostatnímu. Pozor je to menší hlavolam při skládání. Já měl upálený konec kontaktu na ostřikovač, opravil jsem to přihnutím toho co zbylo, ale budu shánět jetou páčku, kvůli jednomu plíšku novou páčku za 1200 se mi nechce dát.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Stěračová páčka
ahoj, nevite, jestli je to tak i na mondeu? jde mi o levou packu a prepinani funkci na PP, coz je taky stiskem na spicku packy. Tam jsou tedy kontakty taky az nekde u volantu? Diky moc, pokud nekdo vite
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stěračová páčka
Patice packy jde s opatrnosti rozebrat. Kdyz to otevres, najdes tam dva dratky, ktere jsou pripajene na kontakty. Zkus tlacitko stisknout a zmerit odpor multimetrem. Melo by to byt spojene nakratko. Pokud to nefunguje, je potreba rozloupnout packu v pulce a podivat se na stav spinace - je to jen takovy jednoduchy jezdec.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Stěračová páčka
diky moc, takze od volantu to odsroubovat, sundat konektor a dale, jak pises? Snad to zvladnu, ja jsem strasne nesikovnej 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stěračová páčka
Je potreba oddelat oblozeni sloupku volantu (nevim, jak u Mondea, u Focusu staci sundat horni cast, ktera je jen nacvaknuta), odpojit konektor packy a odjistit ji. Pak lze packu vysunout smerem nahoru. Dale pokracujes dle predchoziho popisu. Na rozdelani patice se mi odvedcily nejlepe dva male kuchynske noze. Je potreba postupne odcvakavat zajistovaci kolicky a nedovolit jim zapadnout zpet. Pozor na volne pohyblive casti uvnitr, at se neco neztrati nebo nezlomi pri zpetne montazi ... 

S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 02.04.2012 18:00
Re: Stěračová páčka
tady je navod ktery resi predelavku na packu s cyklovacem, ale obrazky na demontaz by ti mohly pomoct je to easy
http://www.foka24.de/Focus/selfmades.html
edit: az ted jsem si vsiml ze resis mondeo, tak to nevim jak moc si to je podobne
http://www.foka24.de/Focus/selfmades.html
edit: az ted jsem si vsiml ze resis mondeo, tak to nevim jak moc si to je podobne
Focus combi 1,8 16V 99"
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Stěračová páčka
diky moc, omrknu to a s citem zkusim, at nemusim kupovat novou 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů