Stěračová páčka

Interier, sedačky, palubní deska ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
juki
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 12.06.2008 18:53
Bydliště: Ostrava

Stěračová páčka

Příspěvek od juki » 24.02.2009 17:37

Potřeboval bych poradit jak na to. Zlobí mne tlačítko na odstřikování předního skla na páčce jednou funguje a jednou ne a chtěl bych vědět zda se dá tato páčka nějak rozebrat abych se dostal ke spínači. Motorek je v pořádku.
Je Ford Focus combi III Trend, 1.6 Duratec Ti-VCT 77 kW

Byl Ford Focus combi I, 1.8. TDDi 66KW

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Stěračová páčka

Příspěvek od foki » 25.02.2009 07:17

nejsem si jistej jestli jde opatrne stahnout jen to tlacitko , na necem jsem to delal ale nevim jestli to byl focus , a pak to jde podlozit . v te drazce tenke sroubovaky a opatrne vypacit .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Stěračová páčka

Příspěvek od vitut » 26.02.2009 17:46

U BC to jde postupem, jaky navrhuje foki. Pocitam, ze tlacitko na pacce steracu bude stejne ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Supermari
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 08.03.2009 16:32

Re: Stěračová páčka

Příspěvek od Supermari » 09.03.2009 22:17

Když jsme u tý páčky stěračů, jak moc složité je jí vyměnit. Na co si musím dát pozor, abych něco nepoškodil atd. Díky za nějaký ten návod.
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI, rok 2004

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Stěračová páčka

Příspěvek od foki » 09.03.2009 22:34

neni to nic sloziteho , odcvakne se ten horni kryt a pak tam je jen takový zobacek a packa povyskočí nahoru
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Supermari
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 08.03.2009 16:32

Re: Stěračová páčka

Příspěvek od Supermari » 09.03.2009 22:49

foki píše:neni to nic sloziteho , odcvakne se ten horni kryt a pak tam je jen takový zobacek a packa povyskočí nahoru
Horní kryt, co tím přesně myslíš?
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI, rok 2004

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Stěračová páčka

Příspěvek od chmelko » 09.03.2009 22:56

pačky vchadzaju do tunelu (krytu)ktory pozostava z dvoch častí, tak vycvakni tu hornu za volantom

Supermari
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 08.03.2009 16:32

Re: Stěračová páčka

Příspěvek od Supermari » 09.03.2009 23:04

Ok, kryt za volantem.
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI, rok 2004

martin.kozusnik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 29.04.2009 22:48
Kontaktovat uživatele:

Re: Stěračová páčka

Příspěvek od martin.kozusnik » 14.03.2010 21:33

Tlačítko ostřikovačů jsem teď řešil taky. Je tam drobná zrada - v páčce jako takové je pouze táhlo, nemá smysl se do ní pokoušet dostat. Táhlo vede až do přepínače, takže jediná cesta je vymontovat celý přepínač ven, rozebrat tu, řekněme kostku, co je normálně schovaná ve sloupku volantu a tam jsou teprve kontakty k ostřikovači i všemu ostatnímu. Pozor je to menší hlavolam při skládání. Já měl upálený konec kontaktu na ostřikovač, opravil jsem to přihnutím toho co zbylo, ale budu shánět jetou páčku, kvůli jednomu plíšku novou páčku za 1200 se mi nechce dát.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Stěračová páčka

Příspěvek od Ma.rt » 06.12.2012 21:09

ahoj, nevite, jestli je to tak i na mondeu? jde mi o levou packu a prepinani funkci na PP, coz je taky stiskem na spicku packy. Tam jsou tedy kontakty taky az nekde u volantu? Diky moc, pokud nekdo vite
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Stěračová páčka

Příspěvek od vitut » 06.12.2012 22:02

Patice packy jde s opatrnosti rozebrat. Kdyz to otevres, najdes tam dva dratky, ktere jsou pripajene na kontakty. Zkus tlacitko stisknout a zmerit odpor multimetrem. Melo by to byt spojene nakratko. Pokud to nefunguje, je potreba rozloupnout packu v pulce a podivat se na stav spinace - je to jen takovy jednoduchy jezdec.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Stěračová páčka

Příspěvek od Ma.rt » 07.12.2012 07:54

diky moc, takze od volantu to odsroubovat, sundat konektor a dale, jak pises? Snad to zvladnu, ja jsem strasne nesikovnej :)
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Stěračová páčka

Příspěvek od vitut » 07.12.2012 10:34

Je potreba oddelat oblozeni sloupku volantu (nevim, jak u Mondea, u Focusu staci sundat horni cast, ktera je jen nacvaknuta), odpojit konektor packy a odjistit ji. Pak lze packu vysunout smerem nahoru. Dale pokracujes dle predchoziho popisu. Na rozdelani patice se mi odvedcily nejlepe dva male kuchynske noze. Je potreba postupne odcvakavat zajistovaci kolicky a nedovolit jim zapadnout zpet. Pozor na volne pohyblive casti uvnitr, at se neco neztrati nebo nezlomi pri zpetne montazi ... :wink:
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Lucky005
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 02.04.2012 18:00

Re: Stěračová páčka

Příspěvek od Lucky005 » 07.12.2012 17:55

tady je navod ktery resi predelavku na packu s cyklovacem, ale obrazky na demontaz by ti mohly pomoct je to easy
http://www.foka24.de/Focus/selfmades.html

edit: az ted jsem si vsiml ze resis mondeo, tak to nevim jak moc si to je podobne
Focus combi 1,8 16V 99"

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Stěračová páčka

Příspěvek od Ma.rt » 07.12.2012 18:09

diky moc, omrknu to a s citem zkusim, at nemusim kupovat novou :D
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „Interier“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů